מקררים כללי

מחפשים רעיון למתנה? מיני מקרר לחדר

מקרר בנוי לבית וחצר

מחפשים רעיון למתנה? מיני מקרר לחדר – הפינוק החדש

ליום הנישואים של ההורים, למעבר לבית חדש לזוג הצעיר, ליום ההולדת וסתם להבעת אהבה- מיני מקרר לחדר הוא המתנה המושלמת לאלה שיש להם הכל. מדובר במוצר שלחלוטין אינו חובה, אולם נוכחותו משדרגת ומפנקת, ועלותו סבירה לחלוטין.

מיני מקרר לחדר מתאים לחדרי שינה, הן בגודלו הקומפקטי (קיימים גדלים שונים בהתאמה לצורך) והן בעיצובים אלגנטיים ומרשימים המשתלבים בכל קונספט עיצובי.

רכישת מיני מקרר לחדר – מה צריך לדעת?

חשמל

מיני מקרר אינו זקוק לתוספת וואט חשמלי ומתחבר לכל שקע סטנדרטי בחדר בבטיחות מלאה. בניגוד למזגן או מוצרים הדורשים אספקת חשמל מוגברת ובקרה (שקעי תלת פאזי) מקרר קטן אינו דורש עוצמה חריגה וצריכת החשמל שלו נמוכה בזכות מנוע קטן ועמיד המפעיל אותו.

גודל

בעוד שתכנון מטבח מביא בחשבון העמדה של מקרר במספר גדלים ולרוב מתוכננת נישה ייעודית עבורו, העמדת מיני מקרר בחדר שינה (או בחדר עבודה/ משרד) מצריכה תכנון ובחינה של החלל. חדרי שינה אינם כוללים נישות ייעודיות לכך המוקמות כבר בשלב הבינוי, אולם בסידור ועיצוב נכון של פרטי הריהוט ניתן לשלב מיני מקרר לחדר באופן מרשים. כאשר מדובר במתנה, תצטרכו למצוא את התירוץ להיכנס אל חדר השינה המיועד, ולאמוד נכונה את מיקום המקרר לצורך בחירה והתאמה מדויקת.

רעש

מוצרי חשמל מופעלים בעזרת מנוע חשמלי וזה מייצר רעש. את עוצמות הרעש נהוג למדוד בדציבלים, אולם חשוב להביא בחשבון את ייעוד המוצר. גנרטור המיועד לספק מענה בהופעות ואירועים מעניק עוצמות חשמליות גבוהות וכמות דציבלים העולה על שבעים דציבלים, אולם הרעש של המכשיר ייטמע בסביבה ויבלע על ידי הרעש של מערכות ההגברה והמוזיקה, ולעומת זאת מיני מקרר לחדר הנמצא בחדר שקט יהווה מטרד של ממש במידה וכמות הדציבלים שהוא מייצר תעלה על שלושים דציבלים. הדבר נכון גם לגבי מקררים משרדיים וביתיים.

שימוש

במרבית המקרים מיני מקרר לחדר מיועד לתפנוקים בלבד, לצורך הנאה ממשקה קר הנמצא בהישג יד, חטיפים ומתוקים, בירה צוננת וכדומה. מיני מקרר לחדר הופך את חדר השינה ממקום פונקציונאלי המיועד לצרכי שינה בלבד למקום בילוי והתרפקות, לזוגות או ליחידים. כאשר זו המטרה של הרכישה ניתן לבחור במקרר ללא מקפיא, מקרר בגובה נמוך, מיעוט בתאים ומגרות, המתוכנן להעמדה של בקבוקים ואחסון בנפח קטן. יחד עם זאת, לעתים המקרר בחדר מיועד לאנשים מיוחדים, אנינים ובעלי תחביבים שונים דוגמת מקרר יינות, מקרר ייעודי למוצרי חלב (מי אוהב את המעדן הראשון שלו כבר במיטה?) וצרכים אחרים. ברכישה של מיני מקרר לחדר כמתנה יש להתאים את המקרר למקבל/י המתנה, מה שהופך את המתנה לנחשקת ומשמחת במיוחד.

עיצוב

למרות שמדובר במוצר בסיס אותו כולנו מכירים כמכשיר לבן ומלבני, כיום ניתן להשיג מקררים בכל גודל, לרבות מקררי מיני בעיצוב מתקדם. המקרר אינו חייב להיות לבן, קיימים היום מקררים בקשת של צבעים וגוונים הניתנים לשילוב בכל קונספט עיצובי. אחד האלמנטים היוקרתיים והמרהיבים בתחום המקררים הקטנים ובכלל, הוא מקרר עם דלת שקופה. הדלת השקופה בעצם יוצרת תצוגה תמידית של המוצרים במקרר, מקרר כזה נפתח פחות פעמים מאחר וניתן לראות מבחוץ את תכולתו ולהחליט, במקרה של סידור נכון הוא מפתה ומעניק עיצוב יוקרתי ומרהיב לעין. פירות טריים, בקבוק יין ומטעמים מפתים מושכים את העין ואת בלוטות הטעם כאשר הם מוצגים לראווה באופן מסודר ואסתטי.

מיני מקרר לחדר – יתרונות

בעידן של אורח חיים קדחתני, שעות עבודה מרובות ועומס מטלות בבית ומחוצה לו, שעות הרביצה בחדר השינה מתמעטות. הורים לילדים יעידו כי כל קימה מן המיטה, אפילו בשעת בוקר מוקדמת ללגום כוס מים במטרה לשוב למיטה וליהנות מהזמן שנותר לנמנום, מוציאה אותם מאווירת השינה ומושכת לפתיחת היום על כל המטלות הממתינות בו. האפשרות ליהנות במיטה עוד כמחצית השעה, עם משקה קר ומרענן בטרם היציאה ממנה אל שגרת היום, היא בבחינת פינוק של ממש.

יתרון נוסף להעמדת מיני מקרר לחדר הוא פרטיות ושמירה על מוצרים ומטעמים מחוץ למקרר הביתי. הורים לבני נוער המעדיפים לשמור את היין המשובח או הבירה הצוננת מחוץ להישג ידם ושיקול דעתם שעשוי להיות משובש של מתבגרים וחבריהם, משקאות אנרגיה שאינם תורמים רבות לבריאות אולם במודעות של אנשים בוגרים ניתנים לצריכה מבוקרת וחבילת השוקולד המשובח שקיבלתם מחברים בחו”ל ושמרתם לרגעים מיוחדים.

מעבר לכל אלה, ההיכרות של רבים עם מיני מקרר לחדר מגיעה מבתי מלון, צימרים ויחידות אירוח ונופש. קבלת מיני מקרר לחדר השינה הביתי היא מתנה מפנקת, מהנה ומשדרגת את חוויית הבילוי בחדר השינה, ומעניקה תחושה של חדר בבית מלון, הן ברמה העיצובית והן ברמה הפונקציונאלית.

מיני מקרר לחדר – מחיר

מדובר במוצר בעל קשת מחירים רחבה למדי, בהתאם לגודל, למפרט הטכני ולאיכות המכשיר. מיני מקרר לחדר נמכר במחיר התחלתי של מאות שקלים בודדים בלבד ומכאן עולה, כטבעם של מוצרי חשמל המספקים פונקציות ואיכויות שונות. יש להביא בחשבון כי מקרר קטן רגיל יעלה פחות ממקרר ייעודי דוגמת מקרר יינות, או מקרר מעוצב דוגמת מקרר עם דלת תצוגה שקופה.

כדאי ונכון להשוות מחירים, ברשת האינטרנט כמו גם בחנויות המקומיות וברשתות, ולנסות להתאים את הרכישה לתקופות המבצעים במידת הניתן. בעולם מוצרי החשמל לרוב ניתן יהיה לרכוש מוצרים בהנחה ובמבצעים בתקופות החגים ובסוף שנה אזרחית, וזאת בשל המדיניות של הרשתות להיפטר ממלאים קיימים ולחדש את המוצרים בחנויות ובתצוגה. מחירו של מקרר מתצוגה יספק הנחה נוספת ומחירו יהיה אטרקטיבי יותר, אולם יש לבדוק כי מדובר במוצר שלם ללא שריטות ופגמים הנראים לעין.