מקררים למשרד

מקררים לעיצוב משרדים קטנים

המשרד הוא לא פעם הבית השני שלנו. אנחנו מבלים בו במשך שעות ארוכות ולמעשה מעבירים בו את רוב שעות היום. ברור שחשוב כי המשרד שלנו יהיה נעים, נוח, פרקטי ולא פחות חשוב – מעוצב ונאה לעין.

עיצוב של משרד קטן זהו לא תמיד פרויקט פשוט. יש צורך לקחת בחשבון כמה וכמה נתונים אשר יחד ירכיבו את המכלול של המשרד.

המשרד הקטן אמור להכיל את כל צרכי המשרד בלי להזניח שום פרט. מנגד חשוב ליצור את החלל הנוח והמרווח גם עבור הלקוחות על מנת להעניק להם חווית לקוח טובה.

מייעלים את העבודה במשרד

ברור כי משרד נעים עשוי לתרום במידה רבה לאיכות החיים והעבודה הן של העובדים והן של הלקוחות. ניתן לקבוע מעבר לכל ספק כי כאשר העבודה מתנהלת מתוך משרד מטופח ונעים הרי שהעבודה תתבצע בצורה הרבה יותר טובה הן מצד העובדים במשרד כי הם ייהנו לשבת ולבצע את המטלות המוטלות עליהם. אך גם מצד הלקוחות אפשר לומר כי הם ייהנו הרבה יותר לקבל שירות במשרד כזה שיעניק להם תחושה נעימה וטובה, כך שבהחלט שווה לתת את הדעת בכל מה שקשור לנושא של עיצוב המשרד. כי רק כך אפשר יהיה אכן ליהנות ממשרד שיעניק מענה מושלם לכל צרכי העסק מכל הבחינות.

אין תחליף לרושם ראשוני

כולנו יודעים כי המראה החיצוני משפיע הרבה מאוד על כולנו. כשאנחנו רואים מקום מושקע, מקום מהודר, מקום שמשדר יוקרה, חן, יופי והדר, אנחנו מקטלגים מיד את המקום ככזה גם מבחינת השירות והמקצועיות שהוא מציע. אז זה לא שאנחנו אומרים שלא צריך להשקיע במקצועיות ובשירות ללקוחות. אך אם החלטתם לחרוט על דגל העסק שלכם את השירות המושלם והיעיל, הרי שכדאי לכם להשקיע גם במראה של המשרד ושל העיצוב שלו. כך תצליחו להכניס את הלקוח לחוויית השירות המצפה לו, לפני שהוא בכלל יתחיל לנהל מולכם משא ומתן כלשהו.

היופי והאופי של המשרד

כל משרד אמור לייצג את עצמו. אין ספק כי העיצוב של המשרד אמור להתכתב עם כל מה שהוא מציע ועם השירות שיש לו בתחום הספציפי בו הוא עוסק. חשוב מאוד לשים לב ולבחור את העיצוב של המשרד בהתאם לאופי של המשרד. לא כל עיצוב יתאים לכל סוג של משרד. ברור כי יש לבחון היטב את האפשרויות הקיימות ולהתאים את הסגנון העיצובי של המשרד על פי האופי המשרדי ובהתאם לנישה הספציפית שהמשרד מציע. חשוב לזכור את הדבר במיוחד לפני שנכנסים לכל עולם העיצוב. כי מדובר בעולם מבלבל ועמוס מאוד שעשוי בהחלט לגרום לבחירות לא ממש נכונות וחבל.

עיצוב אמור להיות מתאים באופן מלא לאופי של המשרד ולכל מה שהוא מנסה לייצג.

כך למשל, יהיה חסר טעם לגמרי לעצב משרד בצורה מצועצעת וילדותית כאשר מדובר במשרד של עורך דין נחשב או של רופא מומחה המקבל שם את המטופלים שלו לייעוץ, ביקורת או טיפול. מנגד, העיצוב של משרד המקבל פציינטים צעירים כמו לדוגמא משרד של קלינאי תקשורת או של מרפאה בעיסוק, אשר מטפל באוכלוסייה הצעירה, ברור שיהיה עליו לשאת אופי צעיר וצבעוני.

כרטיס הביקור של המשרד

יש כאלה הטוענים כי העיקר הוא במה שמשרד מציע בפועל ללקוחותיו. אם הוא ישקיע בשירות מקצועי והלקוחות יבינו כי במשרד הזה הם מקבלים את השירות ואת המענה הטובים ביותר עבורם, הרי שזה מה שכבר יעשה את כל העבודה. אך כאן חשוב להבין כי המראה של המשרד, החזות שלו וכל מה שהוא למעשה מייצג, מהווה מעין כרטיס ביקור של המשרד. זה מה שיעשה את המשרד למה שהוא יהיה בפועל, זה מה שייצור את המראה הרצוי וזה בדיוק הדבר שיצור את התדמית של המשרד.

חשוב מאוד לשים לב לכך למרות שאולי זה נראה לעיתים כעיסוק מיותר בנושאים זוטרים ש’מסביב’. ההשקעה בעיצוב הוא בהחלט דבר חשוב ואפשר אפילו לומר די עיקרי בכל מה שקשור לתפקוד נכון ויעיל של המשרד.

אין משרד בלי מקרר

כיום כבר מבינים כל בעלי העסקים כי עליהם לדאוג לעובדים שלהם. הם חייבים לספק להם את כל הצרכים אליהם הם עשויים להזדקק במהלך שעות העבודה במשרד. בדיוק כמו שהם מבינים שיש לדאוג למערכת מיזוג, לרהיטים נוחים, למחשבים משוכללים ולכל המערכות הנדרשות לצורך העבודה, כך עליהם לדאוג כי יהיה גם מקרר במשרד. המקרר משדרג את חווית העובדים במקום. כך הם נהנים מתחושת ביתיות, תחושה עוטפת ומוגנת כאשר הם לא מרגישים כעראיים במשרד.

במקרר הם יכולים לאחסן את האוכל שהם מביאים איתם מהבית לצרכי הארוחות במשך היום, הם גם יכולים לאחסן בו מוצרי מזון שדורשים קירור במקרים בהם הם רכשו אותם בדרך למקום העבודה והם גם יכולים ליהנות משתייה קרה משך היום.

אין ספק כי המשרד בתוספת המקרר עשוי בהחלט להעניק מענה מושלם לכלל העובדים וכפי שכבר ציינו, עובדים מרוצים זוהי ערובה להצלחה בעבודה המשרדית.

בוחרים את המקרר הנכון

אך כאשר מדובר במקרר המיועד למשרד, יש לשים לב ולבחור מקרר שאכן יתאים למטרות שלו. אם המשרד הוא ממש קטן ואין בו הרבה עובדים, אפשר יהיה להסתפק במקרר משרדי קטן וקומפקטי. חשוב להכין מקום מתאים למקרר כבר בשלב התכנון והעיצוב על מנת שהוא ישתלב היטב בחלל המשרד וישלים את המראה העיצובי שלו.

המקררים היום אינם חדגוניים ואפשר בהחלט לעצב מקרר בהתאם לצרכים, על פי המטרות וגם בהתחשב בעיצוב של המשרד כולו.