מקררים כללי

מקרר מיני בר – מידע כללי וסקירת דגמים של מקררים לחדרי אירוח ומלונות

מקרר למשרד ולבית

מקררים קטנים או מקררי מיני בר הם בגדל חובה בחדרי אירוח כמו צימרים או בתי מלון. בין היתרונות המשמעותיים שברכישת מקרר קטן מוביל החיסכון הכספי, הן בקנייתו והן בצריכת החשמל הנמוכה שלו. אילו דגמים הם המובילים במקררים הקטנים? כל מה שצריך לדעת

 

עבור חללים רבים, ובמיוחד חדרי אירוח, צימרים וחדרים בבתי מלון, מקרר מיני בר הוא בגדר חובה, שכן החדרים הללו לרוב קטנים מלהכיל מקרר גדול שתופס שטח גדול מדי ופעמים רבות גם לא נכנס כלל בחלל. כמו כן, בתי הארחה כמו מלונות או צימרים, לרוב מונים מספר רב של יחידות אירוח – בבתי מלון זה גם יכול להגיע למאות ואף אלפים, ולתקצב רכישה של מקרר גדול עבור כל יחידה זה פשוט לא מתקבל על הדעת. בנוסף, בתי אירוח רבים מחזיקים גם חדר אוכל ו/או מציעים לאורחים ארוחת בוקר, כך שלאורחים אין צורך במקרר גדול, מאחר והם מקבלים את האוכל מהמארחים. גם אם האורחים צריכים לבשל את הארוחות לעצמם, הם יוכלו לאחסן במקרר כזה מספיק מצרכים שיספיקו לארוחות של כמה ימים. 

היתרונות הגדולים שבמקררים קטנים

 

אז מעבר לתקציב הנמוך שמקרר קטן מצריך, יש לו גם עוד שלל יתרונות. ראשית, ניתן לאחסן בו החל מחלב לקפה ועד מזון, יינות, בירות, קרח ואפילו תרופות. שנית, וזה אולי היתרון המשמעותי ביותר של מקרר קטן – ניתן להציבו כמעט בכל נישה שתבחרו בחלל שלכם . המקררים הקטנים מגיעים היום בשלל דגמים, כאשר את חלקם אפילו ניתן להציב על מדף או ארונית, כך שלא תצטרכו להיערך בשום צורה להכנסתו. בכל מקום בו ניתן להגיע לנקודת חשמל, באמצעות כבל מאריך או ללא, תוכלו לשלב את המיני בר שלכם.

מקרר קטן – במקום “פיל” בחלל – פריט עיצובי

בניגוד למקררים הגדולים ו”ה”מפלצתיים”, המקררים הקטנים מגיעים היום בשלל עיצובים טרנדיים ואלגנטיים, שיוכלו להשתלב בחלל באופן הרמוני, ואפילו לשמש כפריטים עיצוביים בפני עצמם. לדוגמא, קיימים היום מקררים קטנים בסגנון רטרו, שיכולים להוסיף טאצ’ של סטייל בכל חדר אשר יוצבו, או לחילופין, מקרר קטן עם דלת שקופה, דרכה ניתן לראות את המצרכים שאוחסנו בתוך המקרר, מה שמהווה גם אלמנט חדשני מבחינת המראה וגם נוח לשימוש עבור הלקוחות שלכם.

מקרר קטן – גם זול יותר בפני עצמו וגם צורך פחות חשמל

עוד יתרון משמעותי במיוחד, הגלום במקררים הקטנים, הוא שבניגוד לגדולים, הם לא רק עולים משמעותית פחות, אלא גם צורכים הרבה פחות חשמל, דבר שיש לו חשיבות רבה כשמנהלים עסק עם הרבה יחידות ואורחים המשתמשים יומם ולילה במתקנים העומדים לשירותם. עוד מעלה שתחסוך לכם כסף והרבה כאב ראש, טמונה בכך שהמקררים הקטנים כמעט ואינם מצריכים תחזוקה, בעיקר מבחינת תקלות, שהן עניין נדיר במכשירים האלה. כמו כן, מקרר קטן מצריך ניקוי מהיר וקל יותר.

 

כשצריך גיבוי עבור האורחים שלכם – החזיקו מקרר קטן במחסן

עולם האירוח הוא מלא בבלת”מים ובאירועים שקשה לצפות. למשל, אורחים המעוניינים לבשל ארוחה גדולה בעצמם או לקיים אצלכם בבית ההארחה אירוע הכולל הרבה משקאות אלכוהוליים שיש לקרר. במקרה כזה, תוכלו להעמיד לשירותם מקרר קטן שאחסנתם מבעוד מועד אצלכם במחסן. המקררים הקטנים כאמור לא תופסים הרבה מקום ולא עולים הרבה, כך שבהחלט ניתן להחזיק אחד כזה לגיבוי.


דגמים מובילים במקררים קטנים לצימרים ולבתי מלון

מיני מקרר 12 ליטר – תלוי על הקיר

 

פתרון נהדר לחוסר במקום לאחסון – מיני מקרר תלוי על הקיר, קומפקטי ונוח בעל מראה נקי ואלגנטי, בצבע שחור ודלת בגימור מראה. אידיאלי לאחסון משקאות, אך גם מוצרי קוסמטיקה ואפילו תרופות. המקרר כולל תאורה פנימית, והוא שקט וחסכוני בחשמל. במקרה הצורך ניתן גם להעמידו על משטח חזק ויציב. 

מקרר משולב יין

בעת השהות בצימר או בבית מלון – אין מתאים יותר מללגום יין. 

הקומבו מיני מקרר, הוא מקרר יין משולב, עם תא נפרד ייעודי לקירור יינות, כשהוא יכול להכיל עד 8 בקבוקים. חלקו התחתון בנפח של 45 ליטרים, לאחסון משקאות ומצרכי מזון נוספים. הוא בעל מראה אלגנטי, בצבע שחור עם דלת מראה, ואילו הדלת של תא אחסון היינות היא שקופה. שקט מאוד ואיכותי ביותר.

מקרר רטרו

 

מקרר שהוא פריט עיצובי לכל דבר, שיכול לשדרג את מראה החלל ללא היכר. מעוצב בסגנון רטרו ומגיע בשלושה צבעים לבחירה – שחור, לבן, או אדום והוא בעל ידית נירוסטה בעיצוב נוסטלגי. בניגוד למקררים של פעם (שהיו דומים לו במראה החיצוני) המקרר הזה איכותי ביותר והמדחס שלו איכותי ושקט. המקרר מכיל מדפי זכוכית, ואפילו מדפים לבקבוקי יין. 

ניתן להשיג את המקרר בשני גדלים – 115 ליטר או 45 ליטר, בהתאם לצרכיכם. 

מקרר מגירה 21 ליטר סופר שקט

מקרר מגירה קומפקטי ושקט במיוחד, הוא פתרון אידיאלי לחדרי השינה בבית ההארחה שלכן, במיוחד אם האורחים ישנים באותו חלל בו ניצב המקרר. המקרר פועל בשיטת הצמדים התרמיים ולכן הוא גם חסכוני מאוד בחשמל. כמו כן, ניתן להציבו בכל מקום אשר תבחרו והוא ישתלב בקלות – גם מעל ארונית, משטח המטבח, או בכל נישה קטנה שתבחרו. 

המקרר כולל תאורה פנימית ותרמוסטט לכוון טמפרטורה.

מקרר 40 ליטר סופר שקט, עם דלת זכוכית

אידיאלי לשימוש בבתי מלון וצימרים, לשימוש במיני בר קלאסי. המקרר השחור עם הדלת השקופה, מאפשר לראות את המשקאות שהכנסתם בתוכו, ובכך מציע לאורחים שלכם שירות נוח ונגיש יותר. כמו כן, המקרר הקטן פועל בשיטת הצמדים התרמיים ומחוזק במערכת גז סגורה, מה המאפשר לו להתמודד עם תנאי האקלים בארץ באופן אופטימלי.

בונוס נוסף – המקרר מצויד בתאורה פנימית המופעלת ע”י מפסק נפרד- אידיאלי לשומרי שבת.