מקררים כללי

כל מה שהיה חסר כדי להפוך אותו למושלם: כיצד לבחור מקרר למשרד?

מקרר למשרד ולבית

בישראל יום העבודה הוא ארוך במיוחד, ואנחנו מבלים במשרד שעות ארוכות. גם אם יש לכם משרד קטן, שווה להשקיע בו ולגרום לו להפוך לחלל שנעים ורצוי להעביר בו את הזמן. מקרר קטן יכול לשדרג גם את עיצוב המשרד וגם את הנוחות של העובדים. מה צריך לדעת לפני שרוכשים אחד כזה ואילו דגמים הם המובילים כרגע בשוק

במדינת ישראל, יום העבודה הוא ארוך במיוחד, בהשוואה למדינות מערביות אחרות. לא סתם הפכנו למעצמה טכנולוגית. רובנו מבלים שעות ארוכות מאוד במשרד, ואי לכך, שואפים להרגיש “בבית” גם במקום העבודה, ולהעביר את הזמן שם בנעימים ככל הניתן.

כמו כן, בתקופת הקורונה והבידודים, רבים הקצו חדר מהבית לצורך עבודה ולמעשה הסבו אותו למשרד, או לחילופין, שכרו משרד קטן שישמש להם כחלל עבודה שקט ופרטי. 

במקרים כאלו, חשוב להשקיע בעיצוב ובתנאים, מה שלא רק יהפוך את סביבת העבודה לנעימה יותר, אלא גם לפרודקטיבית יותר. לצד מכונת קפה, מתקן למזיגת מים ועוד, כדאי לשקול בחיוב הכנסת מקרר למשרד.

מקרר משרדי קטן, שאולי אתם מכירים כמיני בר מצימרים ומלונות, יכול להוות פתרון מושלם לקירור מזון ומשקאות בחלל העבודה הפרטי שלכם.

היתרונות של הכנסת מקרר קטן למשרד

במשרד קטן, בבית או מחוץ לבית, לרוב לא נרצה או נוכל להשקיע באותה המידה כמו במשרדי חברה גדולה, לכן, ראשית מקרר משרדי קטן עדיף מאחר והוא נגיש יותר ועולה משמעותית פחות ממקרר רגיל. שנית, במשרדים קטנים כל ס”מ הוא חשוב, ויש לחלק את החלל בצורה חכמה, שתקנה לנו תחושה של מרחב עד כמה שניתן. מקרר קטן יכול להיכנס ממש מתחת לשולחן, ויש כאלה שהם ממש מעוצבים כמגירה. במילים אחרות, מקרר מסוג זה יתפוס משמעותית פחות מקום, יפנה לכם מרחב חשוב, וישתלב באופן הרמוני יותר במשרד. 

מרחב ופונקציה: כך תתאימו מקרר לעסק שלכם

לכל עסק, משרד ועובדים, יש צרכים שונים, ועל כן יש כמה שאלות שתרצו לשאול את עצמכם כדי לדעת איזה מקרר יתאים באופן המדויק ביותר למשרד שלכם. ראשית, כמה עובדים נמצאים במשרד – ככל שכמות העובדים גדלה, תצטרכו מקרר גדול יותר. שנית, מהו גודל החלל, והיכן תוכלו למקם את המקרר, כך שגם יוכל להתחבר לחשמל, גם יוותר רווח בין המקרר לקיר שמאחוריו וגם מרווח לצורך פתיחת הדלת. כדאי לבדוק אם יש ארון שאולי יוכל להכיל את המקרר בתוכו ובכך תחסכו מקום.

שאלה נוספת וחשובה, היא מהם הצרכים של העובדים – האם מקרר שיכיל חלב לקפה ומשקאות קלים יעשה את העבודה, או שמא אתם מעוניינים לפנק אותם גם בבקבוקי יין ובירות, או למשל, האם העובדים זקוקים למקום לאחסן את האוכל שהביאו מהבית? אלו הן שאלות שחשוב מאוד להתייחס אליהן לפני שניגשים לבחור מקרר.


יתרון משמעותי: מקרר קטן במשרד  משמש גם כאלמנט עיצובי

אז מעבר ליתרונות הברורים של חיסכון במקום ובכסף, למקררים הקטנים יש יתרונות נוספים מהבחינה הויזואלית העיצובית. אם מקרר גדול הוא לרוב סוג של “מפלצת” גדולה ומגושמת בחדר, לא כל שכן כשמדובר במקרר המשרדי הקטן. בהתאם לתרבות ההייטק, שנהוג בה להשקיע בעיצוב המשרד, להקנות בו אווירה טובה, צעירה ועם נגיעות של סטייל, המקרים הקטנים מגיעים היום בשלל עיצובים, שיכולים לא רק להשתלב באופן הרמוני בחלל, אלא גם ממש להוסיף טאצ’ קולי ומרענן לעיצוב החדר. ישנם מקררים שמעוצבים בסגנון מודרני, מתכתי ו”קר” יותר, וישנם כאלה שמעוצבים דווקא בסגנון רטרו, שמאוד טרנדי כיום. 

חיים קלים במשרד: חיסכון בחשמל, בכסף ובתחזוקה

יתרון משמעותי נוסף למקרר הקטן, שחשוב לקחת בחשבון, הוא החיסכון בחשמל. מן הסתם, צריכת החשמל של מקרר קטן תהיה מופחתת באופן ניכר מזו של מקרר גדול. והרי זה מיותר להחזיק מקרר גדול שיעמוד חצי ריק, ייצר יותר רעש ויזלול חשמל. כמו כן, הניקיון והתחזוקה של המקררים הקטנים הם פשוטים ומהירים יותר. 

הנה כמה דגמים של מקררים משרדיים שכדאי להכיר:

מקרר משולב יין

מקרר יין ל-8 בקבוקים, בשילוב מקרר 45 ליטר. שילוב מושלם למשרדים, סלונים, בתי מלון וחדרי אירוח. פתרון מושלם לאחסון יין ואלכוהול,יחידה אחת שהיא הכל!

שקט מאד איכותי ביותר, מקרר באמצעות צמדים תרמיים.

מקרר רטרו

מקרר בעיצוב סופר טרנדי, מגיע באדום או שחור לבחירתכם, בעל תאורה פנימית וידית נירוסטה. פועל ע”י מדחס איכותי ושקט. גם פריט עיצובי, המשדרג את נראות חלל המשרד וגם לא תופס הרבה מקום. ניתן להשיג את הדגם הזה בנפח של 46 ליטר או בנפח של 115 ליטרים. הכל תלוי בכמות העובדים, גודל החלל ובתקציב שלכם.

מיני מקרר 12 ליטר – תלוי על הקיר

פתרון אידאלי לבעיית מקום. מיני מקרר תלוי על הקיר, מגיע בצבע שחור, בעל דלת בגימור מראה. במקרר הזה הוא קומפקטי ונוח ומעוצב בקווים נקיים. שקט מאוד וחסכוני בצריכת החשמל, כולל תאורה פנימית. ניתן להעמיד על משטח חזק ויציב ע”י תפסים מיוחדים שמצורפים למקרר.

מקרר מגירה 21 ליטר – סופר שקט

המקרר הכי פרקטי שיש, בעל דלת שהיא למעשה מגירה נשלפת, קומפקטי ונוח, שקט לחלוטין. מקרר זה פועל בשיטת הצמדים התרמיים, חסכוני בצריכת החשמל ושקט מאוד.

כולל תאורה פנימית ותרמוסטט לכוון טמפרטורה.