מקררים כללי

מקרר למשרד הביתי – כל מה שצריך לדעת

מקרר חזית שקופה למשרד ולבית

אם אתם מחפשים מקרר למשרד הביתי הגעתם אל המקום הנכון. אנחנו ב”לנדרס” נשמח לסייע לכם, לתת לכם את כל האינפורמציה ולהציג בפניכם את האפשרויות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר משרדים ביתיים. אם פעם האופציה היחידה לעבודה במשרד הייתה לשכור מקום ולעבוד ממנו מה שהיה מצריך כמובן יציאה מהבית, הרי שהיום זה כבר לא הכרחי. היום יש יותר ויותר בעלי עסקים שמבינים את היתרונות שיש למשרד הביתי (שתיכף נמנה אותם) כל מה שהם צריכים זה לאבזר את המשרד הביתי, לדאוג שיהיה בו מה שצריך וזהו, אפשר להתחיל לעבוד. אחד מהדברים המומלצים ביותר למשרד הביתי הוא המקרר המשרדי, מקרר קטן שנותן את המענה לצרכים של המשרד. אז הנה קצת על היתרונות של המשרד הביתי ולמה יותר ויותר אנשים עוברים אליו וכמובן מהו מקרר משרדי ומה היתרונות שלו. אבל רגע לפני, נדבר על הסיבה העיקרית שבגללה יש עוד ועוד משרדים ביתיים.

האינטרנט ששינה את הכול…

הסיבה העיקרית שיש יותר ויותר משרדים ביתיים היא שיש אינטרנט בעולם. האינטרנט שינה את הכול. אם בעבר דרכי התקשורת היו טלפון ומכתבים פיזיים הרי שהיום אפשר להעביר הכול באמצעות קבצים, אפשר לדבר עם כל אחד בכל מקום בעולם באמצעים שונים והכל עובד און ליין. בזכות האינטרנט אפשר לתקשר ללא כל בעיה ואפשר לעבוד רגיל ממש כאילו היינו במשרד מחוץ לבית. זו הסיבה שיש יותר ויותר משרדים ביתיים והנה עוד כמה יתרונות של המשרד הביתי.

יתרונות המשרד הביתי

  • לא צריך לצאת מהבית – היתרון הראשון של עבודה מהבית הוא זה שלא צריך לצאת מהבית. בשביל לצאת למשרד מחוץ לבית צריך להתארגן, להתלבש יפה, לצאת לרכב, להניע אותו ולנסוע איתו לפעמים בפקקים, לשלם על דלק ולא פעם להגיע מותשים לעבודה. מי שאין לו רכב יצטרך להסתדר עם תחבורה ציבורית שגם היא לא תמיד נוחה. משרד ביתי לעומת זאת לא מצריך מכם להתארגן. אף אחד לא אמור לראות אתכם אם אתם לא מקיימים בו פגישות והוא נוח במיוחד בפן הזה. כמובן שיש גם את הצד השני. צריך משמעת עצמית בשביל לעבוד מהבית אבל זה בהחלט משתלם.
  • חיסכון בעלויות – זאת אולי הסיבה הנפוצה ביותר למה אנשים עובדים מהבית או למה אנשים מעדיפים את המשרד הביתי על פני משרד מחוץ לבית. המשרד הביתי הוא זול משמעותית מאשר המשרד הרגיל, כי לא צריך לשלם עוד שכירות, ארנונה, החשמל הרבה יותר נמוך (משתלב עם הוצאות הבית) וככה גם המים.
  • שעות עבודה – במשרד אי אפשר בדרך כלל לעבוד מתי שרוצים. הוא יכול להיות בבניין משרדים ויכול להיות בנפרד, אבל יש חוקים לכל מקום ואם לצורך העניין אתם רוצים להגיע ולעבוד בערב, לא בטוח שתוכלו לעשות את זה. במשרד הביתי לעומת זאת אפשר לעבוד בכל זמן שרוצים. אם לצורך העניין בא לכם לעבוד בשעות הלילה, זה אפשרי. אתם אלו שמחליטים מתי וכמה לעבוד.
  • הקמה מהירה – לא צריך כמעט כלום בשביל להתחיל ולעבוד מהבית. צריך לפטופ שעולה אלפי שקלים בודדים וטלפון נייד שיש לכל אחד, ומקסימום מכשיר צילום ופקס שגם הוא עולה כמה מאות שקלים בודדים וזהו, אפשר להתחיל לעבוד.

מהו המקרר המשרדי

אבל יש עוד משהו שמומלץ מאוד שיהיה במשרד הביתי והוא המקרר המשרדי. מקרר משרדי הוא לא כמו המקרר הרגיל, הוא קטן ולא תופס הרבה מקום ואפשר לשים בו חלב, שתייה קלה, קצת אוכל, כיבוד וחטיפים וכדומה. ולמה כל כך כדאי שיהיה אותו? כי כשעובדים מהבית מתפתים לא פעם לקום למקרר שבמטבח. גם אם זה רק בשביל לקחת חלב לקפה, זה “שורף” זמן עבודה יקר. מקרר משרדי הוא נוח ואפשר לשים אותו בכל מקום במשרד הביתי. הנה כמה יתרונות שלו שכדאי להכיר.

יתרונות המקרר המשרדי

  • קומפקטי – מקרר גדול כזה שיש במטבח צריך מקום ייעודי. הוא לא יכול לעמוד סתם ככה ובדרך כלל הוא דורש נישה ספציפית. הוא גם לא יכול לעמוד בכל חלל שהוא בגלל הגודל שלו, אלא רק במטבח או במקום אחר שהוקצה לו. מקרר משרדי לעומת זאת הוא מקרר קטן. הוא יכול להיות בכל חדר ובכל פינה בו. הוא לא צריך השקעה של מחשבה ומקום אלא פשוט הצבה שלו ומקסימום מאוחר יותר הוא יוזז למקום אחר.
  • ניידות – המקרר המשרדי הוא מקרר נייד. המשקל שלו לא גדול ובדרך כלל להעביר אותו בתוך הבית, לא צריך יותר מבן אדם אחד, מקסימום שניים. הוא יכול להיות במשרד הביתי ולאחר מכן אם מחליטים, הוא יכול לעבור למרפסת, לסלון או לכל חלל אחר. הניידות שלו היא מרכיב חשוב מאוד בו.
  • חיסכון בחשמל – מקרר משרדי צורך הרבה פחות חשמל מאשר המקרר הביתי. היום יש יותר ויותר מודעות לשמירה על איכות הסביבה וחיסכון בחשמל הוא למעשה הקטנת הצריכה מה שהעולם צריך וכל אחד צריך לקחת בזה חלק. בנוסף, חיסכון בחשמל גם טוב לכיס בעיקר במכשיר כמו המקרר, מכשיר שכל הזמן מחובר לחשמל. אין ספק שלאורך זמן זה יהיה מאוד משמעותי.
  • המחיר – בסוף הכול מגיע למחיר שלא כמו מקרר ביתי, המקרר המשרדי הוא מקרר זול. מקרר ביתי עולה אלפי שקלים וגם יותר מזה, ומקרר משרדי עולה כמה מאות שקלים ולא יותר בדרך כלל.

אין ספק שהמקררים המשרדיים שינו את שוק המקררים בצורה דרמטית ויש יותר ויותר אנשים שמבינים את זה ורוכשים לעצמם מקרר כזה. המשרד הביתי עם מקרר משרדי, יכול להיות המקום המושלם לעבוד בו.