מקררים כללי

מקרר למשרד בבית

מקרר למשרד ולבית

 

מנהלים משרד מהבית? מחפשים מקרר משרדי קטן לבית? לנדרס מקררים זה הפתרון שלכם. הכי גדולים במקררים קטנים. בואו להתרשם ממגוון המקררים שלנו.

רבים מהמשרדים של היום מתנהלים מתוך הבית. אנשים רבים אינם רואים צורך לבזבז כסף ומשאבים הכרוכים בשכירות של משרד שיהיה ממוקם מחוץ לבית. כך למעשה הם יכולים להגיע למקום העבודה שלהם תוך שניות ספורות כאשר הם לא מוכרחים לצאת מהבית לשם כך. יש בכך כמובן יתרונות רבים כמוחיסכון בדלק, חיסכון בזמן הנדרש לנסיעה כמו גם הזמן הנדרש במציאת מקום חניה וכן הלאה.

מעבר לכך יש את החיסכון הכספי של שכירות משרד על כל מה שכרוך בכך. כמו עלויות חשמל נפרדות מהבית, עלויות תקשורת אינטרנט, עלויות ארנונה ועוד.

אך חשוב לזכור כי גם המשרד הביתי דורש השקעה והוא חייב להיות ולהיראות משרד. רק כך הוא יוכל להצליח גם מהבחינה המקצועית שזה למעשה העיקר.

שומרים על הצביון של המשרד

אנשי מקצוע הממליצים לאנשים לנהל את המשרד שלהם מתוך הבית, מציעים להתייחס אל המשרד כאל יחידה נפרדת מהבית. המשרד חייב להיות מקום עבודה רשמי. זה אומר שלקראת העבודה צריך או לפחות מומלץ וכדאי להתלבש בהתאם ולא להיכנס עם בגדי הבית לעבודה. חשוב להתנתק מהבית ממש כמו יציאה לעבודה. זה אומר, לאלהעמיד סיר על האש ולצאת אליו מידי פעם… לא להשאיר אוכל בתנור וגם לא לצאת כדי לתלות כביסה או להעביר אותם אל מכונת הייבוש.

מעבר לכך, חשוב מאוד לצייד את המשרד בהתאם על מנת שהוא יתפקד כמו משרד לכל דבר.

משרד מצויד בתפקוד מצוין

המשרד צריך גם להיות מצויד בציוד משרדי מושלם. זאת על מנת שלא יהיה צורך לצאת ממנו על מנת לחפש מכשיר טלפון, כדי להביא דפים או עטים וכמובן לא לצאת לחפש כיסא מזדמן. המשרד חייב להיות מאורגן ומוכן לעבודה עם כל מה שצריך לצורך כך. ממש כמו משרד הנמצא מחוץ לבית אשר אין לו כל תלות חיצונית בדירה הצמודה לו.

מעבר לכך, חשוב להביא את האוכל להפסקת האוכל, את הציוד להכנת קפה לצורך הפסקת הקפה ואפילו מקרר שם אפשר יהיה לאחסן את כל מה שצריך למשך יום העבודה.

ברור כי משרד שיהיה מצויד באופן מלא יהיה משרד מזמין שלא יגרור הסחות דעת בקרב העובדים במקום. הם יוכלו להתרכז בעבודה ולבצע אותה בצורה הכי טובה והכי חכמה.

מקרר למשרד הביתי

אז אם ציינו כי כדאי ומומלץ להחזיק במקרר משרדי בבית לצורך ניהול תקין של המשרד, חשוב לציין כי המקררחייב להיות מקרר שיתאים למטרות ולצרכים שלו.

יש רבים שיבקשו לרכוש מקרר גדול כי סוף כל סוף המקרר נמצא במתחם הביתי. כך הם יבקשו לנצל את האפשרות לאחסן מוצרי מזון ביתיים במקרר שנמצא במשרד. הם ירוויחו מקום אחסון נוח ונגיש בייחוד לזמנים בהם יש להם הרבה מוצרים הדורשים קירור. כמו לקראת חגים, בתקופת חופשה או כאשר הם מתכוננים לאירוע אותו הם מבשלים ומכינים בעצמם

אז כאן חשוב לזכור כי המשרד אמור לשמור על המראה ועל האופי הייחודי שלו. מקרר גדול על פי רוב לא ישתלב במראה המשרדי וחבל להרוס אותו עם מקרר גדול. ברור שזוהי לא הוראה או הנחייה מחייבת אך בפירוש מדובר בהמלצה שבאה מנקודת מבט מקצועית, האומרת שלא כדאי להרוס את המרחב המשרדי גם כאשר נראה שהדבר לא בהכרח יפגע בו.

לקוח שנכנס למשרד ונרצה להציע לו כוס קפה, לא יחוש בנוח כאשר המקרר שייפתח מולו יחשוף תבשילים ביתיים, עופות קפואים או ירקות העומדים לבישול. מוצרים אלו אינם קשורים למשרד בשום צורה אלא אם כן המשרד מציע לימודי בישול או הנחייה לתזונה נכונה…

מקרר בעיצוב מתאים

אז אם הדגשנו את החשיבות של מקרר בגודל הנכון והמתאים למשרד, חשוב לציין את הנקודה העיצובית. המקרר צריך להתאים למשרד גם מהבחינה הזו כאשר מקרר מתאים לכל מה שיש כבר בחלל בהחלט יתרום לו מכל הבחינות. משרד המעוצב בצורה מוקפדת, הרהיטים שלו מתאימים לצביון המשרדי, אלו משתלבים עם התאורה בחלל והווילונות והצבע של הקירות משלימים אף הם את התפאורה, הרי שמקרר שיהיה מעוצב בהתאם ישלים לגמרי את האווירה הנכונה במקום.

כך ניתן להשפיע על התחושה הנעימה והמקצועית של המשרד. אין ספק שיש לכך חשיבות רבה מאוד הן מבחינת ההצלחה המקצועית של המקום והן מבחינת היכולת לתפקד באופן רציף בצורה נכונה ונינוחה לאורך כל שעות העבודה.

מקרר משרדי בלי להתפשר על האיכות

חשוב לדעת כי כאשר מדובר במקררים קטנים, יש טווח רחב של אפשרויות. האיכות של המקרר חייב להיות במקום הראשון. יש הרבה מקררים קטנים שנראים אולי טובים ונאים אך אלו אינם מוכיחים את עצמם לאורך זמן. המקררים הללו לא מקררים כראוי את מוצרי המזון והם מתקלקלים, או להיפך, הם מקררים אותם טובמידי עד כדי קיפאון. ברור שזה גם כן לא רצוי כלל.

חשוב לבחון מי עומד מאחורי המקרר, מי היצרן שלו? האם הוא נותן אחריות על המקרר ואם כן אז לכמה זמן וכן האם המקרר אכן מתאים מבחינת הייעוד שלו, הצרכים שלו במשרד והמטרות אשר לשמן אנחנו מבקשים לרכוש אותו.

מקרר שיענה על כל הצרכים הוא המקרר אותו אנחנו צריכים למשרד והוא זה שישלים את המשרד שלנו הן מבחינה מקצועית והן מבחינת יעילות התפוקה של המשרד.

מעניין לגלות כי לא פעם המקרר הוא זה שעושה את ההבדל בין משרד מצליח לבין משרד כושל, גם אם מדובר במשרד הנמצא בתוך הבית.