מקררים כללי

מקרר מיני בר כל מה שצריך לדעת

יכול להיות שאתם בעלי משרד קטן או בעלי משרד גדול, יכול להיות שאתם מנהלי מלון כלשהוא, ספא, צימר או קליניקה, מה שמשותף לכולכם הוא שאתם צריכים מקרר מיני בר לחלל בו אתם עובדים.

אז נכון, הוא לא חובה ואפשר להסתדר גם בלעדיו, אבל למה לא, אם אפשר לשדרג את המקום במחיר זול במיוחד ועם מכשיר חשמלי איכותי ויעיל? היום מקרר מיני בר הוא כבר לא מותרות אלא רצוי מאוד במקומות רבים. הוא יכול להגיע בגדלים שונים ויכול להיות עם חלוקה פנימית כזו או אחרת, אך מה שבטוח הוא שהוא יעשה את העבודה.

מה תשימו בו? קודם כל כשמו כן הוא, מקרר שמאפשר לשים בו משקאות אלכוהוליים ויינות. אבל מעבר להם, הוא יכול להכיל בתוכו בקבוקי שתייה אחרים, מזונות סגורים ואפילו תרופות. מקרר מיני בר יכול להיכנס לכל חלל שהוא והיתרון בגדול שלו הוא הגודל שלו. הוא לא מצריך הקצאה מיוחדת של מקום אלא יכול להיות בכל מקום בו יש נקודת חשמל. (או במקום אליו יכול להגיע כבל מאריך) הנה כמה מהמקומות ומהשימושים שלו:

מקרר מיני בר – שימושים ומקומות להצבה

  • מלונות – במלונות האוכל אומנם מוגש בחדר האוכל ומי שירצה לשתות משהו ירד אל הבר, אבל אין כמו מקרר מיני בר בחדרים בשביל לשדרג את השהייה של האורחים בהם. מקרר מיני בר יוכל לשמש אותם לאוכל שהם הביאו מבחוץ, יוכל לשמש אותם לשתייה שהם ירצו לקנות ולהביא למלון, אם הם מבוגרים אז לתרופות ולכל דבר אחר שיהפוך להם את השהייה לנוחה יותר. כך לדוגמא אם הם ירצו להתארגן עם אוכל לטיול מחוץ למלון, מקרר מיני בר יהיה פתרון מעולה עבורם.
  • צימרים – בצימרים אין אוכל והאורחים אמורים לבשל לעצמם, ובשביל שהמקרר לא יתפוס יותר מידי שטח כדאי שהוא יהיה קטן. מקרר בצימר יאפשר לבעליו להפתיע את האורחים עם שוקולדים או כל דבר אחר שכיף לקבל, הוא יאפשר להם להשאיר להם מצרכים בסיסיים כמו חלב, הוא יאפשר לאורחים לקנות דברים בסביבה והוא גם קל לשינוע מצימר לצימר במידת הצורך.
  • קליניקות – היום יש יותר ויותר קליניקות, יותר ויותר אנשים שמטפלים באחרים בעיקר בכל מה שקשור לטיפול אלטרנטיבי. כשאנשים מגיעים לטיפול אלטרנטיבי, רצוי שיהיו בקליניקה לפחות מינימום פרודוקטים לאירוח. כדאי שיהיה חלב לקפה וכדאי אולי גם כמה עוגיות או פירות, ובשביל לשמור על מינימליזם בקליניקה וכמובן כדי שיהיה בה כמה שיותר מקום, כדאי שהמקרר שמוצב בה יהיה מקרר קטן או במילים אחרות – מיני בר. הוא יאפשר גם לבעל או בעלת הקליניקה או המטפלים, להביא איתם אוכל או שתייה ולשרוד עוד יום עבודה.
  • חדרי ישיבות – ישיבות יכולות להיות ארוכות, יכולות להיות מתישות ויכולות להיות מרעיבות או מצמיאות. הבעיה היא שכשיש ישיבה שעות ארוכות ולא רוצים לעשות הפסקות כי קשה לקבץ את כולם שוב, כדאי שהאוכל יהיה כבר בתוך חדר הישיבות ואולי אפשר יהיה לקיים את הישיבה תוך כדי האוכל. מקרר מיני בר במקרה כזה ייתן מענה מצוין, הוא לא יתפוס מקום והוא בדיוק נועד בשביל מצבים כאלו – כשצריך פעם ב… לקרר מזון או שתייה.
  • משרדים – במשרדים רבים יש אומנם מטבח עם מקרר גדול, אך אין כמו מיני בר לתוספת בשביל לשים במשרד. למה? כי הוא יכול להיות בכל חדר וחדר במשרד, כי הוא יכול לוע בקלות מפינה לפינה או מחלל לחלל במשרד, כי הוא יכול לא לעבוד עד שצריך אותו וכי הוא יכול להיות גיבוי למקרר הגדול. מקרר מיני בר במשרד מאפשר לשמור בו משקאות אלכוהוליים אם רוצים כמו גם משקאות רגילים, ומזון בכמות קטנה.

התאמת המקרר לצרכים

מקרר מיני בר יכול להגיע בגדלים שונים וכמובן, עם חלוקת תאים משתנה בתוכו. הוא יכול להיות עם מדפים גדולים יחסית שמיועדים למזון והוא יכול להיות עם מרווחים מצומצמים בין המדפים כדי להכניס בו יינות ומשקאות. הוא יכול להיות עם או בלי מקפיא ובסופו של דבר זה הכול עניין של צרכים. מה אתם צריכים בדיוק וכמה מקום, איזו חלוקה הכי תתאים לכם וכדומה…

לא חייב להיות במקום אחד

נניח שרכשתם מקרר מיני בר למשרד, לצימר או לכל מקום אחר ואתם לא צריכים אותו עכשיו מאיזו שהיא סיבה. שלא כמו מקרר רגיל וגדול, כזה שמחייב למכור או למסור אותו, מקרר מיני בר תוכלו לשמור ליום שתצטרכו אותו. הוא לא תופס יותר מידי מקום והוא יכול להיכנס בקלות למחסן או לכל מקום אחר שתייעדו לו. כשתצטרכו אותו תוכלו להעביר אותו די בקלות, וכל מה שתצטרכו הוא אולי עוד זוג ידיים וזהו. תוכלו להרים אותו ואפילו להכניס אותו לרכב שלכם מה שהופך את המקרר לנוח במיוחד. הוא יכול להיות קבוע איפשהוא והוא יכול להיות מקרר שמיועד רק לאירועים וזמנים מיוחדים.

וודאו שאפשר לרכוש חלקי חילוף

מקררים כמו כל מכשיר אחר יכולים להינזק איכשהוא. מדפים יכולים להישבר, תאים יכולים להיסדק, ותמיד טוב שיש מקרר שיש לו חלקי חילוף. אם אתם עומדים לרכוש מקרר מיני בר, תוודאו שיש חלקי חילוף למקרר ושאפשר להשיג אותם. תוודאו שאין בעיה לרכוש אותם ושיש חברה מסודרת מאחורי המקרר אותו אתם רוכשים.