מקררים כללי

מקרר לעסקים – איזה סוג מתאים לעסק שלכם?

מקרר למשרד ולבית

בין שאתם מנהלים משרד או עסק שמוכר מזון ומשקאות – אין ספק שמקרר קטן הוא חיוני לעסק שלכם. ישנם כיום סוגים שונים של מקררים, החל ממקרר קטן במגוון גדלים ודגמים, ועד מקררי ויטרינה המשמשים לתצוגה של המזון והמשקאות המאוחסנים בתוכם. כך תדעו איזה מקרר מתאים בדיוק לעסק שלכם

בניגוד למקרר הביתי הגדול, מקררים קטנים ממלאים פונקציות שונות ומגוונות, במיוחד כשמדובר במקרר לעסקים. במקרה של עסק – חנות או קיוסק לממכר משקאות או מזון, או פשוט משרד שאין בו צורך או מקום במקרר גדול, מקרר קטן יכול להתאים באופן מדויק לצרכים שלכם. 

ההבדל בין מקרר קטן למשרד לבין מקרר קטן לחנות 

במקרה שאתם מנהלים משרד, ובמיוחד בחלל עבודה קטן ו/או כזה המונה מעט עובדים, מקרר קטן יכול להתאים כאחסון לקופסאות האוכל של העובדים, חלב לקפה, משקאות קלים ואפילו יין ובירות לאירועים החגיגיים, או ל”האפי האוורס” שהתחילו לתפוס תאוצה באחרי הצהריים של ימי חמישי.

לפני שאתם ניגשים לבחור מקרר קטן עבור המשרד שלכם, ישנן כמה שאלות שעליכם לתת עליהן מענה: קודם כל, כמה עובדים המקרר הזה אמור לשרת? מקררים קטנים מגיעים בגדלים שונים ותרצו לבחור את הנפח בהתאם לכמות האנשים. 

דבר נוסף שעליכם לבדוק הוא – מהם הצרכים של העובדים? האם המקרר הזה אמור להכיל מזון או משקאות וחלב בלבד? כדאי לדעת שישנם מקררים קטנים עם תא איחסון ייעודי ליינות. במידה ואתם נוהגים לפנק את העובדים שלכם במשקאות אלכוהוליים מעת לעת, כדאי לשקול את הדגם הזה. 

עוד עניין חשוב מאוד – הוא תכנון שילוב המקרר בחלל העבודה שלכם. יש לוודא כי פיניתם עבור המקרר נישה שתספיק גם כדי להכניס את המקרר בתוכה, גם להשאיר רווח קטן בינו לבין הקיר שמאחוריו, וגם שיישאר מרווח מספיק כדי לפתוח ולסגור את דלת המקרר.

מקרר קטן לעסק – חשיבה על שיווק ועל שירות 

במידה ויש לכם עסק כמו חנות לממכר מזון ומשקאות, קיוסק, או אפילו חנות כלי בית, כלי משרד או צעצעועים, יתכן שתרצו להכניס לעסק מקרר תצוגה. 

מדובר במקרר ויטרינה, בעל דלת שקופה, דרכה ניתן לראות מה נמצא בתוך המקרר. 

במידה ויש לכם עסק שאינו מוכר מזון או משקאות, אך כזה שמצריך שהות ארוכה של התבוננות ובחירה בחנות, כדאי מאוד לאפשר ללקוחות שלכם לרכוש שתייה קרה במהלך הביקור. שירות כזה עשוי להאריך את השהות של הלקוחות ועל ידי כך לגרום להם גם להגדיל את הרכישה, וגם להוציא אותם עם תחושה של חוויה טובה ונעימה מהחנות. דבר שאין שכל בעל עסק שיווקי, יודע שאין להקל בו ראש.

גם אם בית העסק שלכם אינו מוכר משקאות, מזון או חפצים פיזיים, ישנם עוד סוגי עסקים בהם יתאים מקרר קטן לשירות הלקוחות. לדוגמא, במשרדי נדל”ן, חברות ביטוח, משרדי עורכי דין ועוד, במקרים רבים הפגישות עם הלקוחות הולכות ומתארכות, והלקוחות נזקקים לסבלנות ואורך רוח, על מנת לעיין בפרטים החשובים וגם להקשיב בקשב רב למה שיש לכם לומר.  החזקת מקרר קטן במשרדים מסוג זה, יכולה גם להועיל לתדמית שלכם כמי שדואגים לרווחת הלקוחות, וגם, כאמור, לשרת את צרכיהם באופן שיועיל לכל הצדדים. 

אלוהים בפרטים הקטנים – מקרר ויטרינה מסודר ואסתטי ימשוך אליו קונים

במידה והכנסתם מקרר שקוף לעסק שלכם, חשוב מאוד להקפיד על האסטתיקה, הניקיון והסדר שבתוכו. מאחר ורואים דרך הדלתות את על התכולה שבו, אתם לא רוצים “ליפול” דווקא במקום הזה. חשוב מאוד לנקות אותו על בסיס שבועי, ולוודא שכל המשקאות בו מסודרים יפה. כמו כן, יש לוודא שאתם ממלאים אותו באופן תדיר, שכן הוא נראה במיטבו כשהוא מלא בשפע של היצע.

החדשות הטובות לגבי מקרר לעסק, הן שאם בחרתם במקרר קטן, תוכלו להיות רגועים מאחר והוא נוטה פחות להתקלקל ולא ידרוש תשומת לב ותיקונים כמו שמקררים גדולים דורשים. 

דברים שחשוב לשים אליהם לב לפני שבוחרים מקרר לעסק

בעת רכישת המקרר לעסק, יש לשים לב למספר דגשים:

עיצוב

המקרר הקטן הוא קודם כל כלי שימושי, שאמור לאחסן בקירור את המשקאות והמזון. אבל גם כשמדובר במקררים קטנים, בכל זאת זהו מכשיר בולט בשטח, ומומלץ לבחור אחד שישתלב באופן הרמוני עם עיצוב הפנים של החלל בו יוצב. המקררים הקטנים מגיעים היום בשלל דגמים ועיצובים, החל ממקררי רטרו טרנדיים ועד למקררים כסופים בעיצוב מודרני ומינמליסטי. שאלו את עצמכם איזה סגנון יתאים יותר למשרד או לעסק שלכם. 

תצורה

כאמור, יש לתכנן היטב היכן אתם רוצים להציב את המקרר, ולוודא שיש לו מספיק מקום, גם המרווח שבין גבו וגם מרווח מספיק לפתיחת הדלת. במידה והחלל של העסק שלכם הוא קטן במיוחד, תשמחו לשמוע שיש כיום דגמים עם דלתות עם דרכי פתיחה שונים, כמו מקרר עם דלת מגירה, שניתן להניח אפילו על שידה, ארונית או שולחן, במקרה שאין מספיק מקום על הרצפה.

רעש ושקט

אחד היתרונות במקררים קטנים הוא שלעומת אחיהם הגדולים, הם שקטים יותר, מאחר והמנוע שלהם קטן יותר. עניין הרעש הוא קריטי במיוחד כשמדובר בעסק או במשרד. מקרר רועש יכול להפריע לסביבת העבודה, או חמור מכך – להפריע ללקוחות שלכם. ישנם הבדלים במנועים גם בדגמי המקררים הקטנים, לכן חשוב לבדוק את העניין בטרם עת.