מקררים כללי

מקררים קטנים לכל חדר בבית

מקרר חזית שקופה למשרד ולבית

רוצים להעניק לעצמכם מתנה מפנקת במיוחד? מה דעתכם על מקרר קטן לכל חדר בבית? לנדרס מקררים עם כל הפתרונות למקררים קטנים לכל חלל בבית!

אתם כבר בטח לא זוכרים את העידן שלפני המקררים. אך אם תחקרו מעט את הוריכם או את סבא וסבתא תוכלו ללמוד מעט על ‘איך חיים בלי מקרר בבית’. בימים עברו אכן חיו כך. נעזרו בבלוק של קרח אותו הניחו בארון מיוחד ששימש כמעין מקרר ועל גבי הבלוק הניחו את המוצרים שדרשו קירור. קל לנחש כי לא מדובר היה בהרבה מוצרי מזון ובכמויות גדולות של קפואים אותם אפשר היה לאחסן באותו מקרר. הקרח שימש בעיקר עבור מוצרים אותם צרכו באופן מידי. מה גם שהמקרר הזה לא היה תמיד במיטבו. כל עוד גוש הקרח היה גדול הרי שאפשר היה להניח עליו כמות גדולה יותר של מזון. אך ברגע שהקרח החל להפשיר הרי שהתכולה של המקרר קטנה באופן אוטומטי.

מעבר לכך, המקרר לא היה זהה מבחינת הפעילות שלו בעונת הקיץ כמו בעונת החורף. מובן כי בחודשי החורף הקרח החזיק מעמד זמן רב יותר. מלבד העובדה כי בחורף אנחנו הרבה פחות זקוקים למקרר כי התנאים בחוץ אינם ממהרים להרוס או לקלקל את המוצרים המונחים בחוץ. כך שאפשר בהחלט לקבוע כי האתגר האמתי היה בעיקר בעונת הקיץ החמה.

מקרר בבית – חובה

היום אנחנו יודעים כי המקרר בבית הוא בהחלט מוצר חובה. אנחנו ממש לא יכולים לדמיין לעצמנו את החיים בלי מקרר. במקרר אנחנו מאחסנים את מוצרי החלב השונים, פירות וירקות הדורשים קירור, אוכל מבושל, סלטים, ביצים ועוד. תא ההקפאה מהווה אף הוא מזווה עבור מוצרי מזון שאנחנו רוכשים לאורך זמן. כמו עופות, דגים, בשרים ועוד. זאת מלבד ארטיקים, גלידות וכדומה.

כאשר המקרר תקול אנחנו מרגשים ממש קצוצי כנפיים… אנחנו לגמרי לא ערוכים להסתדר ללא המקרר שהפך להיות כלי עזר ראשוני ונחוץ ביותר בכל מטבח.

מקרר בכל חדר – זה לא מותרות

אז ברור שאנחנו לא יכולים להסתדר בלי מקרר. אך האמת היא שבהרבה בתים כבר הלכו עם זה עוד כמה צעדים קדימה. שם דואגים לאבזר כל חלל בבית במקרר משלו. בסלון, בחדר השינה, במרפסת ובחצר. בכל מקום מונח לו מקרר ייחודי משלו שנותן מענה לעת הצורך. ברור שמדובר בפינוק נוח במיוחד המשדרג את איכות החיים ומאפשר לשמור בכל חדר את המוצרים החשובים בלי שיהיה צורך לרכז את הכול בתוך המקרר שבמטבח.

מה מאחסנים במקררים הפזורים בחדרי הבית?

אז למי שעדיין לא התנסה במקררים קטנים המוצבים בכל חדר מחדרי הבית, נספר למה עשויים לשמש המקררים הנמצאים בחדרי הבית השונים.

כך לדוגמא המקרר הנמצא בחדר השינה עשוי להכיל שתייה קרה, הוא יכול להכיל גם ארטיקים, שלגונים או גלידת אותם אנחנו רוצים ללקק דווקא שם… הוא יכול להכיל יוגורט מפנק או שייק מרענן ולעיתים נאחסן שם תרופות הדורשות קירור.

במקרר המוצב בסלון הבית יש כאלה שיבחרו לאחסן את אוסף היינות שלהם, שתייה לאורחים, פירות טריים וכן הלאה.

גם בחדר הילדים יש כאלה שמציבים מקרר עבור הילדים. ילד שיש לו מים קרים נגישים בחדר לא יתעצל ללגום מהם מידי פעם. כך גם פירות טריים ומרעננים שיחכו לו במקרר ייאכלו הרבה יותר מהר מאשר יונחו במקרר המרכזי במטבח. כך שאפשר בהחלט לומר כי המקרר בחדר הילדים יכול להפוך לערך בריאותי עבור הילדים.

איפה קונים מקררים קטנים?

בחנויות מוצרי החשמל מושם הדגש בדרך כלל על מקררים גדולים. מייצרים ומוכרים את המקררים שאותם צורכת רוב רובה של האוכלוסייה. אמנם אפשר בהחלט להשיג בחנויות למוצרי חשמל גם מקררים קטנים אך אלו אינם מוצעים שם במגוון גדול. המקררים הקטנים הם סוג של ייצור מיוחד ואם אתם מחפשים מקררים כאלה, אתם צריכים לפנות אל מי שמציע את אותם המקררים. על פי רוב יהיו אלו בתי עסק אשר מציעים בייחוד את המקררים מהסוג הזה.

לנדרס היא חברה המייצרת מקררים בהתאם לצרכים או להזמנות של הלקוח. כך שאפשר ליצור את המקרר הייחודי הנדרש ללקוח, באופן מדויק בהתאם לצרכים שלו כמו גם למטרות אשר לשמן הוא רוכש את המקרר.

לקוחות שרוצים להציב מקרר בחדר השינה זקוקים למקרר ייחודי שיתאים לחלל של חדר השינה. הן מבחינת העיצוב של המקרר,הן מבחינת הצבעים של המקרר והן מבחינת החלוקה הפנימית של המקרר. רק כך המקרר אכן יוכל לתת להם את המענה המושלם בהתאם לצרכים.

מקרר יינות לסלון

אותו הדבר עם מקרר יינות סלון. מקרר היינות יש לו דרישות ייחודיות משלו. את מקרר היינות יש להתאים לחלל בהתאם למטרותשל המקרר. כלומר התייחסות לגודל של המקרר כאשר הוא אמור להתאים לכמות היינות שאמורות להיות מאוחסנות במקרר, התייחסות לסוג המנוע של המקרר על מנת שלא תהיינה רעידות במקרר שעשויות לפגוע באיכות היין וכן חשוב שהמקרר יהיה עם בקרת לחות על מנת לשמור היטב על היינות, לשמור על התוויות של הבקבוקים וכן למנוע את היווצרות העובש ביינות שיש בהם פקקי שעם.

רק מקרר שיהיה בנוי ומתוכנן בצורה נכונה בהתאם למטרה של אחסון היין ושמירתו, יהיה מקרר שייתן את המענה המדויק והנכון.

מקרר עם אחריות

חשוב זכור כי כל מקרר שאתם קונים חשוב שתהיה עליו אחריות מצד היצרן. אחרי הכול מדובר במוצר חשמל יקר שחייב להציע מענה לאורך זמן ורק מקרר עם אחריות אכן יוכל להבטיח ראש שקט לאורך זמן.