מקררים כללי

מקרר יין – כיצד נשמור על איכות היין שלנו

מקררי תצוגה מסחריים

 אורח החיים שלך יכול לקבל שדרוג מעניין ואיכותי הודות למקררי היין שחברת לנדרס טרידינגבע”מ מתמחה בהם. את יכולה ליהנות כעת מתחביב איסוף בקבוקי היין המובחרים שאת אוהבת ולדאוג לכך שיאוחסנו כראוי במקרר יינות משובח שעונה על כל הדרישות.

אנחנו בלנדרס יודעים בדיוק עד כמה חשוב לאחסן יין במקררים טובים שגם מצליחים לשמור על טמפרטורה ולחות אחידות לפי הדרישות, ואנחנו מספקים אותם בכל גודל שנדרש ורצוי לך. את יכולה להחזיק מקרר כזה בבית שלך לצרכים פרטיים ולאירוח, או במקום העבודה שלך, במשרד או בחברה, כדי לארח לוחות ועמיתים לעסקים בהנאה. הרמה הגבוהה של השירות ושל המותגים שאנחנו מציעים מבטיחים שביעות רצון מלאה.

תרבות היין הגיעה לכל מקום

זה לא מקרי שהביקוש למקררי יין טובים עולה בשנים האחרונות וגורם לכך שמציעים עוד ועוד מותגים טובים באמת. אנחנו מכירים את הצורך במקררי יין לאנשים פרטיים בדיוק כמו לחרות, משום שאנשים לא מוכנים עוד להתפשר על היין שלהם ולכן גם דואגים שלמור עליו בתנאים טובים ונאותים. מקררי יין זקוקים לא רק לאנשים שיאהבו יין אלא גם למי שמבין שיש להם מנגנון מורכב שחייב לספק את התנאים הפנימיים הנדרשים. מדובר במנגנון קירור שיש לו מנוע שאסור לו לגרום לרעידות משום שהרעידות פוגעות באיכות היין המתיישן והנשמר בו, ומדובר במקרר שיש בו צורך לפעמים בטמפרטורות משתנות באזורים שונים, לפי סוגי היין. המורכבות הזאת במקררים של יין טוב באמת מחייבת את החברה המשווקת להתאמץ ולמצוא מקררים שעונים באמת על כל הדרישות. כשמוסיפים לכך גם את הדרישה לשמירה על לחות ויובש שאינם פוגעים ביינות.

מה צריך להיות במקרר היין שלך?

כשאת בוחרת מקרר יין טוב עלייך לשים לב לכמה מאפיינים חשובים, ולהתאים לעצמך את המקרר הטוב לך. ראשית, כמה בקבוקים את שומרת בדרך כלל במלאי? את יכולה ליהנות ממקרר יין גדול או קטן, ולהתאים אותו למקום הפנוי אצלך. זכרי שכל מקרר זקוק למקום מרווח, בין אם הוא בנישה או ניצב בחלל מרווח באמת. יש לאוורר אותו ולשמור על מרווח מהקירות, ג משום שיש לכמה מהם מדחסים ויש בכל מקרה צורך בשחרור אוויר חם שמצטבר מסביבו. בדיוק כמו מקרר רגיל, הוא חייב מקום משלו ולכן הגודל קובע היכן תוכלי להציב אותו. אם הצריכה שלך אינה גדולה, תוכלי ליהנות ממקררים קטנים שמתאימים לכמה בקבוקים, ובהם יש מקררי יין שיש בהם מגירה נוחה לבקבוקים בשכיבה שחוסכת לך מקום. כך תוכלי לאחסן אפילו יותר.

מקררי יין עם דלת שקופה

מקררי יין רבים נהנים מדלת שקופה הן כדי להציג לראווה את המלאי שלך ולדעת בדיוק כמה יש לך והן כדי להתגאות בהם. זהו תחביב אנין מאוד שראוי להציג משום שיין טוב הוא בדיוק מה שאוהבים להציג לאורחים. המקרר הזה דורש אמנם תחזוקה אבל הוא גם אסתטי במיוחד ולכן רבים נהנים לבחור דווקא במקרר כזה. למרות שתנאי הקירור במקרר איכותי נאותים ועונים על הדרישות, רצוי מאוד לא להציב מקרר יין עם דלת שקופה מול מקור אור חזק, משום שהאור אינו מיטיב עם היין. זהו המיקום שקובע גם את השמירה על מצב היין ולכן רצוי להציב אותו במקום חשוך בכל זאת. השקיפות של הדלת עוזרת במקרה כזה לראות טוב יותר מה יש במקרר. יש מקררים עם תאורה פנימית שמקילה עלייך למצוא כל דבר ועם צג דיגיטלי שעוזר לשמור בקלות גדולה יותר על הטמפרטורה. מומלץ מאוד לבחור מקרר שמאפשר לך לשמור על בקרת הלחות והקור במקומות נפרדים, אם יש לך צורך בכך.

חלוקה פנימית

חלוקה פנימית במקררי יין יכולה להיות במדפים נשלפים או מקובעים, או שיהיו בהם גם מגירות נשלפות שמקילות על תפעול המקרר והתחזוקה שלו. רצוי מאוד שהחלקים הפנימיים של מקרר היין יהיו מאיכות טובה ומחומרים עמידים וקלים לניקוי, כמו נירוסטה. אלה מדפים יציבים שאינם רועדים בכל פעם שאת פותחת את המקרר ולכן אינם מקפיצים את הבקבוקים ושומרים על איכות היין. זוהי סיבה נוספת לבחור במקרר יין איכותי ששומר על מצב הבקבוקים שלך ואינו גורם לנזק מתמשך באיכותם. השקט של המנוע מאוד חשוב משום שהוא מעיד לא רק על היעדר רעידות מיותרות של מנגנון הקירור והמדחס, אלא גם מאפשר להציב אותו במקום כמו המשרד או הסלון. כשעובדים או מאחרים זה הרבה יותר נוח להציב שם מקרר שאינו מרעיש ואינו מפריע לשמוע את האנשים האחרים, או מסיח את הדעת מרוב הפרעת רעש.

מקררים מיוחדים גם לשבתות וחגים

מקררים לחובבי יין שומרי שבת מציעים להם בקרה מיוחדת ואפשרות לפתוח את המקרר בשבת מבלי להפעיל שום פונקציה חשמלית. אם את שומרת שבת וחשוב לך ליהנות מיין טוב בשבת, זהו מקרר שעוזר לך ליהנות מאנינות הטעם שלך גם בחגים ובשבתות. למקרים כאלה יש גם מקררי יין משולבים שתוכלי להשתמש בהם גם למצרכי מזון ויש בהם תאים מיוחדים לשמירת היין. חלוקה פנימית אחרת של מקררי יין אחרים מציעה לך גם את האפשרות להשכיב את הקבוקי היין בזוויות שונות, למקרים מיוחדים של איסוף יין שבאמת זקוק לכך. האפשרויות המגוונות עונות לכל צורך של חובבי יין אמיתיים ובכך משרתת לנדרס את המגזר הזה באהבה. השירות והמחשבה על מותגים איכותיים שעונים על כל הדרישות הופכים את החברה למובילה בתחום מקררי היין למביני דבר, ולמי שבאמת אינו רוצה להתפשר על מקרר היין שלו. תוכלו למצוא מקררים קטנים, ולהגדיל בהדרגה את האוסף המכובד שלכם בהנאה.