מקררים כללי, תרבות היין ומקררי יינות

מקררים קטנים – אידיאלים לחיילים

אין ספק שתקופת השירות הצבאי אינה עניין של מה בכך, פחות או יותר מכל בחינה אפשרית. דווקא בשלב הזה בחיים, שבו המסגרת הבית ספרית מגיעה לסיומה ואפילו החוק כבר מכיר בכך שאתה כבר לא ילד אלא מבוגר אחראי, דווקא כשנראה כאילו שסוף כל סוף הגיע הזמן לפרוק כל עול ולצאת לחופשי – דווקא אז מגיעה המסגרת הצבאית החונקת והלוחצת, שמזכירה לך שהחופש המיוחל עוד רחוק.

כל זאת כמובן מבלי להזכיר את העובדה שמדובר בתקופה שבה חרף העבודה הקשה, המשכורת בקושי מספיקה לכמה ימים, את הריחוק מהבית ואת הפז"ם שמסרב להתקדם בקצב שהוא צריך להתקדם בו. לאור כל זאת, מובן לחלוטין שחיילים מנסים למצוא כל דרך שתקל עליהם, ולו במעט, את הקושי הכרוך בתקופה מאתגרת זו. במאמר שלפניכם ברצוננו להציע דרך מקורית במיוחד, כשכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, הכוונה היא למקררים קטנים.

להפסיק לבזבז כסף על שטויות
אם מדובר בחיילים המתגוררים בבסיס, הרי שאין אידיאלי ממקרר קטן לחדר או למשרד בשביל לחסוך לא מעט כסף. נסו לחשוב לרגע כמה כסף אתם מבזבזים מדי שבוע שלא לצורך. הכוונה היא למשל לכסף שאתם משקיעים ברכישת חטיפי שוקולד במכונות האוטומטיות או לכסף שאתם משקיעים ברכישה של פחיות או בקבוקי שתייה קרה באופן מזדמן. השתמשנו במילים "שלא לצורך" במובן הזה שבאפשרותכם לחסוך את הכסף הזה על ידי רכישה מרוכזת של מוצרים ברשת מוזלת ואחסנתם בקירור במקרר הקטן שלכם.

את המוצרים תוכלו לקרר באותו מקרר קטן וכך להימנע מהוצאות מזדמנות וליהנות בכל רגע מפחית קרה למשל. רכישה מרוכזת הנעשית במשותף, לנצח תהיה מחושבת וחסכונית יותר בהשוואה לרכישות מזדמנות שיוצאות לפועל בהיסח הדעת כמעט. כפי שניתן להבין, אין שום סיבה לוותר על הרכישות המפנקות שהופכות את השירות למתוק יותר ונסבל יותר, אך חשוב לדעת כיצד לעשות אותן, כדי למנוע בזבוז עגום של כספים.

מושלם גם לחיילים הגרים לבד
גם חיילים שגרים מחוץ לדירת ההורים יוכלו להפיק תועלת רבה מרכישה של מקררים קטנים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שכאשר מדובר באדם ללא ילדים, המשרת בצה"ל, הרי שרכישה של מקרר סטנדרטי ומסיבי משולה להוצאה מיותרת של כסף. לא זו בלבד שמקרר גדול לנצח יהיה יקר יותר ממקרר קומפקטי, אלא שגם הוצאות התפעול והאחזקה של המקררים הסטנדרטיים גבוהות באופן משמעותי מהוצאות האחזקה והתפעול של המקררים הקטנים, בדגש על הוצאות החשמל.
אם לא די בכך, הרי שבדרך כלל חיילים מתגוררים בדירות קטנות יחסית, בהן כל סמ"ר (אין הכוונה כאן לדרגת סמל ראשון אלא לס"מ מרובע) J שנתפס על ידי מוצר חשמלי או רהיט גדול מדי, מורגש באופן מידי ובנוסף לכך, בדרך כלל מקרר גדול המכיל מוצרים בודדים יעורר תחושה של דלות וריקנות. לעומת זאת מקרר קטן, ישדר תחושה של שפע ועושר, גם כשיקרר מעט מאוד מוצרים בסיסיים. בקרוב אצלכם ובהצלחה בהמשך השירות.