מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקררים קטנים וזולים

השאיפה המרכזית בכל פרויקט בנייה היא שהפרויקט יהיה מהיר, איכותי וזול. הבעיה היא שברוב המקרים התכנון והשאיפה רחוקים מהמציאות. אם רוצים לנהל פרויקט מהיר ואיכותי, יש להשקיע בו הרבה מאוד כסף ואז הוא כבר לא יהיה זול, במידה ומעוניינים להפיק פרויקט זול מאוד ומהיר מאוד, אין שום סיכוי שתוצאות הפרויקט ישביעו רצון ובמידה ומדובר על פרויקט שמעוניינים להפיק אותו בעלות נמוכה מאוד וליהנות מאיכות גבוהה בסיום התהליך, הרי שאין באמת אפשרות לעשות זאת במהירות שכן פרויקט שכזה ידרוש זמן רב.

אצלנו בלנדרס תמצאו מבחר רחב של מקררים קטנים מכל הסוגים >>

באופן עקרוני כל התיאורים התיאורטיים האלו נכונים גם בכל הקשור למקררים קטנים וזולים. מצד אחד השאיפה היא לרכוש מקרר איכותי, שיסבול ממינימום של תקלות ושיחזיק מעמד לאורך כמה שיותר שנים. מצד שני ברצוננו להשקיע בו כמה שפחות כסף. במאמר שלפניכם נסביר לכם כיצד ניתן בכל זאת להגיע למצב האידיאלי ביותר, מבלי לחשוב על כך יותר מדי.

אילו מקררים נכללים בקטגוריה של מקררים זולים?
לפני שניתן יהיה לגשת למעמד הרכישה, עליכם לבצע סקר מחירים נרחב, למשש את הדופק של התחום ולהבין פחות או יותר מי נגד מי. אנחנו מאמינים שדי מהר תוכלו לקבל מושג בנוגע לספקטרום המחירים של המקררים הקטנים. כמו כן אנחנו מאמינים שתחשפו להצעות לרכישת מקררים יד שנייה, שלישית ורביעית במחירים מצחיקים.

ובכן, על פניו רכישה של מקרר משומש היא ללא ספק רכישה של מקרר זול. עם זאת, מאחר ומקררים משומשים נוטים להתקלקל לעתים קרובות כשלעתים מדובר על מקררים הסובלים מנזק בלתי הפיך כבר בזמן הרכישה, הרי שבטווח הארוך מדובר על מקררים שאינם זולים כלל וכלל. כמו כן מקררים ישנים בדרך כלל צורכים יותר חשמל, זקוקים לתחזוקה לעתים קרובות יותר ובאופן כללי מובילים להוצאות כבדות יותר בטווח הארוך.

מקררים קטנים וזולים

כיצד ניתן ליהנות ממקרר קטן, זול ואיכותי?
ובכן, הסוד הטמון בתשובה לשאלה זו הוא עיקרון הפשרה או ליתר דיוק – עיקרון ההתאמה. ישנו מגוון רחב ביותר של אלמנטים שיכולים להקפיץ את המחיר של המקרר בכמה מאות שקלים כשחלק ניכר מהאלמנטים האלו הם אלמנטים מיותרים לחלוטין. כך לדוגמה עליכם לשאול את עצמכם האם אתם זקוקים בכלל לתא הקפאה או שניתן לוותר עליו, האם אתם זקוקים למסך מגע ולאפשרויות תכנות או לא והאם אתם זקוקים למערכת לנטרול רעשים או לא. דוגמא למקרר פשוט ומינימליסטי – אך שעושה מה שהוא אמור לעשות (לקרר) – מקרר לרכב.

כל אחת ואחת מהתוספות הנ"ל יכולה להקפיץ את המחיר אל על שלא לצורך. ויתור על הפונקציות המתקדמות הנ"ל יכול לחסוך לכם לא מעט כסף, מבלי לפגוע באיכות המוצר או ברמת הקירור או האמינות של המקרר. מעבר לכל זה, חשוב מאוד לרכוש את המקרר אך ורק מחברה העומדת מאחורי הסחורה שהיא משווקת, שתעמוד לשירותכם במידה ורכיב מסוים יתקלקל במקרר. כך ורק כך תוכלו להיות בטוחים שבמקרה של תקלה, לא תיאלצו לשאת בהוצאות התיקון או החלפים בעצמכם.