מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקררים מומלצים לשנת 2017

מקררים מומלצים לשנת 2017

כשם שרכישה של כל מוצר האמור להחזיק מעמד לטווח ארוך, מעודדת תהליך מחשבה ושיקול דעת, עוד בטרם נשלוף את כרטיס האשראי, גם קניית מקרר מצריכה מאיתנו מעט עבודת הכנה. ההשקעה הכספית הלא מבוטלת מהווה רק סיבה אחת ממגוון הסיבות שבגללן אנו נדרשים להחלטה שקולה, לביצוע סקר שווקים ובעיקר – לסבלנות. אמות המידה לבחירת מקרר מתחילות בגודל – לא כולנו זקוקים בהכרח למקרר משפחתי גדול, רבים מאיתנו מחפשים דווקא מקרר קטן בנפחו, שיתאים למשרד החדש (אך הקטן), לחצר המעוצבת שלנו (ממש ליד עמדת הגריל המשוכללת), או לדירת הסטודיו (הקטנה מכדי להכיל מקרר רגיל בגודלו).

מקררים מומלצים 2017

הזקוקים למקרר קטן בנפחו, אינם בהכרח אלה שתקציבם מוגבל. סקר שווקים פשוט לגבי מחירי מקררים מומלצים לשנת 2017 מראה, כי מחירם אינו בהכרח נמוך ממחיר מקררים רגילים, ובמקרים מסוימים, אף יהיה גבוה יותר. העצות המופיעות כאן מיועדות עבור אלה מביניכם ששוקלים רכישת מקרר קטן ומעוניינים להבין את הנושא מעט יותר לעומק.

אנשים שונים – העדפות שונות

צריך להבין שקיימים בשוק סוגים שונים של מקררים קטנים המתאימים לצרכים שונים ואישיים של כל אחד. ישנם כאלה המחפשים מיני בר לעסק, כאלה שיעדיפו מקרר יינות מקצועי של ממש, בעלי עסקים מצליחים המעוניינים במקרר קטן למשרד הפרטי שלהם כאביזר יוקרה וסמל סטטוס, נשים המבקשות מקרר בחדר הרחצה המפואר, וגם משפחות הנהנות לטייל בסופי שבוע ומחפשות מקרר קטן שיתאים בדיוק לרכב. המקררים הקטנים מתוחכמים וממוקדי מטרה בדיוק כמו הגדולים, והשימוש המיועד בהם חשוב, כדי להתאים את המקרר לרוכש.

ההבדל בין מקרר קטן הנועד לשימוש פרטי לזה המתאים יותר למשרדים, גם הוא עניין של צורך המשתמש ותפקיד המוצר. ייתכן, למשל, שמשרדים הנוהגים לספק קופוני ארוחות לעובדיהם, יעדיפו מקרר משקאות, ולעומתם, מי שגר בלופט מפואר ואיננו שוהה הרבה בבית, ירצה מקרר מזון ומשקאות לכל דבר, אך בנפח קטן יותר שלא יתפוס מקום רב.

רשימה זו מכילה את סוגי מקררים מומלצים 2017 והייעוד המסוים של כל מקרר לפי צרכי המשתמש:

מיני בר – בתי הארחה ובתי מלון כבר מזמן אינם היחידים המשתמשים במיני בר. כיום, רוכשים אותו גם בתי עסק פרטיים, למשרד של הבוס כאביזר סטטוס יוקרתי המעביר את המסר לספקים ולקוחות ("העסק מבוסס ולא חסר לו כסף, כדאי לעשות איתם עסקים!"), או במקרים בהם חסר מקום למקרר סטנדרטי. גם בקרב סטודנטים ועסקים צעירים בצמיחה הפך המיני בר לפופולרי בשנים האחרונות בשל הפונקציונליות שלו והחיסכון במקום.

מקררים לרכב – משפחות הנהנות מטיולים בארץ בסופי השבוע, נהגי משאיות המבלים שעות ארוכות בנהיגה וכל אלה שנמצאים שעות ארוכות בכבישים, ייהנו ממקרר, שגם אם לא יפתור את בעיית הפקק באיילון, לפחות ינעים את הזמן עם משקה צונן ומשהו טעים לאכול. חלק מהמקררים המיועדים לרכב, ניתנים לנשיאה ממש כמו צידנית, מה שהופך אותם לנוחים מאד לשימוש.

מקררים לחצר – יש לכם גן או חצר מעוצבים ומרוהטים? שם, ליד ערכת הגריל (או המטבח שבניתם), יהווה המקרר הקטן תוספת ענקית. זה לא שאתם לא יכולים להיכנס הביתה כדי לקחת מהמקרר בקבוק בירה קרה או חטיף, אבל לנוחות השימוש אין תחליף, וכשתזמינו את החברים לארוחה על האש, תרצו להימנע ככל האפשר מלשלוח את הילדים שלהם שוב ושוב לתוך הבית עם רגליים בוציות ואצבעות מוכתמות בארטיק.

מקררי יין – אם אתם חובבי יינות וטעמכם ביינות נחשב למשובח, וודאי מצאתם את עצמכם מהרהרים באמצעי הנוח ביותר לאחסן את הקברנה סוביניון 1992 מתוצרת Screaming Eagle שרכשתם לאחרונה. אם אין לכם מרתף יינות אפלולי וקר המצויד במדפים יקבי ראשון לציון סטייל, מקרר יינות קטן יעשה את אותה עבודה בדיוק, רק בקנה מידה המתאים יותר לבית. המבחר המכובד של דגמי מקררי היינות, מתחלק בהתאם למספר הבקבוקים אותם הם יכולים להכיל, החומר ממנו בנויים המדפים (עץ, נירוסטה וכדומה, תלוי בכמה אתם קפדני-יין), חוזק המדחס ותצוגה דיגיטלית.

מקררים לשתייה קלה – חובבי בירה או משקאות מוגזים? שותים באדיקות? כאן לא המקום להתווכח על בריאות, אלא להציע לבעלי החצר המרוהטת מביניכם לשקול רכישת מקרר המיועד ספציפית למשקאות בלבד. בניגוד למקררי היינות, במקררי משקאות יש יותר מקום והם מתאימים מאין כמותם כתוספת לחצר וגם לבתי עסק המוקפים במסעדות וזקוקים לפתרון רק עבור השתייה במשרד.

מקררי קוסמטיקה – מקררים אלה, המעוצבים באלגנטיות הנדרשת, מיועדים לחדרי רחצה מפוארים ופונים למביני עניין. כשמוצרי הטיפוח האישיים יקרים מאד (או, אם מדף התרופות גדול מכדי לאחסנו במקרר הסטנדרטי), פותר מקרר הקוסמטיקה את העניין ביעילות. המקרר ניתן לתלייה או להצבה לפי נוחות המשתמש, וכמתבקש, עמיד לתנאי חום או קור קיצוניים במיוחד. במקרר מדפים בהם ניתן לאחסן את מוצרי הטיפוח, התרופות וערכת העזרה ראשונה (אנחנו מקווים, כמובן, שתצטרכו לאחסן בו מוצרים קוסמטיים יוקרתיים בלבד, ולא תרופות).

מקררי תרופות – הדגמים הקיימים בשוק (מעבר למקרר הקוסמטיקה שהוזכר כאן), מיועדים לתרופות בלבד ומכילים מגירות. המקררים קטנים במיוחד ובנויים לפתיחה עליונה או עם דלת צידית נשלפת (מזכיר את ארונות התיקייה של פעם, אבל הרבה יותר מעוצבים). הדגמים הבנויים לפתיחה עליונה, קטנים יותר וניידים. מי שנעזר בתרופות הדורשות קירור בצורה קבועה, ימצא במקרר זה פתרון אופטימלי לבעיית הניידות. ניתן לשאת את המקרר הזה ממש לכל מקום ולצאת מהארץ בראש שקט, כשהמקרר מתחבר לכל שקע חשמלי ובעל צריכת חשמל נמוכה, מה שהופך אותו לרכישה משתלמת במיוחד ולהשקעה נבונה מאין כמותה.

סקרנו כאן עבורכם דגמים שונים של מקררים קטנים מומלצים 2017 המתאימים לקהלי יעד שונים לחלוטין. אם רציתם למצוא מקרר קטן ואישי, חפשו איפה אתם משתלבים ברשימה ומכאן, הדרך לרכישה קצרה במיוחד.

בהצלחה ובהנאה עם המקרר הקטן החדש שלכם.

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: לנדרס טריידינג בע"מ.