מקררים לבית

מקרר קטן – כל מה שצריך לדעת

מקרר – פריט חובה בבית ובמשרד

בכל מקום בו מסתובבים אנשים באופן קבוע, אם זה בבית או במשרד ואפילו ברכב, צריכה להיות האפשרות של שמירת מוצרי מזון או שתייה בקירור. ולכן, זה מובן מאוד מדוע קיימים בשוק כל כך הרבה סוגים של מקררים; ממגוון יצרנים, בשלל גדלים ואפילו בצבעים שונים. לכל אחד מהם יש יתרונות ואף חסרונות לעומת אחרים והחוכמה היא, למצוא את המקרר שמתאים ביותר לצרכים שלכם ולאורח החיים שאתם מנהלים.

מקרר קטן, לא רק במשרד

כמובן שקיימים הבדלים בין מקררים שמתאימים לבית לבין מקררים שמתאימים למשרד, אך אין כל מניעה להשתמש במקרר גדול במשרד עם מספר רב של עובדים ולעומתו, מותר בהחלט להתאים לבית מקרר קטן וקומפקטי. כמובן שאם תקנו מקרר קטן לבית, לא תמקמו אותו במטבח, אלא תעדיפו למקם אותו בחדר אחר כגון חדר אורחים, חצר או אפילו חדר שינה. בנוסף, יש אנשים שמעדיפים כיום לחיות בצורה יותר טבעית ולכן הם יעדיפו לרכוש מקרר קטן לבית מכיוון שהם צריכים לאחסן בו רק מספר מועט של מוצרים.

מעוניינים לצמצם את הוצאות החשמל? – קנו מקרר קטן לבית

למקרר הקטן ישנו יתרון משמעותי על פני אחיו הגדול והוא החיסכון באנרגיה. מנוע של מקרר גדול צריך לעבוד הרבה יותר קשה בשביל לקרר את התכולה שלו, מה שגורם לו לצרוך הרבה יותר חשמל לעומת מקרר קטן שאינו זולל כל כך הרבה חשמל מכיוון שמאחסנים בו הרבה פחות מוצרים. יכול מאוד להיות, שההבדל אינו כל כך משמעותי, אך הוא מספיק בשביל לגרום לכם להצטמצם ולא לאפשר לעצמכם פינוקים שונים. אז אמרו אתם – האם אתם מעדיפים מקרר קטן מלא בדברים טובים או מקרר ענק אך חצי ריק?

אוהבים מטבח מינימליסטי? זה בדיוק מה שאתם צריכים

כיום, ברור לכולם כי כל חפץ או אלמנט שנמצא בחלל כלשהו משפיע ותורם למראה העיצובי של אותו חלל. הדבר נכון לגבי חפצי נוי, לגבי רהיטים ואף לגבי מכשירי חשמל, ולכן, אם המטבח שלכם מעוצב בצורה מינימליסטית ולכל דבר יש מקום מדויק, חשוב מאוד שגם המקרר יהיה קטן, יתאים למטבח מבחינה עיצובית וישתלב בו בצורה מושלמת. אין צורך לעבוד קשה על מנת לגרום למקרר להשתלב בעיצוב הכללי, צריך פשוט לקנות אותו בגודל המתאים וכך תוכלו להיות בטוחים כי הוא לא יהרוס או ישבור את הקו העיצובי שבו בחרתם עבור המטבח שלכם.

מקרר קטן = אוכל טרי

יתרון נוסף שאנשים רבים לא שמים לב לכך הוא הטריות של תכולת המקרר. בוודאי שמתם לב, כי מקרר גדול תמיד עמוס במאכלים. ומכיוון שיש מקום, הם נשכחים לעיתים ונשארים שם הרבה זמן וכתוצאה מכך הם מאבדים מטריותם. פעמים רבות ניתן גם למצוא במעמקי המקרר שאריות אוכל מעופש או מקולקל שמישהו הכניס ושכח אותם. בדיוק בגלל זה כדאי לרכוש מקרר קטן. במקרר קטן כל המוצרים גלויים, אין אפשרות לדחוף למעמקיו מאכלים שונים ויש שליטה מלאה על כל מה שקורה בו. כמובן, שהתחלופה הגבוהה בתכולת המקרר, גורמת לכך שהמזון נשאר תמיד טרי.

עוברים דירה בקלות עם מקרר קטן וקומפקטי

המציאות הישראלית הוכיחה כי מעבר דירה הוא דבר נפוץ מאוד אצל רוב האנשים וזה קורה לעיתים קרובות מאוד. אין ספק, כי הדברים שהכי מקשים על מעבר הדירה הם מוצרי החשמל הגדולים – מכונת הכביסה, המייבש, התנור וכמובן המקרר. בדיוק לכן, אין כל ספק שמקרר קטן מהווה יתרון גדול כאשר עומדים לקראת מעבר דירה. מקרר גדול דורש חברת הובלות והעברה מקצועית על מנת שהוא לא ייהרס. לעומתו, את המקרר הקטן ניתן להעביר בצורה עצמאית, עם הרכב המשפחתי או אפילו במונית, זהו דבר שיכול לחסוך הוצאות של מאות שקלים במיוחד אם מדובר רק במקרר ואין לכם עוד מכשירי חשמל גדולים לשנע.

מקרר בסלון על יד כורסת הטלוויזיה – חלום שיכול להתגשם

אם אתם אוהדי כדורגל, אתם בטח צופים בכל משחק בליווי בקבוקי בירה. אבל מה עושים כשהבקבוק מתרוקן בדיוק רגע לפני שעומדים להבקיע שער? הרי אין סיכוי שתפסידו זאת, אך מנגד, גם אי אפשר להמשיך לצפות מבלי ללגום תכופות מבקבוק הבירה, מה עושים? רוכשים מקרר קטן. את המקרר הקטן ניתן למקם היכן שרק תרצו – ניתן להעמיד אותו בפינת הסלון, לשנע אותו לחדר השינה ואפילו להוציא אותו למרפסת כאשר את יושבים שם לבילוי משפחתי. כמו כן, בשל המחיר הנמוך, ניתן לרכוש יותר ממקרר קטן אחד ולמקם אותם במספר חדרים בבית.

החלטתם ללכת על מקרר קטן? הנה כמה המלצות

  • אל תתפתו לרכוש מקררים קטנים בחנויות יד שנייה גם כאשר הם זולים במיוחד. מקרר קטן אינו יקר כל כך ואין סיבה שלא תפרגנו לעצמכם מקרר חדש. בנוסף לכך עליכם לזכור, כי במקררים מיד שנייה עלולים להתגלות תקלות שונות אשר עלות התיקון יעלה בהרבה על עלות הרכישה.
  • העדיפו לרכוש מקרר קטן בחנות שמתעסקת עם מקררים קטנים ומשווקת רק אותם, על פני חנות גדולה של מוצרי חשמל שמוכרת “גם” מקררים קטנים.
  • אל תשכחו לבקש תעודת אחריות על המקרר שאתם רוכשים. מקרר שמגיע עם אחריות מקיפה מטעם היצרן יבטיח לכם כי מדובר במקרר איכותי וחזק.