מקררים לרכב

מקרר קטן לרכב: הטיולים הופכים לחוויה אחרת

מקררים לרכב, מקררים ניידים

בשנים האחרונות נולד טרנד חדש בעולם רכבי השטח והקמפינג. מקרר קטן לרכב. מדובר בתענוג שהופך כל טיול למושלם ממש. אם עד היום ידענו כי האוכל בכל טיול או יציאה לקמפינג אמור להתבסס בעיקר על קופסאות שימורים, הרי שעם הצטרפותו של המקרר לטיול, הרי שאפשר לתכנן ארוחות ממש כמו בבית, גם כשיוצאים לטיול ארוך אפילו בן כמה ימים. כך אפשר להעמיס במקרר שברכב בשרים עופות, דגים ולחילופין גבינות, ביצים, ירקות ולתכנן ארוחות גורמה של ממש בשטח. שלא לדבר על שתייה קרה לאור המדורה, על ארטיקים וגלידות על חוף הים ובקיצור, אין גבול לאפשרויות.

מקרר קטן לרכב – משדרג את הטיול גם מבחינה בריאותית

כמה פעמים קרה לכם שהכנתם סנדוויצ’ים מושקעים לפני שיצאתם לטיול שלכם אך כשעצרתם סוף סוף לאכול, גיליתם שהטעם שלהם כבר לא ממש כמו שהיה? הירקות כבר לא רעננים, הממרחים שהתחממו מהשמש התייבשו והם מעלים ניחוח מעט חמוץ והאוכל שנראה היה כל כך מגרה כבר כמעט ואיננו ראוי לאכילה.

טיולים רבים מסתיימים לעיתים בקלקול קיבה רק בגלל בשרים או דגים שהתקלקלו עד שהגיעו אל היעד, שם הם עלו על המנגל דקה אחת אחרי הזמן שלהם ומיותר לציין את האכזבה הגדולה מטיול שכזה. מפח נפש שלא מותיר טעמים טובים  – תרתי משמע – מהטיול שהיה.

המקרר ברכב פותר למעשה גם את הבעיה הזו ומאפשר לכם לטייל בנחת ומתוך רוגע כי גם מהבחינה הבריאותית תהיו מכוסים ומוגנים.

אפשרויות רכישה של מקרר לרכב

כאן עולה השאלה, היכן הכי כדאי לרכוש את המקרר לרכב? כמו בכל דבר, גם בתחום המקררים כמו כל מוצרי החשמל, יש לנו את האפשרות להיכנס לחנות רגילה המציעה מוצרי חשמל ולבחור את המוצר המתאים לנו. מנגד יש לנו את האפשרות לחפש חנות באינטרנט. ישנם כמה וכמה חנויות אינטרנטיות שמוכרות ללקוחות פרטיים מוצרי חשמל ומקררים וניתן בהחלט להיעזר גם  בהם.

אך אם במוצרים קטנים מדובר באפשרות שמוזילה את העלויות והתמורה היא פחות או יותר הולמת, הרי שכשמודבר במוצרי חשמל, שם מדובר בסיכון די גדול. אנחנו לא יכולים להיות בטוחים כי נקבל מוצר איכותי שיענה על הצרכים שלנו.

רכישת מקרר מחנות מסודרת

האמת היא שאם נמנה את היתרונות של הרכישה בחנות מקוונת, נתחיל ונסיים ביתרון היחיד הבא לידי ביטוי ב – מחיר של המוצר. היתרון היחידי, זהו המחיר המוזל יחסית למוצר הנמכר בחנות או על ידי יבואן רשמי. מנגד ישנה שורה ארוכה של חסרונות שלא בטוח שיותירו את הרווח הכספי באור קורץ. לעיתים הרווח על ההפרש יתברר כהפסד צורב ממש.

כאשר אנחנו רוכשים את המקרר בחנות או מיבואן רשמי, אנחנו יודעים מי עומד מאחורי המקרר, יש לנו כתובת אל מי לפנות אם תהיה לנו תלונה או בעיה כלשהי עם המוצר, יש לנו אחריות ובאופן כללי, אנחנו לא מרגישים ‘על המים’ כמו שקורה פעמים רבות עם מוצרים המוזמנים מחו”ל באופן פרטי.

מקרר מתאים לאקלים הישראלי

זה לא סוד שבכל ארץ ובכל אזור ישנם התנאים הספציפיים להם. מקרר שמתאים לארצות קרות לא בהכרח יתאים לישראל הלוהטת כל כך בחודשי הקיץ. מבד זאת קיימים ההבדלים מבחינת ההתאמה לשוק הישראלי. לכל מדינה התרבות שלה והרגלי החיים שלה ואי אפשר להלביש על ישראלי מוצר אשר נוצר עבור האזרח האירופאי עם הצרכים הספציפיים שלו.

מלבד זאת ישנו היתרון של התאמת המוצר ללקוח. כשאנחנו נכנסים לאתר מכירות לבחור בעצמנו את המקרר ישירות מהיצרן, יש לנו את האפשרויות אותם הוא מציע לנו ולא יותר מזה. מנגד, כשאנחנו נכנסים לחנות פיזית, שם יוכלו להתאים עבורנו את המקרר באופן מושלם בהתאם לצרכים שלנו.

מקרר בהתאמה אישית

ישנן חנויות ויצרניות בארץ המתמחים בייצור מקררים בהתאמה אישית ומלאה לצרכיו של הצרכן. כך למעשה ניתן ליהנות ממקרר שיעניק את המענה המושלם למטרות ולדרישות של הלקוח. לא משנה אם מדובר בלקוח עסקי או בלקוח פרטי. מקרר הבנוי ומותאם באופן מדויק לצרכים ולמטרות, הוא מקרר אשר למעשה יעניק את המענה המושלם.

מובן שיש לשים דגש על איכות המקרר על מנת שהוא ייתן מענה לאורך זמן, כמו כן אין להתפשר על אחריות למשך תקופה על המקרר על מנת שתהיה כתובת לפנות אליה בכל בעיה או תקלה שעשויה להתעורר במשך הזמן.

שומרים על המקרר

אז אם עד עכשיו נדמה היה שאנחנו תולים על ההצלחה של המקרר ביצרן או ביבואן, אז כאן חשוב לדעת שזה לא באמת מספיק. אנחנו כצרכנים אמורים גם כן לשמור על המקרר ולהשקיע את כל המשאבים על מנת שהמקרר אכן יעניק לנו את התמורה הרצויה.

מקרר ברכב הוא מקרר שחשוף לטלטלות ולזעזועים במהלך הנסיעה, הוא עשוי להימצא בטמפרטורה גבוהה מאוד של 70 מעלות ויותר. כך שחשוב לשים לב כי המקרר מקבל את ההגנה המרבית על מנת שהוא יוכל לעמוד בכל מה שמצופה ממנו.

לשם כך כדאי להשקיע במגן מבודד שיעניק הגנה על המקרר הן מפני מזג האוויר הקיצוני והן מהבחינה האסתטית. כי מקרר שחשוף לקרני השמש הלוהטים הוא מקרר שיאבד את הברק, הצבעים שלו ידהו ובאופן כללי לא יישמר במיטבו.

מלבד זאת חשוב לשים לב כי הרכב לא נחשף לקרינה ישירה משך שעות ארוכות ביום. לשם כך יש להעדיף אזורי חניה מוצלים וחשוכים ככל האפשר.

כמו כן חשוב לזכור כי המקרר אמור להיות מעוגן ומחובר היטב לרכב על מנת שהוא לא יסבול מתזוזות או זעזועים מיותרים.

אין ספק כי בחירה נכונה במקרר תוך טיפול ושמירה נכונה יעניקו לנו איכות חיים ואיכות נסיעה ברמה אחרת.