מקררים כללי

מקרר קטן – הפתרון המושלם בימי קורונה

מקרר למשרד ולבית

את ימי הקורונה קשה להעביר בלי מקרר קטן למטרות שונות שיפורטו בהמשך. אם אתם צריכים מקרר כזה בשבילכם או עבור אחרים, אנחנו בלנדרסנשמח לסייע לכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

הוא הגיע אלינו בלי הודעה מוקדמת והוא הימם את העולם בצורה כזו שלא קרתה כבר מעל ל-100 שנה. נגיף הקורונה הוא צרה צרורה, צרה שכולנו מקווים שיימצא לה פתרון בדמות חיסון ככל הנראה, פתרון שבשאיפה הוא יהיה כמה שיותר מהיר. את הקורונה המציאוהסינים והוא התפשט מהר לכל העולם, ומה שנשאר לאנשים הפשוטיםלעשות לנוכח הנגיף הוא לנסות לחיות איתו. לייצר פתרונות שונים שיאפשרו לעבור את התקופה בה הוא נמצא איתנו וכמה שיותר טוב יחסית.

אחת הבעיות שהנגיף מביא עימו מעבר לאפשרות לחולי היא הבידוד. אם נתייחס רק לישראל כרגע, כמעט כל ישראלי היה בבידוד או ייכנס לבידוד מתי שהוא בימי קורונה מהסיבה הפשוטה. כי ההתפשטות שלו היא מטורפת וכי כולנו מסתובבים בין אנשים, ומספיק שנשמע על מישהו שחלה שהיינו במסלול שלו בימים שלפני או שהאיכון של השבכ יתפוס אותנו, ואכלנו אותה

להעביר את הבידוד בצורה סבירה

להיות בבידוד בין אם בגלל חשיפה לחולה קורונה ובין אם בגלל הידבקות בנגיף זה בטח לא דבר נעים. אבל זה גם לא סוף העולם אם יודעים להתנהל נכון ובעיקר, אם מי שמסביב דואג שיש את כל מה שצריך.

אז מה צריך כשנמצאים בבידוד? כדאי שיהיו ספרים וכדאי שיהיה לפטופ או מחשב נייח בחלל בו נמצאים בתקופת הבידוד, כדאי שיהיה כיור כדי שאפשר יהיה להכין קפה או כל דבר קטן אחר וכמובן, כדאי שיהיו שירותים אישיים כמו גם מקלחת שרק מי שבבידוד יעשה בהם שימוש.

אבל כדאי שיהיה גם עוד פריט בחדר או בדירה בה נמצאים בבידוד, כדאי שיהיה מקרר קטן, מקרר שיכול להפוך את השהייה בבידוד להרבה פחות נוראית ממה שהיא נראית. כדאי שהוא יהיה בחלל וכדאי שכמה שיותר מוקדם, והנה כמה סיבות למה כל מי שבבידוד צריך מקרר כזה (אם אין לו כמובן מקרר גדול בחלל הזה)

  • פינוקים קטנים – להיות בבידוד זה לא כיף, בואוגם אם בידוד מבשר על חופש מהעבודה של שבועיים (לפחות) וגם אם מקבלים פטור מהילדים לכמה ימים טובים, אחרי יום יומיים זה נמאס. כמה אפשר להיות בתוך 4 קירות או בתוך חלל לבד, ואם זה כבר קורה אז כדאי שאפשר יהיה להתפנק. מה זה אומר להתפנק? זה אומר שיש מקרר קטן שבו אפשר לשים בירות, אפשר לדאוג שיהיה כל הזמן חלב, ואפשר לשים בו פינוקים אחרים שתמיד כיף שיש. אפשר להפוך את הלימון ללימונדה וגם ללמוד בזמן הזה לבשל כל מיני דברים.

  • היכולת לשרוד – עם כל הכבוד לפינוקים, צריך הרי גם לשרוד. אז נכון שברוב המקרים יהיה מי שידאג מבחוץ לכל מה שצריך ומי שאין לו עזרה, חייב לפנות טלפונית לרשות המקומית או לצבא, ומקרר קטן יכול בהחלט להיות חלק מאותה הישרדות“. הוא מאפשר לחיות ברמה סבירה בלי לטרטר את העולם כל הזמן.

  • שמירת אוכל ומניעת חשיפה – כל מי שמגיע לתת אוכל או כל דבר אחר למי שבבידוד מסתכן יותר ממי שלא. אז נכון ששומרים על כללי ריחוק ועל זהירות מרבית, אבל עדיין, אם אפשר להקטין את החשיפה מה טובמי שיש לו מקרר קטן בחדר בו הוא בבידוד, יוכל לקבל בפעם אחת כמות גדולה יותר של מזון ולשמור אצלו, ולהקטין את כמות הביקורים.

מקרר קטן למשרד הביתי

אחד הדברים הבולטים ביותר בימי קורונה הוא העבודה מהבית. המשק השתנה לגמרי בכל העולם וגם כאן בישראל, ובעיקר בסגרים שיש בימי קורונה אבל לא רק, יש לא מעט אנשים שעובדים מהבית. יש לא מעט חברות שעברו לעבוד ככה ב-100% והאמת, אין שום סיבה שחלק גדול מהמשק יעבוד ככה, בעיקר כשיש טכנולוגיה מתקדמת כמו זום ואחרות.

הסוד בעבודה ביתית איכותית הוא הפרדה בין הבית לבין העבודה. איך עושים את זה? מחליטים על חדר מסוים שהוא או פינה בו יהיו המשרד, ועובדים רק בו וכמה שיותר בשקט. דואגים שהילדים לא יפריעו בזמן העבודה ודואגים שיהיה כל מה שצריך בפינת העבודה.

מה שצריך בין השאר זה מקרר קטן בו אפשר לשים פינוקים קטנים כמו גם שתייה קלה, חלב לקפה וכדומה. אין ספק שמקרר קטן יכול להפוך כל פינה לפינה מזמינה ונוחה במיוחד.

איך בוחרים מקרר קטן?

אז החלטתם לרכוש מקרר קטן לפחות לימי הקורונה (שנראה שהם לא ייגמרו כל כך מהר…) ואתם לא יודעים מה לקנות ואיפה לקנותמקרר קטן שלא כמו מקרר גדול עולה רקכמה מאות שקלים ויש לא מעט אנשים שעשויים להקל בו ראש. אז הנה כמה טיפים לרכישת מקרר כזה.

הדבר הראשון שאתם צריכים להחליט הוא מה הגודל אותו אתם צריכים או מי שבבידוד צריך. עד כמה המקרר הזה יהיה מלא ובמה. בנוסף, עד כמה הוא עשוי להיות בשימוש והאם זה רק לבידוד או ליותר מזה.

בנוסף, חשוב לראות איך הוא משתלב בחלל. אתם לא רוצים שהוא יהיה גורם מפריע ואתם צריכים שהוא ישרת אתכם או את מי שצריך אותו נאמנה, אז חשוב לבחון גם דברים קטנים כמו לאיזה כיוון נפתחת הדלת וכדומה.

כדאי לבחון אילו אופציות לחלוקה פנימית קיימות ומה מתאים לכם. חשוב כמובן גם לקנות מחנות אמינה כזו שאתם יודעים שתטפל בכם כמו שצריך, תציע לכם הצעה אטרקטיבית על מקררים במבצע ותיקח אחריות על המוצרים שלה.