מקררים כללי

מקררים קטנים מומלצים- מי צריך את זה

מקררי תצוגה מסחריים

החיפוש אחר מקררים קטנים מומלצים גובר במיוחד בתקופות של חגים, כאשר השימושים למקררים הללו הם רבים – במאמר הבא נבדוק למי הם הכי רלוונטיים:

  • שימוש ביתי – מקררים קטנים עשויים לתת מענה לצעירים החיים לבד, לזוגות צעירים אשר לא מרבים לשהות ולאכול בבית. המקררים הקטנים זולים באופן משמעותי ממקררים בגודל ביתי מלא, צורכים פחות אנרגיה ותופסים פחות מקום. בעלי בתים המשכירים דירות לסטודנטים וצעירים נוטים לרכוש מקררים קטנים ליחידות הדיור, כחלק מיחידה מרוהטת ומאובזרת, ובמקרים בהם בעל הבית אינו מספק זאת הצעירים עצמם מעדיפים לתור אחר מקררים קטנים מומלצים שלא יכבידו על הכיס ולא יתפסו מקום רב בחלל המצומצם.
  • שימוש משרדי – משרדים וארגונים נוהגים להעמיד לרשות העובדים מקררים לאחסון דברי מזון, חלב ומשקאות, הן מתוך ראייה בריאותית: לאפשר לעובדים להעדיף אוכל מן הבית על פני הזמנת אוכל מתועש מדי יום, והן לצורך אחסנת חלב לקפה וכו.
  • מקררים למשפחות גדולות – מקררים קטנים מומלצים לבתים בעלי מספר גדול של נפשות בהם המקרר הביתי עמוס לעייפה, ובעיקר בשבתות ובחגים נדרש פתרון קירור נוסף. יש מי שמעדיפים רכישה של מקפיא הנותן מענה למוצרי בשר, דגים ומוצרים נוספים הזקוקים להקפאה ולאחסון לטווח ארוך יותר. אחרים מעדיפים לרכוש מקררים קטנים על מנת לתת מענה דווקא לצורך היום יומי.
  • שימוש ביתי נוסף למקררים קטנים הוא שילובם בחדרי שינה. יש הנהנים מקרבת משקה קר, חטיף או אלכוהול, בשעת הצפייה בטלוויזיה במיטה, או פשוט נהנים להפוך את חדר השינה למרחב שיש בו הכל ומכל.
  • מקררים לקמפינג – מקררים לקמפינג הם מקררים קטנים אשר ניתנים לחיבור באמצעות שקע ההצתה של הרכב, או לחילופין באמצעות שימוש בגנרטור. מקרר בקמפינג משדרג פי עשרת מונים את הבילוי כאשר השתייה נשמרת קרה כל הזמן, אין חשש מקלקול של הבשר או מוצרי מזון אחרים.
  • מקררים ליין – אחסון של יין בקירור הוא תחביב המשלב ידע ומקצועיות. בקבוקי יין זקוקים לשכיבה בזווית מסוימת ולטמפרטורה קבועה ומוגדרת אשר תבטיח את שימורם בצורה הטובה ביותר. בקבוקי יין בנויים במבנה ייעודי המתאים לבקבוקים ומספק שליטה ובקרה בטמפרטורה, לרבות הפרדה בין תאים שונים, במטרה לתת מענה לבקבוקם מסוגים שונים.
  • מקררים לתעשיית האירוח – בצימרים, בווילות נופש ובחדרי המלון ניתן למצוא מקררים קטנים הנקראים גם מיני בר בעיקר לצורך אחסון של בקבוקי מים וחטיפים הזקוקים לקירור, להנאת האורחים וגם כאלמנט שיווקי. בחירה של מקררים קטנים מומלצים לבתי מלון ותעשיית האירוח נעשית בקפידה, תוך התייחסות לגודל, עוצמת המנוע והקירור ועמידות המוצר לטווח ארוך. מרבית המקררים בבתי מלון מותקנים באופן חבוי לצרכי אסתטיקה ועיצוב והתאמת המידות חשובה במיוחד.

בחירה במקרר קטן מצריכה היכרות עם הצורך והתאמה מדויקת אליו. מדובר במוצר חשמלי המיועד לעמוד על תילו לשנים ארוכות וחשוב לבחור במוצר איכותי, שקט ובטיחותי.

לפני הכל חשוב לדעת כי מחירו של מקרר קטן או גדול, בדומה למוצרים אחרים בכל ענפי הצרכנות, מושפע מהוצאות בית העסק כולו, לרבות הוצאות עקיפות דוגמת תאורה, עובדים, נדל”ן, מיסוי וכדומה. ברכישת מוצרי חשמל בקניון תשלמו על הוצאות השכירות הגבוהות של הקניון, שירותי הניקיון והמיזוג. ברכישה באתר אינטרנט תחסכו את עלויות השירות והנראות, אם כי מטבע הדברים עלויות האחסנה של המוצרים יגולמו בתו המחיר.

רכישה באינטרנט מומלצת בהיבט הכלכלי, כמובן לאחר ביצוע סקר מחירים והשוואה מדויקת, כמו גם ווידוא כי מדובר באתר מוכר בעל כתובת לתלונות ומענות במקרה הצורך. בעל רכישה באינטרנט של מוצרי חשמל מומלץ לראות ולהתרשם לפני כן מן המכשירים הרצויים בחנויות ורק אם האתר מספק הנחה משמעותית להעדיף אותו.

בבחירה בין מקררים קטנים מומלצים חשוב לבחור במקררים איכותיים, בעלי עוצמת קירור גבוהה ורצוי כזאת הניתנת לשליטה, נפח המותאם לצורך והתאמה מדויקת של מידות. לרוב מקרר קטן משתלב בחדר או במשרד וחשוב לבחון את מידותיו והתאמתו לחלל שלא יהווה גורם מפריע.

פרמטר חשוב נוסף בבחינה של מקררים קטנים הוא עוצמת הרעש שהם מייצרים. כל מוצר בעל מנוע מייצר רעש ברמה כזו או אחרת, אולם טכנולוגיות מתקדמות מאפשרות ייצור של מנועים שקטים יחסית שלא יפריעו לשגרת היום יום. חשוב לזכור כי המקרר הוא מוצר העובד במשך כל שעות היממה, ורעש שבהתחלה נשמע סביר ונסבל עשוי להוות מטרד של ממש בהמשך. בבחירה של מקרר יש לשים לב לכמות הדציבלים שהוא מייצר על פי המפרט הטכני ולבחור במוצר השומר על ייצור של לא יותר משלושים דציבלים.

חשוב לדעת כי מרבית סוגי המקררים הקטנים מספקים תועלות דומות, רמת קירור נדרשת, תא הקפאה קטן ונפח מותאם על פי הרכישה. יוצא דופן מבין אלה הוא מקרר יינות אשר שונה הן במבנהו, הן במראהו והן באופי ועוצמות הקירור. מקרר יין הוא לא פחות מרהיט אלגנטי, מגיע במראה עתיק ויוקרתי, לרוב בעל דלת שקופה ובעל אלמנטים ואפקטים מרהיבים לעין ומתקדמים. מקרר יין יזכה לתו מחיר גבוה בהרבה ממקררים בנפח זהה המיועדים לשימוש סטנדרטי.

מקררים ביתיים ומשרדיים מגיעים בגבהים ובנפחים שונים, כאשר ברובם יינתן הרבה יותר מקום לנפח תאי הקירור על חשבון תא הקפאה. שימוש זה הוא נפוץ יותר במקררים אלה ומרבית האנשים המחפשים אחר מקררים קטנים מומלצים מעידים כי השימוש הוא שימוש יום יומי וצרכי הקירור אינם כוללים צורך במקום רב או בכלל להקפאה.