מקררים לבית, מקררים למשרד

מקרר רטרו למשרד

מקרר למשרד – איך בוחרים אותו?

כאשר באים לרכוש מקרר משרדי חדש, יש להתייחס למספר פרמטרים על מנת לוודא כי המקרר יענה על הצרכים הייחודיים שיש לכם ולעובדים שלכם במשרד. חשוב לזכור כי המקררים המשרדיים אינם בעלי עיצוב אחיד ולכן לא כל מקרר מתאים לכל משרד. הרי בכל משרד ישנו הרכב אנשים שונה וכתוצאה מכך גם הצרכים שלהם שונים ולכן, כאשר באים לרכוש מקרר חדש למשרד יש לשים לב לכל הפרטים הנדרשים על מנת לעשות בסופו של דבר את הבחירה הטובה ביותר. בחירה שיכולה להשפיע בצורה ישירה על איכות העבודה, על מצב הרוח של העובדים וכמובן על התפוקה המתקבלת.

להלן פרמטרים שונים שיש לשים לב אליהם כאשר בוחרים מקרר משרדי:

התאמת גודל המקרר לצרכים הנדרשים

לפני שאתם מחליטים על דגם מסוים, יש לשים לב כי המקרר מתאים בגודלו לצרכי המשרד שלכם ולמספר העובדים במקום. אם מדובר במשרד קטן וחמים תוכלו לבחור במקרר רטרו למשרד, הוא מגיע בעיצוב קטן ומתאים בדיוק בשביל לאחסן בתוכו את השתייה הקרה, את החלב ואף את הארוחות שהעובדים מביאים איתם למשרד. לעומת זאת, אם מדובר במשרד גדול המעסיק מספר גדול של עובדים, תצטרכו לבחור במקרר גדול ומרווח שיענה על כל הצרכים.

מקרר עוצמתי לנוכח פתיחה חוזרת ונשנית

מקרר משרדי נפתח ונסגר מספר רב של פעמים במשך היום. כל עובד ניגש “רק” להוציא את החלב, “רק” להחזיר אותו, “רק” להוציא ארוחת בוקר או “רק” לקחת שתייה קרה. כל ה”רק” האלה, גורמים למקרר להתחמם בשל החשיפה המרובה לחום הטבעי שמחוצה לו. על כן, חשוב מאוד שהמקרר המשרדי יהיה מספיק חזק ועצמתי בשביל לשמור על עצמו מפני חימום יתר ויצליח לקרר היטב את תכולתו על אף שפותחים אותו שוב ושוב.

מקרר חסכן בחשמל וידידותי לסביבה

בעת רכישת מקרר עליכם לשים לב כי הוא ידידותי לסביבה ואינו צורך הרבה חשמל. חשוב שתדעו, כי לפעמים הזול הוא יקר ואם החלטתם ללכת על מקרר משרדי זול שמצאתם בחנות יד שנייה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בסוף החודש משלמים חשבון חשמל מנופח. המקררים הישנים הם זוללי חשמל לעומת המקררים החדשים של ימינו, שאומנם הם מעט יותר יקרים, אך שווים את החיסכון המתמשך בחשמל לעומת המקררים הישנים.

מקרר קל לניקוי יהיה תמיד נקי

במשרד, ממש כמו בבית, אתם חייבים לשמור על הניקיון. אבל מה, מקרר משרדי שמסובך לנקות, יהפוך עם הזמן לדוחה מכיוון שאף אחד מהעובדים לא יתנדב לנקות אותו. ולכן, תמיד כדאי להעדיף מוצר שנחשב כקל לניקוי כדי שגם אם הוא מתלכלך, לא יהיה קשה לנקות אותו והוא תמיד יהיה נקי ומזמין.

מתקן למים קרים במקרר

בבתים רבים ניתן לראות לאחרונה מתקן מים מובנה בתוך המקרר. זוהי תוספת פרקטית מאוד אשר חוסכת את הצורך במתקן מים שעומד על השיש ותופס מקום מיותר. עם זאת כדאי שתדעו, כי מתקן מים במקרר דורש הרבה מאוד חשמל וגם אם בבית זה מוצלח מאוד, במשרד כן יהיה עדיף להפריד ולרכוש מקרר נפרד ומתקן למים חמים וקרים בנפרד.

תא הקפאה במקרר משרדי – כן או לא

לרוב אין צורך בתא הקפאה במקרר משרדי מכיוון שהוא לא בא כל כך לשימוש ביום יום, אבל אם יש לכם אפשרות כספית וכמובן מספיק מקום במשרד, תוכלו לשקול זאת. קורה לפעמים שעובד עורך קניות בדרך למשרד והוא מעוניין לאחסן את המוצרים בהקפאה או שהוא מביא אתו מוצר כלשהו שמצריך הקפאה. בדיוק לכן כדאי שכן תהיה קיימת האפשרות הזו במקרר המשרדי. בנוסף, יש כיום מקררים שניתן להפוך את תא ההקפאה לתא קירור רגיל, תוכלו לשקול גם את האפשרות הזו כדי שתמיד תהיה אפשרות להקפיא מוצרי מזון בהתאם לביקוש ולצורך.

איכות לפני הכול

מקרר הוא לא מוצר שקונים כל יום ואפילו לא כל שנה ולכן, חשוב מאוד לבדוק את האיכות שלו לפני הרכישה. מומלץ לבחור במקרר טוב ומבית טוב, מחברה מוכרת ובעלת מוניטין וכמובן, עם אחריות מקיפה לטווח ארוך. מקרר איכותי ישרת את מטרתו בצורה הטובה ביותר ואף יבטיח שקט תעשייתי למשך שנים.

אחריות, אחריות, אחריות

לעולם אל תרכשו מוצר חשמלי יקר מבלי לקבל עליו תעודת אחריות. גם אם המוכר מבטיח לכם שיש אחריות על הכול, תקפידו לבקש זאת בכתב על מנת שתהיו בטוחים כי בכל מקרה של תקלה יהיה לכם אל מי לפנות. כדאי שתדעו כי מקרר מגיע עם אחריות לשנה הכוללת גם אחריות על חלקי חילוף שונים. ובמידה ובחרתם במקרר יקר, כדאי לשקול גם תוספת אחריות מקיפה בתשלום לתקופה שמעבר לשנה אחת.

שימוש נבון = תוחלת חיים ארוכה

בחרתם מקרר, שילמתם עליו במיטב כספכם והנה, הוא כבר מפאר את המשרד שלכם. אז כדי שתוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן ולא תצטרכו לבצע תיקונים כדאי מאוד שתקפידו על שימוש נכון וחכם. הדריכו גם את העובדים שלכם מה אומר שימוש נכון במקרר ולמען הסדר הטוב ולמניעת אי נעימות תוכלו בהחלט לכתוב דף הוראות בשפה פשוטה וחביבה ולתלות אותו על המקרר. תוכלו לכלול בהוראות בקשות כגון – הימנעות מפתיחה מיותרת של המקרר, פינוי המקרר ממוצרים שאין בהם צורך, אחסון מוצרים בכלי זכוכית להקלה על פעולת הקירור ועוד.