מקררים כללי

מקרר נייד לרכב

מקרר לרכב

אם אתם מחפשים מקרר נייד לרכב הגעתם אל המקום הנכון. אצלנו ב”לנדרס” תוכלו למצוא את מה שאתם מחפשים באיכות הגבוהה ביותר ועם שירות שלא הכרתם.

זה תופס כמעט כל משפחה מתי שהוא. יוצאים לטיול ונוסעים ברכב, מגיעים ליעד ומתיישבים לאכול אחרי שמוציאים את כל האוכל ששמנו ברכב. נהנים מכל רגע ורוצים להמשיך, ונאלצים בסופו של דבר לזרוק את האוכל שנשאר פשוט כי… הוא גם ככה יתקלקל.

לפעמים, מגיעים עם הרכב לאיזה שהוא מקום והסיטואציה מחייבת איזו בירה קרה. אבל מה לעשות הבירה שיש בתיק מזכירה יותר תה מאשר בירה, ואז עוברת המחשבה מה היה אם היה איזה שהוא אמצעי קירור ברכב.

אלו רק שתי דוגמאות ויש עוד המון לצורך במקרר נייד לרכב. לא, לא עוד צידנית עם קרח שצריך לקנות ולא, לא עוד תיק עם קרחונים שבדרך כלל לא מחזיקים מעמד יותר מידי זמן, אלא מקרר אמיתי. כן, בדיוק כמו המקרר בבית רק במידות אחרות, זה בדיוק מה שאתם צריכים.

אז מהו מקרר לרכב?

מקרר לרכב כשמו כן הוא, מקרר שעובדת על מערכת ניידת שמחוברת למצבר הרכב וכך היא פועלת. לא צריך שהרכב יהיה מונע בשביל שהמקרר יפעל ואפשר לשים בתוכו אוכל ושתייה לקירור או להקפאה, לזמן ממושך. אין כמו מקרר רכב בשביל טיולים ובשביל נסיעות ארוכות או סתם בשביל לשמור בו כמה משקאות לפקקים החמים של הקיץ. מקרר לרכב הוא בעל יתרונות רבים והנה כמה מהיתרונות הללו כמו גם טיפים לרכישת מקרר מעין זה.

מקרר לרכב – יתרונות

  • לא עוד קרח או קרחונים – מכירים את זה שאתם יוצאים לטיול המשפחתי עם אוכל בצידנית אבל איפה שהוא בראש מציקה לכם המחשבה שעוד מעט תצטרכו להוציא את כל האוכל מהצידנית כי תצטרכו להוסיף לתוכה קרח… אז כן, ברור שצידנית וקרח יהיה זולים יותר מאשר מקרר נייד לרכב, אבל הם גם מצריכים לא מעט התעסקות, התעסקות לגמרי מיותרת. עם מקרר נייד לרכב אתם לא צריכים לדאוג לצידנית ולא צריכים לדאוג להקפיא קרחונים מהערב שלפני, אתם לא צריכים להכניס בחישוב הזמנים שלכם תחנת דלק לקנות בה קרח ולא צריכים לשבור את הראש סביב הקירור או ההקפאה.
  • לא זורקים אוכל – כמו שהזכרנו, כשנוסעים לטיול משפחתי ומשתמשים באוכל, מה שנשאר בדרך כלל הולך לפח. לא פעם זה אוכל בעלות לא מבוטלת ובכלל, אין שום סיבה לא לשמור את האוכל ולעשות בו שימוש אחר כך בבית במקום לזרוק אותו. עם מקרר נייד לרכב זה אפשרי. אז נכון, אתם יכולים אם אתם רוצים להוסיף גם צידנית עם קרחונים או קרח כדי שיהיה לכם עוד יותר מקום מאשר מה שהמקרר מכיל, אבל היי, לא תצטרכו לזרוק את מה שנשאר לפח. כן תוכלו לשמור אותו לשלב מאוחר יותר או לבית…
  • לא חייב להיות רק ברכב – מקרר נייד לרכב כשמו כן הוא, מקרר נייד. הוא מתחבר לשקע המצת של הרכב והוא לא חייב להיות במקום אחד. בתוך הרכב תוכלו להעביר אותו ממקום למקום. מחוץ לרכב, תוכלו לקחת אותו למקומות אחרים. כן, יש מקררים שיש להם גם חיבור חשמל מה שאומר שתוכלו לעשות בו שימוש גם בבית. מתי? למשל כשתרצו לשבת עם לקוח בחדר העבודה אם יש לכם ולא תירצו לקום כל רגע למקרר בשביל חלב או כל דבר אחר. עוד שימוש? כשאתם רואים משחק כדורגל עם חברים ורוצים להתפנק עם בירות… אין כמו מקרר שנמצא ממש לידכם.
  • קצת סטייל לא יזיק – בואו נגיד את זה בקול, כן, במקרר ברכב יש גם קצת פוזה. יש סטייל. לא בכל רכב שני מוצאים מקרר ומי שיש לו ברכב זוכה ללא מעט תשומת לב. כך לדוגמא אם אתם נוסעים לטיול של כמה משפחות או בכמה רכבים של חבר’ה מהעבודה, אם יהיה לכם מקרר נייד לרכב מאחורה אתם בהחלט תהיו במוקד ההתעניינות. מקרר ברכב גם יגרום לכם להתייחס אליו ברצינות רבה יותר. אתם תקפידו יותר לנקות את הרכב ולשמור עליו באופן כללי.

קניית מקרר נייד לרכב

  • גודל המקרר – הדבר הראשון שצריך לעניין אתכם הוא הגודל של המקרר. אל תתפתו לקנות מקרר לרכב רק בגלל הצעת מחיר טובה או בגלל כושר שכנוע של מוכר כזה או אחר, תבינו קודם כל מהם באמת הצרכים שלכם כדי שתוכלו להשתמש בו. מה שצריך להילקח בחשבון הוא מה אופי הטיולים המשפחתיים שלכם, כמה פעמים אתם נוסעים בשנה וכדומה.
  • פתח המקרר – יש מקררים ניידים לרכב עם פתיחה מלמעלה או פתיחה מהצד. מה שחשוב הוא גם פה לראות מה הכי נכון בשבילכם ואיפה אתם עומדים להציב אותו. כדאי לכם מאוד גם להכניס אותו לרכב כדי לוודא פתיחה נוחה ושימוש קל ופשוט.
  • החברה ממנה אתם קונים – זה אולי הדבר הכי חשוב – ממי אתם קונים. כמו כל מוצר, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם קונים מהחברה הנכונה, חברה שיש לה קודם כל מספיק המלצות אבל גם נותנת את האחריות הרצויה. עם כל הכבוד להמלצות, אתם צריכים להיות בטוחים שיש אמא ואבא למה שאתם קונים ושיש מי שיסייע לכם במידה ותהיה איזו שהיא בעיה.

המחיר

המחיר חשוב כמובן ואתם מחפשים מן הסתם מחיר טוב למוצר אותו אתם רוצים לקנות. אבל אל תתפתו למחיר נמוך מידי. אל תתפתו למחיר שבסופו של דבר לא יספק לכם את המוצר אותו אתם צריכים או לא את האיכות אותה אתם דורשים. לכו על איכות גבוהה ועל חברה מספיק אמינה.