מקררים כללי

מקרר משרדי קטן איך לבחור?

מקרר למשרד ולבית עם מקפיא

 מקרר במשרד זה לא מותרות! חשוב לדאוג כי במשרד יהיה מקרר נוח ונעים בהתאם לצרכים ולשימושים העתידיים שלו. לנדרס מקררים עם כל הפתרונות גם למשרדים.

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך כי בכל משרד הפך המקרר לפריט חובה. כמעט ואין משרד שמתפקד בלי שהוא מציע לעובדים שלו שתייה קרה, חלב במקרר לצורך הכנת קפהאו אפילו סתם כך, מקרר לצורך אחסון האוכל שהעובדים הביאו איתם מהבית לארוחת הבוקר או הצהריים.

המקרר משדרג בהחלט את החוויה של העובדים במקום ומעניק תחושה טובה של התחשבות בהם ובצרכים שלהם.

משקיעים בעובדים שיהיו מרוצים

כיום קיימת מודעותגבוהה בכל מה שקשור בהשקעה בעובדים. כל מי מנהל עסק מבין היום כי אם הוא ישקיע בעובדים שלו, הוא יפנק אותם, הוא יעניק להם את כל מה שהם צריכים, הרי שהם ישיבו לו במטבע משלהם בדמות פטריוטיותלמקום העבודה כמו גם עבודה מסורה עם הרבה רצון ומוטיבציה.

אין ספק כי ההשקעה בעובדים הודות לכך, אכן הופכת למשתלמת במיוחד. כך התפוקה עולה, המשרד או העסק מצמיחים עוד ענפים וכל הפעילות מתרחבת ועולה. זו הסיבה שאנחנו פוגשים היום כל כך הרבה עובדים הנפגשים לימי גיבוש בהנחיית מנהל מקום העבודה, עובדים שיוצאים יחד לחופשה במימון בית העסק וסתם כך אירועי חברה מגבשים שנועדו כולם להעניק לצוות את התחושה כי מעריכים אותם, דואגים להם ומפנקים אותם במקום העבודה.

לעובדים מגיעים תנאי עבודה משופרים

מעבר להשקעה בימי גיבוש ונופש, חשוב לדאוג לעובדים גם לתנאי עבודה טובים במקום. זה כולל ציוד מתקדם ואיכותי, תנאי עבודה נוחים שזה כולל כיסאות ישיבה נוחים, מחשבים איכותיים, תאורה טובה, מתאימה ונעימה לעבודה, מיזוג אוויר מתאים וכן הלאה. מעבר לכך חשוב לדאוג גם למטבחון מאובזר במשרד. המטבחון אמור לתת את המענה לעובדים שאמורים לשהות במקום העבודה משך שעות ארוכות בכל יום. אי אפשר לדרוש מעובד להתמיד משך שעות ארוכות בעבודה בכל יום בלי לאפשר לו הכנה של שתייה חמה, כוס קפה או כוס תה. כך גם חשוב שהעובד יוכל לצרוך משקאות קרים בייחוד בעונת הקיץ.

השתייה המתאימה בהתאם למזג האוויר היא לא פעם ממש כמו הדלק של העובד למשך שעות העבודה במקום.

מקרר משרדי משלים את הנוף במשרד

חשוב לדעת כי אין מטבחון משרדי מושלם ללא מקרר. המקרר המשרדי הוא זה שמאפשר למעשה את קיומו התקין של ההתנהלות במטבח. במקרר מאחסנים את החלב של הקפה, את בקבוקי המים הקרים והעובדים גם רשאים לעשות שימוש במקרר לצורך אחסון הארוחה אותה הם הביאו מהבית כדי לסעוד את ליבם במהלך יום העבודה.

המקרר במשרד תמיד יהיה בשימוש, במיוחד במשרדים הפעילים משך שעות ארוכות בכל יום. מכאן אנחנו אכן יכולים ללמוד על הנחיצות הגבוהה של המקרר במשרד.

איך בוחרים את המקרר למשרד?

הבחירה של מקרר למשרד בשונה ממקרר ביתי רגיל צריכה להיעשות בשום לב לכמה וכמה נקודות חשובות.

  • הגודל של המקרר – ברוב רובם של המשרדים אין צורך של ממש במקרר גדול. אחרי הכול לא נעשה בו שימוש של אחסון כמויות גדולות של מוצרי מזון. המקרר נועד על מנת לאחסן מעט שתייה קרה, חלב ולעיתים הוא משמש גם את העובדים עבור הצרכים האישיים למשך יום העבודה. אך לא מדובר במקום אחסון כפי שקורה במקרר הביתי, שם אנחנו רוכשים כמויות של מזון למשך שבוע או יותר. אז נכון שהמקרר המשרדי לא צריך להיות גדול,אך חשוב לקחת בחשבון את ההרכב המשרדי. אם מדובר במשרד גדול שיש בו עשרות עובדים הרי שמקרר קטן מידי לא יוכל לענות על הצורך. שם כן יידרש מקרר גדול. אך באופן כללי מקובל להתאים מקרר קטן כאשר מדובר במשרד בגודל ובהיקף סטנדרטיים.
  • האיכות של המקרר – מקרר קטן הוא אמנם מקרר זול יותר עם פחות דרישות חשמל, אך חשוב לזכור כי דווקא במקרר קטן יש לשים לב לאיכות של המקרר. אם המקרר לא יהיה איכותי הרי שהוא לא ייתן את המענה הנדרש גם בצרכים המינימליים שיש במשרד. כי מה תועלת יש לנו ממקרר שהחלב המאוחסן בו מתקלקל מהר מידי בגלל האיכות הירודה של המקרר? לחילופין, מקרר שאינו מווסת יקפיא את האוכל שזה כמובן גם כן לא רצוי כלל. כך שברור כי יש לבדוק היטב ולברר מה האיכות של המקרר לפני שמחליטים לרכוש אותו למשרד.
  • ההתאמה של המקרר למרחב המשרדי – אם ישנה פינת מטבחון מיוחדת לצורך אחסון המקרר הרי שחשוב יהיה לדאוג כי המקרר יתאים למראה העיצובי של החלל במטבח. זה אומר התאמה לצבעים השולטים במרחב כמו גם עיצוב מתאים מבחינה חיצונית לכל מה שקיים במקום. אם המקרר אמור לעמוד סתם כך בפינת המשרד, הרי שחשוב כי הוא יתמזג עם כל מה שיש במקום על מנת שהוא ייתן את המענה גם מהבחינה העיצובית של המקום.
  • אחריות על המקרר – מקרר קטן למשרד הוא אמנם קטן יותר מהמקרר הביתי מבחינת הממדים שלו, אך האמת היא שמבחינת המחיר לא מדובר במוצר שהוא זול בהרבה יותר ממקרר מטבח רגיל. כי אחרי הכול המקרר זקוק למנוע כמו מקרר רגיל, הוא מורכב מחלקים שאמורים להיות איכותיים והוא חייב להיות חזק ולתת מענה לאורך זמן. כדי שתוכלו להיות בטוחים כי המקרר אכן ייתן לכם את התמורה לאורך זמן אתם צריכים לשים לב לאיכות של המקרר כפי שציינו לעיל, אך אתם צריכים גם לדאוג שיהיה לכם אחריות על המוצר למשך זמן ארוך. כך תהיו רגועים עם המקרר המשרדי שקניתם.