מקררים כללי

מקררים מומלצים לרכב – כיצד מטיילים יכולים ליהנות מחופשת קמפינג עם מקרר ברכב

 מקררים לרכב הם מוצר נוחות לכל דבר, ניתן לצאת לנסיעה ארוכה או לחופשת קמפינג מבלי לדאוג שמא האוכל יתקלקל או שהשתייה לא תהיה קרה מספיק. חברת לנדרס מתמחה בשיווק של מגוון מקררים לרכבים ולמשאיות כך שתוכלו לבחור במקרר המתאים ביותר לרכב שלכם ועבור החופשה שאתם מארגנים.

מהו בכלל מקרר נייד?

מקרר נייד משמש כאמצעי נייד לשמירה על מוצרי מזון, משקאות, מוצרי קוסמטיקה או תרופות שצורכים קירור. ישנם סוגים שונים של מקררים ניידים וכל אחד מהם מיועד לשימוש שונה. ישנם מקררים קטנים וייעודיים לתרופות ויש גם אחרים גדולים יותר שמיועדים לאחסון של מגוון מוצרים. מקרר נייד לרכב הוא אחד מהמקררים הניידים הנפוצים ביותר מכיוון שהם מאפשרים לצאת לטיולים ארוכים ולקמפינג בשטח. ניתן לאחסן בהם כריכים ומוצרי מזון, משקאות וכן תרופות במידת הצורך.

במקרים אחרים, ניתן להשתמש במקרר לרכב גם כמקרר גיבוי כאשר עורכים מסיבות או אירועים בחצר הבית או בגינה. הרי סביר להניח כי יהיה נוח בהרבה לארח את החברים למנגל כאשר יש לכם מקרר בהישג יד, תוכלו להעביר בקלות את המקרר הקטן מהרכב אל החצר ולא לרוץ הלוך ושוב להביא דברים מהמקרר במטבח או לחילופין לסחוב את המקרר הביתי הגדול החוצה.

כיצד פועל מקרר נייד?

בעבר, השתמשו בצידניות לצורך שמירה על טריות המזון ועל הקור שלו. וגם כיום ניתן עדיין לראות אנשים שמשתמשים בצידניות משוכללות לצורך זה. אך בניגוד למקררים, אין בצידניות מקור כלשהו שמייצר את הקור, אלא הטמפרטורה שבהן נשמרת הודות לבידוד האיכותי ובעזרת מספר קר – חומים קפואים. אך לעומת זאת, המקררים הניידים כן מייצרים קור ואין צורך להשתמש באמצעים נוספים לשמירה על הטמפרטורה.

חשוב לזכור כי בדומה למקררים רגילים, גם המקררים ניידים צריכים מקור מתח כלשהו על מנת לפעול. ואם המקררים הרגילים ניזונים ממקור מתח נייח, שהוא שקע החשמל הביתי, הרי שהמקרר הנייד משתמש במקורות מתח אחרים כמו גנרטור, מצבר הרכב, גז או על ידי פאנל סולארי שמתבסס על קרני השמש.

איך בוחרים מקרר רכב לשטח?

זוהי למעשה שאלה די מכריעה כאשר בוחרים מקרר רכב ומכיוון שקיימים סוגים שונים ודגמים רבים של מקררים, יש לבדוק היטב את האופציות שקיימות בכל אחד מהם על מנת לעשות את הבחירה המתאימה והנכונה ביותר.

כיצד הוא פועל?

קודם כל, יש לשים לב מהי צורת ההפעלה של המקרר. האם מדובר על מקרר שמתחבר לגנרטור ומקבל ממנו כוח חשמל, האם זה מקרר שפועל על סוללות או אחד שמתבסס על גז. בשלושת המקרים הללו, יש צורך לדאוג להצטייד עם ציוד נוסף לצורך ההפעלה – אם זה גנרטור, בלון גז או סוללה חילופית. לעומתם, יש גם מקררים שעובדים בצורה “ירוקה”, על ידי פאנל סולארי אשר מתבסס על קרני השמש, אחרים שמתבססים על מצבר הרכב ועוד.

איך לבחור את גודל המקרר?

המקררים הניידים מגיעים בנפחים שונים ונעים בין 7 ליטר ועד 45 ליטר. ההחלטה לגבי רכישת מקרר בגודל מסוים צריכה להתקבל על פי הצרכים של האדם שקונה אותם. כך למשל, אם מדובר על שני בני זוג שמעוניינים לצאת לטיול ליום אחד, הרי שיספיק להם בהחלט מקרר בעל נפח קטן. אך מנגד, כאשר מדובר על קבוצת חברים שיוצאים מסע קמפינג בשטח, הרי שהם יצטרכו מקרר בנפח גדול בהרבה.

מהו המראה החיצוני של המקרר?

המקררים הניידים מעוצבים ברובם בצורת תיבה בעלת מכסה עליון שנפתח כלפי מעלה – ממש כמו מקררי הגלידות וארגזי הקרח מפעם. לעומתם, יש גם מקררים שמעוצבים בצורה יותר עכשווית והם בעלי דלת קדמית כמו המקררים הרגילים והקלאסיים.

מהם היתרונות של מקררי הרכב

למקררי הרכב יש יתרונות רבים שמספקים סיבה מספיק מוצדקת לרכוש אותם. אז מהם היתרונות הללו ומדוע כל כך מומלץ לרכוש מקרר לרכב כאשר יוצאים לחופשת קמפינג –

מדובר בהוצאה חד פעמית– אם אתם משתייכים לסוג האנשים שאוהבים לטייל ומנצלים כל הזדמנות לצאת לשטח, הרי שמדובר בפתרון מדהים במיוחד. כחובבי קמפינג, אתם בוודאי יודעים כי יש להצטייד בצידנית על מנת לשמור על טריות האוכל שאתם לוקחים איתכם וכדי שתהיה לכם שתייה קרה במהלך היום. אז במקום לקנות קרח בכל פעם מחדש, רכשו מקרר לרכב וכך תוכלו ליהנות ממקרר קטן שיאחסן בתוכו את כל המוצרים ויקרר אותם בצורה הטובה ביותר, ללא עזרה מצידכם ומבלי הוצאה מיותרת בכל יציאה.

זה מוצר שיחסוך לכם הרבה כסף– “אמא, אני צמא”, “אבא אני רוצה קרטיב”, “אני צריך איזה בקבוק בירה להתרענן” – מוכר לכם? גם לכם זה קורה כשאתם יוצאים לנסיעה ארוכה? גם אתם מאלה שצריכים לעצור בכל חנות נוחות לקנות משהו? כל זאת יכול להימנע כאשר יש לכם מקרר ברכב. תוכלו לערוך קנייה מרוכזת של כל מה ש(אולי) תצטרכו במהלך הנסיעה, לאחסן את הכול במקרר וכך להיות מצוידים בכל מה שאתם צריכים מבלי שיהיה עליכם לרכוש מוצרים שונים במחירים מופקעים בחנויות הנוחות.

כי זה יהיה הרבה יותר נוח– כאשר משתמשים בצידנית לצורך אחסון המזון, יש צורך לרכוש קרח ואף לחדש אותו לאחר מספר שעות. לעיתים יכול לקרות מצב בו הקרח הנמס נשפך ויוצר מהומה, או שאתם מגיעים למחוז חפצכם ומגלים כי האוכל התקלקל כי הקור בצידנית לא היה מספיק חזק וכן הלאה. אז כדי להימנע מכל ה”כיף” הזה, כדאי מאוד לרכוש מקרר לרכב. המקרר אינו צורך קרח בשביל לקרר, הוא לא מלכלך ובקיצור, מאפשר לכם לצאת גם לנסיעה ארוכה בראש שקט ורגוע.