מקררים לרכב

למה כדאי להעדיף מקרר לרכב עם מדחס

כיסוי למקרר לרכב

מקרר לרכב נחשב משום מה כמוצר מותרות. אז נכון שעדיין ישנם נהגים שמסתדרים היטב בלעדיו. אך כשמדובר בנסיעות ארוכות, בטיולים של שעות רבות, המזון בו הצטיידנו עשוי להתקלקל, השתייה הקרה תהפוך תוך זמן קצר למשהו שמזכיר יותר תה חם ומהביל ואם מדובר בנהג שמוביל מוצרי מזון לחנויות, הרי שללא מקרר עשויים המוצרים הללו להגיע אל החנויות כשהם כבר במצב לא ממש תקין.

מקרר לרכב פותר את כל הבעיות

מובן אם כן כי המקרר לרכב יפתור את כל הבעיות אותן מנינו לעיל. העניין הוא שיש כמה וכמה סוגים של מקררים לרכב וההתאמה אמורה להיות מקסימלית, הן מבחינת הצרכים והמטרות של המקרר והן מבחינת ההתאמה שלו לכלי הרכב.

ישנם מקררים שנושאים אמנם את השם היומרני – ‘מקרר’, אך בפועל מדובר על לא יותר מצידנית גדולה המצוידת בכמה קרחונים. אמנם מדובר במוצר שבהחלט עשוי לתת את המענה הדרוש אך לא לכל אחד ולא בכל מקרה זה יתאים.

הצידנית מציעה קירור באיכות לא גרועה כלל. היא מצליחה לשמור על מזון קר ואפילו על שתייה קרה אך למעשה לא מדובר על הרבה מעבר לזה. זהו קירור שהוא יעיל רק למספר שעות בלבד.

לעומת זאת ישנם היום מקררי רכב הפועלים באמצעות מדחסים. ממש כמו המקררים הביתיים. הם כמובן טובים ויעילים הרבה יותר ואפשר לסמוך עליהם גם בנסיעות ארוכות ואפילו של כמה ימים.

למקרר עם המדחס יש את האפשרות לצנן את המזון ולשמור על קירור למשך שעות ארוכות.

ברור כי היתרון הזה הינו משמעותי ביותר ולמעשה הוא מעניק את האפשרות לכל נהג ליהנות ממקרר של ממש בכלי הרכב שלו.

מקרר עם מדחס לרכב עשוי להיות יעיל במיוחד במקרים הבאים:

  • מקרר למשאית המובילה מוצרי מזון לחנויות. מוצרי מזון הדורשים קירור או אפילו הקפאה עלולים להתקלקל בדרכים, במיוחד כאשר מדובר בנסיעות ארוכות בימים חמים. המקרר האיכותי יעניק מענה מלא לצורך הזה.
  • מטיילים היוצאים לדרכים יעדיפו לאכול את הכריך שלהם כאשר הוא במיטבו, הירקות רעננים בדיוק כפי שהם היו בבית ואפילו ארוחת הצהריים מחכה להם כשהיא טרייה וטעימה.
  • מובן שנחמד ללגום שתייה צוננת בלי לשלם על כך מחירים מופרזים או ללקק ארטיק נחמד מול חוף הים בלי נקיפות מצפון בגלל התשלום המופרז שדורשים בעלי המזנונים במקום.
  • אחרי קניות עשוי המקרר גם כן להיות יעיל במיוחד עבור דברי המזון הדורשים קירור, כאשר האחסון הנכון תורם לתחושת רוגע וביטחון.

למעשה המקרר מתאים לכל אחד ונדמה כי אין מי שיסרב להחזיק אצלו במכונית דבר כזה.

זאת לעומת הצידנית שלא ממש תעניק את המענה לכל אותם הצרכים וגם אם כן, המענה לא יהיה מושלם.

קונים מקרר עם מדחס לרכב – הימנעו מטעויות

מרוב התלהבות מעצם הרעיון כי ניתן לשלב מקרר עם מדחס בתוך הרכב, ישנם כאלה שימהרו לרכוש את המקרר הכי מרשים, הכי גדול והכי יקר. כאן חשוב לעצור לרגע וללמוד מעט מטעויות של אחרים. כי מקרר זה לא מוצר שקונים בכל יום.

חוסר התאמה של המקרר לגודלו של הרכב

כאשר הנהג בא לרכוש מקרר לרכב, הוא מעוניין במקרר הכי גדול, כדי שהוא יספיק לכל מה שירצה לאחסן בו. אך ברור כי מקרר גדול תופס גם נפח גדול. מקרר גדול מידי עשוי לתפוס את כל החלל הפנימי של הרכב. מובן שככל שכלי הרכב יהיה גדול יותר, אפשר יהיה למצוא מקום מרווח יותר עבור המקרר.

עבור כלי רכב גדולים אפשר לרכוש מקרר של עד 30 ליטר. אך בכלי רכב קטנים חייבים להסתפק בפחות מכך, והמקרר לא יוכל להיות גדול יותר מנפח של 10 עד 15 ליטר.

המקרר – פריט דקורטיבי

יש אנשים שרוכשים את המקרר בלי להתייחס לשאר הפריטים או הצבעים ששולטים בפנים הרכב. המקרר עשוי להפוך לפריט דקורטיבי מרהיב אם הוא רק יתאים לריפוד של הכיסאות ברכב, הוא ישתלב עם הגוונים של לוח השעונים ובאופן כללי הוא לא יהיה פריט זר ומוזר בתוך חלל הרכב.

איכות המדחס

אולי אין לכם ציפיות מידי גבוהות מהמקרר לרכב, וחבל שכך. כי אתם בהחלט יכולים ליהנות ממקרר איכותי שיקפיא עבורכם באופן מושלם את המוצרים הדורשים הקפאה, כמו ארטיקים או גלידות. הוא גם יקרר עבורכם היטב מוצרי מזון הדורשים קירור יסודי. כמו דגים או עופות שאתם קונים בדרך ומעבירים הביתה.

חשוב לשים לב כי המדחס איכותי והוא הפועל בטכנולוגיה מתקדמת. כך אפשר יהיה ליהנות מפיזור נכון של הקירור.

מקרר שעושה שימוש בטכנולוגיות ישנות הוא מקרר שלא ייתן את המענה הנכון. הוא לא יצליח להגיע לטמפרטורות שאתם רוצים שהוא יגיע ויידרשו תיקונים לעיתים תכופות.

המדחס והמנוע הם החלקים הכי משמעותיים עבור תפקוד תקין של המקרר וחשוב לשים לב בעיקר אליהם. כל השאר אמנם חושבים מאוד גם כן, אך את תשומת הלב המרבית יש להקדיש בעיקר למדחס.

התאמה למצבר

חשוב לדעת כי המקררים לרכב שמוצעים היום מגיעים עם מבחר של חיבורים כמו גם אפשרויות של צריכה אנרגטית. כל רכב יש לו את היכולות שלו מבחינת המצבר ואת מערכות החשמל שלו. אם יכולת המצבר אינה גבוהה או מערכות החשמל אינן יציבות, מובן כי יש לבחור במקרר הדורש וולט נמוך על מנת להפעילו.

לסיכום, ברור כי מקרר עם מדחס הוא הרבה יותר יעיל וגם הרבה יותר שימושי לכל כלי רכב. אך כדי שתיהנו מהמוצר, אתם חייבים לשים לב לכל הפרטים הקטנים המרכיבים את המקרר.