מקררים כללי

מקרר לרכב (6 ליטר)

כיסוי למקרר לרכב

טכנולוגיה מתפתחת מאפשרת לנו לשנות כל מה שידענו עד היום על היום יום שלנו. בית בימינו כבר אינו מה שהיה ואנחנו יכולים להתייחס אליו אחרת לגמרי כפי שעושים זאת רבים. הבתים שלנו נראים אחרת ככל שעוברות השנים והתרבות מתפתחת. מלבד טכנולוגיות שמאפשרות בנייה אחרת, קלה ופשוטה יותר, גם התפיסה של מגורים בבית ממש השתנתה, והיום אנשים מעדיפים להיות גמישים יותר, ניידים יותר, מינימליסטיים יותר.

נוסף על השינויים בתפיסת הבתים, אנחנו רואים שינויים בתרבות הבילוי ואנשים נוטים הרבה יותר מאשר בעבר להישען על עצמם ולהיעזר פחות באחרים. זה אומר שהם מבשלים לעצמם בחופשות במקום להיעזר במסעדות, משום שהיום אפשר לגרור לכל מקום מתקנים שונים שמקלים על הבישול בחוץ. אלה יכולים להיות מתקני בישול וגם מקררים קטנים שאפשר לסחוב לכל מקום.

בגלל זה אנחנו חווים את החופשות והטיולים שלנו בצורה מהנה יותר כשאנחנו דואגים לעצמנו. זו צורה נוספת של התפתחות שאנחנו רואים בשנים האחרונות – גם אנשים בעלי תקציב מוגבל יכולים לנסוע לחופשות משודרגות בכל מקום.

מתי מקרר לרכב מתאים לבית? כשהבית משתנה

לאנשים היום פחות אכפת מבית של לבנים ומלט, ופחות קונים נכסים שמקרקעים אותם ומרתקים אותם למקום אחד. היום החיים זורמים יותר לכיוונים אחרים לגמרי. אנשים מחפשים עוד צורות לחיות וכיצד לנצל אותם בצורה הטובה ביותר. משום  כך, אנשים גם רואים את התכולה ההכרחית שלהם בדרך אחרת. הם שמים דגש על המהות והתוכן ולא על האמצעים ועל החומר, ולכן אפילו מקרר לרכב 6 ליטר יכול להספיק להם למחיה.

על זה בדיוק המאמר הבא, כיצד חיים שלמים יכולים להתעצב מסביב לתפיסה אחרת של חיים, וכיצד אפשר להסתפק בפחות ולנצל זאת לצורה המיטבית ביותר של מחיה. כיצד אפשר לנהל חיים אחרים לגמרי בגלל רצון להיות יעיל יותר? להלן כמה אפשרויות לכך, ואחת מהן היא כשהבית עולה על גלגלים.

כל בית על גלגלים זקוק למקרר

אנשים רבים מעדיפים לעבור לגור אחרת. לעבור מבית רגיל לבית על גלגלים, והבתים האלה מגוונים הרבה יותר משאתם חושבים. שם תמצאו לא רק אנשי קרוואנים למיניהם ששוכרים אותם לכמה ימים או שבועות לחופשה או טיול חוצה ישראל. יש היום אנשים שהבינו שלא צריך למעשה להיות מקורקעים במקום אחד. מה שמשתנה אצלם זה סדר היום. גם אכילה ושתייה הופכים לפחות קריטיים כאשר אפשר לקנות מצרכים טריים בכל יום ולהחזיק מקרר רק בשביל שתייה ושאריות. זהו אחד השימושים הכי נפוצים שתמצאו כאשר אתם מחפשים את המקרר בבית כזה ומופתעים לגלות שיש אנשים שמוותרים אפילו על מיני מקרר ומעדיפים ארגזי קירור ומקררים קטנים של כמה ליטרים, מהסוג שמחזיקים ברכב וזה נוח מאוד.

מקררים כאלה יכולים להיות מונחים על הרצפה של הקרוואן או על משטח עבודה במטבח. אם אין כזה מתוך בחירה, מקרר רכב 6 ליטר יכול להיות מונח על כל שולחן או מדף שתרצו להתקין. לא צריך יותר מזה כדי להחזיק חלב לקפה, שתייה קרה ואולי תרופות. זה מה שצריך בשביל אדם אחד או זוג שחיים בצמצום ומעדיפים להיסחב עם כמה שפחות תכולה.

גם לגור באוטובוס זאת חוויה

היום כבר לא מסתפקים בקרוואנים. יש חברות שמתמחות בהתקנת אוטובוסים ישנים לבתים על גלגלים, וכל מה שנחוץ הוא להחזיק ברישיון נהיגה לאוטובוס כזה, קצת חזון ומעט כסף לקנות ולשפץ אותו. אנשים שגרים באוטובוס יכולים לנוע אתו ממקום למקום ולחיות במקום חניה מוסדר לכך, בדרך כלל במושבים וליד יישובים כפריים.

אין ספק שיש צורך להכשיר שטחים כאלה על ידי המדינה ובסופו של דבר נהפוך להיות כמו העולם המתוקן, ואנשים יוכלו לחיות כפי שירצו. אז גם נראה ירידה משמעותית ברכישת מכשירי חשמל גדולים ויותר מקררים שמתאימים לרכב, להטענה בבטרייה של הרכב. מי יודע, אם הטכנולוגיה תתפתח, אולי אפילו נצליח להסב חשמל סולרי לשימוש כזה.

מקרר למי שאוהב טיולים מעניינים בישראל

שימוש נוסף למקררי רכב נעשה אצל מי שיש לו בית נייח אבל הוא אוהב לנוע בדרכים הרבה, אם לטיולי שטח, אם לספורט אתגרי ואם לחופשות משפחתיות או עם חברים. גם זה חלק תרבותי חשוב שהולך ומתפתח. שביל ישראל שנחנך לפני כמה שנים כבר הצליח לענות על ביקוש של רבים למסלולים מיוחדים ומעניינים לטיול, כך שיוכלו לטייל בהם מבלי להתפשר רבות על נוחות.

כך, אפשר לסחוב מקררים קטנים כמו מקרר רכב 6 ליטר גם לטיולים על אופניים או אופנועים, וליהנות משתייה קרה או מזון מקורר בצורה כזאת. טיולים כאלה הופכים להיות חלק מההרפתקה של אנשים מבוגרים מרשים לעצמם משום שאנחנו חיים בתקופה שבה זה לגמרי אפשרי.

נסיעות ארוכות מחייבות נוחות

כשיוצאים לנסיעות ארוכות שיכולות לארוך שעות או ימים, וכשיוצאים לחופשות במקומות שונים, אפשר לקחת אתנו את כל מה שנחוץ לנו. כך נוכל ליהנות ממקררים קטנים לרכב שיש להם בטרייה או שהם ניזונים מבטרייה הרכב, ולסחוב אתנו מעט מזון ושתייה.

במקרים מסוימים מקררים אלה נחוצים גם לשמירה תרופות, מה שמאפשר לאנשים עם מגבלות בריאות השתתף בפעילות ספורט או לצאת לטיולים ולחופשות בטבע. זה אחד השימושים הכי מוצדקים למקרר קטן שאפשר לקחת בקלות לכל מקום וליהנות ממנו גם ללא רכב בהכרח. טיולים וחופשות נוספים לשימוש מובן יותר בבית או במשרד. אפשר פשוט לשמור לידנו מה שאנחנו צריכים לצריכה עצמית שלנו, מבלי להשתמש במקרר הכללי שבו הכל הולך לאיבוד.