מקררים לבית, מקררים לחדרי אירוח, בתי מלון וצימרים, מקררים לעסק

מקררי רטרו לחדרי אירוח

מעוניינים לשדרג את חדרי האירוח שלכם מעבר למה שהם כרגע? רוצים לתת להם מראה מעניין יותר? אחד ממוצרי החשמל שבוודאי קיים כבר בחדרי האירוח שלכם – מכיוון שהוא נחשב כמוצר חובה בכל חדר אירוח – הוא המקרר. אך בשונה מבית מגורים, הוא יכול לשמש גם כפריט עיצובי מרשים מלבד השימוש הרגיל של קירור מוצרים.

עיצוב חדרי אירוח – כיצד עושים זאת?

כאשר מעצבים חדר אירוח, יש לקחת בחשבון שני דברים עיקריים. הדבר הראשון הוא, להעניק לאורחים תחושה ביתית ושהם ירגישו בנוח ממש כמו בביתם שלהם. דבר נוסף, לאפשר לאורחים מקסימום פרטיות ושיוכלו להתנהג בחדר בחופשיות בדיוק כמו בבית. על מנת שזה יקרה, יש לכלול בתוך חדר האירוח מספר דברים שיגרמו לאורחים לקבל את מלוא הפרטיות שהם צריכים ואת התחושה הביתית.

מקלחת ושירותים – חובה בחדר אירוח

גם אם מדובר בחדר אירוח שמשותף לעוד חדרים אסור לוותר על חדר שירות בתוך החדר, דבר שידגיש את הפרטיות שאתם נותנים לאורחים שלכם. חדר השירות כולל בתוכו מקלחת ושירותים ואף ארונית לאחסון אביזרים שונים. אם אתם מארחים מפנקים במיוחד, תוכלו להכין ערכת רחצה לכל מתארח שתכלול מגבת, שמפו, סבון רחצה, מסרק, מברשת שיניים ועוד ככל העולה על דעתכם. בנוסף, אם יש לכם שטח גדול עבור חדר השירות, תוכלו לפנק את האורחים שלכם יותר ולבנות ג’קוזי מפנק ומהנה.

אין כמו קפה בבוקר – ולכן לא מוותרים על מטבחון

מחקרים רבים הוכיחו כי מרבית האנשים צורכים בבוקר משקה חם. אם זה קפה, תה או אפילו שוקו חם ולכן, חשוב מאוד שגם כאשר מגיעים לחדר אירוח, תהיה אפשרות להכנת משקה חם על הבוקר. בדיוק בשביל זה יש צורך לבנות מטבחון בתוך חדר האירוח. המטבחון יכלול מספר ארונות, כמה מגירות ומשטח שיש קטן אשר עליו יונח מיחם מים חמים או קומקום. פנקו את האורחים שלכם עם ערכת קפה הכוללת סוגי קפה שונים, שקיקי תה, סוכר, שוקו ועוד. כמו כן, הכינו גם חבילת כוסות לשתייה חמה וכפיות וכמובן חלב.

מקרר בחדר אירוח – מדוע אסור לוותר עליו

בחדר אירוח שקיים בו מטבחון, מן הראוי הוא שיהיה בו גם מקרר קטן. אין צורך להעמיד בחדר אירוח קטן מקרר ענק של 500 ליטר, אלא מספיק לרכוש מקרר קטן וחמוד שמתאים בדיוק לצורך הזה. מקרר שבו ניתן יהיה לאחסן את החלב לקפה של הבוקר, בקבוקי שתייה מתוקה ובקבוקי מים ואף מוצרים שונים ומאכלים שדורשים קירור. מקררי רטרו לחדרי אירוח הינם אופציה מעולה, מכיוון שהם מעוצבים בצורה קומפקטית אך עם זאת כוללים את כל מה שצריך. בנוסף, המראה החיצוני שלהם הוא צבעוני ומרשים במיוחד ואף משתלב בעיצוב של חדרי האירוח בצורה מושלמת.

ספה בחדר אירוח? זה כלל לא מיותר

רצוי מאוד שתהיה גם ספה בחדר האירוח ומדוע? התשובה לכך פשוטה, נניח שבאים להתארח יותר אנשים בחדר, הרי גם הם צריכים מקום לישון. לרוב מדובר במשפחה עם ילד או שניים וניתן בהחלט להשכיב את הילדים על ספה נפתחת. הספה יכולה לשמש גם כמקום ישיבה כאשר צופים בטלוויזיה או כמקום למנוחת צהרים או קריאת עיתונים.

תאורה וגוונים בחדר אירוח – אפשר להשתולל, אך לא יותר מידי

חדר האירוח הוא המקום בו תוכלו להתקין תאורה מעניינת ולא שגרתית, כזו שתגרום לאורחים שלכם לתחושת חמימות ורוגע. התאורה בחדר אירוח יכולה להיות בכל גוון מלבד לבן. מומלץ לבחור בתאורה צהבהבה שמשרה חמימות. בנוסף, שימו לב לגוונים הכוללים של החדר ובחרו בצבעים רכים ובהירים ולא בגוונים חזקים. המומחים ממליצים להשתמש בקשת צבעים מונו כרומטיים שהם גוונים שונים מאותו צבע ובנוסף, להקפיד על שימוש בצבעים ניטראליים.

עיצוב חדר אירוח – מה עוד להוסיף?

חדר אירוח מיועד כאמור לארח אנשים שונים. האורחים שבאים למקום מבקשים מלבד מיטה גדולה ונוחה גם ציוד משלים. קרי, ארון לבגדים, שידה על יד המיטה להנחת חפצים חשובים, שולחן וכיסאות, טלוויזיה, חיבור לאינטרנט וכדומה. בנוסף, כדאי להוסיף לחדר גם קישוטים וחפצי נוי מסוגים שונים כגון תמונות, עציצים וצמחים, מנורות לילה מעוצבות, כריות לנוי ולשינה, ווילונות מרשימים וכדומה. כמובן שעליהם להשתלב בעיצוב הכולל של החדר ולא סתם לתקוע חפצי נוי בלי קשר.

חדר אירוח מטופח ונקי = אורחים רבים ומרוצים

הקפידו לשמור על הניקיון בחדר האירוח ולנקות אותו ביסודיות בכל פעם שאורחים מפנים אותו. הקפידו להחליף למצעים ריחניים, פנו את כל האשפה, נקו ביסודיות את חדר השירות ושטפו את הרצפה במים. כדי לשמור על ריח טוב ונעים בחדר הניחו מפיצי ריח בחדר עצמו, בארונות ובחדר השירות. כמו כן, הניחו פח אשפה לצד המטבחון – בתוך ארון או מחוצה לו – על מנת שהאורחים שלכם לא יצטרכו לחפש אחר מקום להנחת האשפה וישמרו יותר על הניקיון בחדר.

שמרו על פרטיות האורחים – לא להיכנס לחדר בלי רשות

כאשר אתם משכירים חדר אירוח, הוא הופך לרכושם של האורחים למשך אותו הזמן בו הם שוכרים אותו מכם. על כן, הקפידו לא “לפלוש” להם לטריטוריה ולא להיכנס לחדר ללא רשותם. אם בכל זאת עליכם להיכנס, כדי לראות מה קורה והאם הם מסתדרים, אל תעשו זאת מבלי לדפוק להם בדלת. בצורה כזו, הם ירגישו שאתם מכבדים את הפרטיות שלהם ונותנים להם את המרחב האישי גם כאשר מדובר במקום שאינו שייך להם לתמיד.