מקררים כללי, תרבות היין ומקררי יינות

מקררי יין מהשורה הראשונה

מתחשק לך בשעה טובה להפוך את התחביב השולי לרציני יותר? מתקנא בקולגה שבדיוק רכש מקרר יין איכותי כמו שתמיד רצית שיהיה לך? מרגיש שהגיעה העת לתת לבקבוקי היין שלך את התנאים האופטימאליים עבורם? נהדר, כי במאמר שלפניך תמצא המלצות על מספר מקררי יין איכותיים, המשווקים על ידי חברת לנדרס טריידינג בע"מ, המובילה את שוק המקררים הקטנים בישראל כבר יותר משלושה עשורים.

את הרשימה יפתחו מספר מקררי יין קטנים יחסית, אך בהמשך ממתינים לך מקררי יין מרשימים יותר, המתאימים לאספן הכבד שברשותו אוסף המונה כמה עשרות בקבוקים ואף יותר מ-100 בקבוקים. מוכן לצאת לדרך? לחיים! הנה אנחנו מתחילים…

מקרר יין ל-19 בקבוקים מודל JC50

אם האוסף שלך עוד נמצא בחיתוליו, אבל צפוי לגדול עוד בעתיד, הרשה לנו לעניין אותך עם הדגם האטרקטיבי הזה, שיכול להכיל עד 19 בקבוקים במקביל לכל היותר. מידותיו של דגם זה הן 48 ס"מ (רוחב) X 51.5 ס"מ (גובה) X 44 ס"מ (עומק), הוא מאובזר בתצוגה דיגיטלית וכן בתאורה פנימית איכותית. כמו כן הוא מגיע עם מדפי נירוסטה שאינם מעלים חלודה. מחיר המחירון של דגם זה הוא 1360 ₪, אך מחירו באתר של חברת לנדרס טריידינג בע"מ הוא 1000 ₪ בלבד. עוד נציין כי קיימת אפשרות לקבל את המקרר עד הבית, תמורת 100 ₪ בלבד.

למפרט והזמנות, לחץ כאן.

מקרר יין 12 בקבוקים מודל BCW35

אם אתה מעוניין במקרר יינות קומפקטי במיוחד, זהו הדגם המושלם עבורך. הוא מתאים לקירור של 12 בקבוקים סך הכול (ארבעה בקבוקים בעמידה ושמונה במצב שכיבה), הוא מאובזר במסך LCD לבקרה ותצוגה ומנגנון נעילת מקשים אוטומטית (מתאים לפיכך לשומרי שבת). מידותיו של דגם זה הן 25.2 ס"מ (רוחב) X 63.5 ס"מ (גובה) X 50 ס"מ (עומק), חזיתו מעוגלת, הוא כולל תאורה פנימית ומערכת הפשרה אוטומטית. מחיר המחירון שלו הוא 790 ₪ ומחירו באתר הוא 699 ₪ בלבד. הואיל ומדובר במקרר קומפקטי במיוחד, הרי שמחיר המשלוח שלו עד הבית הוא 80 ₪ בלבד.

למפרט והזמנות, לחץ כאן.

מקרר משולב יין מודל BCLH68

זהו ככול הנראה הדגם המעניין והמסעיר ביותר ברשימה, שכן מדובר במקרר המשלב בין חלל קירור סטנדרטי, לבין חלל קירור עבור בקבוקי יין. מטבע הדברים לכל חלל קירור, הדלת הנפרדת שלו. נפח הקירור הסטנדרטי שלו הוא 45 ליטר ובנוסף הוא מתאים לקירור של עד שמונה בקבוקי יין לבנים או אדומים. חלל הקירור הייעודי המתאים עבור בקבוקי היין ממוקם בחלקו העליון של המקרר והטמפרטורה שלו ניתנת לכוונון בהתאם לסוג הבקבוקים, בטווח של 18-8 מעלות צלזיוס. גוף המקרר מגיע בצבע שחור, אך הדלת העליונה, כמקובל בעולם מקררי היין, שקופה.

מידותיו של דגם זה הן 43 ס"מ (רוחב) X 74 ס"מ (גובה) X 52 ס"מ (עומק) והוא נחשב למקרר שקט מאוד. על כאלו מקררים נאמר: הטוב משני העולמות. מחיר המחירון שלו הוא 1500 ₪, אך באתר של חברת לנדרס טריידינג בע"מ הוא נמכר תמורת 1390 ₪ בלבד. עלות משלוח המקרר עד הבית היא 80 ₪ בלבד.

מקרר משולב יין מודל BCLH68

למפרט והזמנות, לחץ כאן.

מקרר יין בנוי ל-45 בקבוקים מודל LA146WS

מן הסתם מקרר זה מיועד לאספנים יותר רציניים ולכן אם יש לך אוסף הכולל כמה עשרות בקבוקים, יתכן מאוד שזהו הדגם המתאים עבורך ביותר. נפח הקירור שלו הוא 146 ליטר ומידותיו הן 59.5 ס"מ (רוחב) X 82 ס"מ (גובה) X 57.5 ס"מ (עומק). המאוורר הקדמי שדגם זה מצויד בו, מאפשר להתקין אותו במטבחים או במטבחי חוץ, אך בהחלט ניתן להשתמש בו גם כמקרר free standing, כלומר כיחידה עצמאית.

מסגרת הדלת שלו עשויה מנירוסטה, הוא מאובזר במדפי עץ מעוצבים ואיכותיים ודלת הזכוכית שלו מורכבת משלוש שכבות המספקות בידוד מושלם. מחירו של מקרר זה הוא 4375 ₪ ועלות המשלוח שלו עד הבית היא 250 ₪.

למפרט והזמנות, לחץ כאן.

מקרר יין 43 בקבוקים מודל LA43B

דגם זה מאופיין בראש ובראשונה בסטייל הייחודי שלו. הוא מאובזר בדלת שקופה לחלוטין בגימור מראה וכולל מדפי עץ הנעים על מסילות נשלפות. בנוסף, הוא מצויד בתאורת לד כחולה ובמערכת שליטה ותצוגה דיגיטלית. מידותיו הן 39.5 ס"מ (רוחב) X 58.5 ס"מ (עומק) X 103 ס"מ (גובה) ומשקלו 43 ק"ג בלבד. מחירו באתר של חברת לנדרס טריידינג בע"מ הוא 2890 ₪ ועלות המשלוח שלו עד הבית היא 100 ₪ בלבד.

למפרט והזמנות, לחץ כאן.

מקרר יין בנוי ל-110 בקבוקים מודל LA110BK

הדגם הזה כבר מתאים לאספן שעבורו מדובר ביותר מתחביב ולמעשה מדובר במקרר שיכול בהחלט להתאים גם עבור עסקים כמו בר יין או מסעדת יוקרה המחזיקה תפריט יינות איכותי ועשיר. ניתן להשתמש במקרר זה כיחידה חופשית או למקם אותו בתוך ארון גם ללא מרווחי אוויר, שכן הוא מצויד במאוורר תחתון קדמי. גם דגם זה מאובזר בדלת שקופה המורכבת משלוש שכבות שונות וגם מדפיו עשויים מעץ איכותי.

בדומה לכל המקררים ברשימה זו ולמעשה בדומה לכל המקררים המשווקים על ידי חברת לנדרס טריידינג בע"מ, גם דגם אקסקלוסיבי זה מגיע עם 12 חודשי אחריות מטעם החברה. מחירו של דגם זה הוא 6490 ₪ בלבד ועלות המשלוח שלו עד הבית או העסק היא 250 ₪ בלבד. לסיום נציין כי הרכישה דרך אתר הבית של חברת לנדרס טריידינג בע"מ, מאובטחת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר בתחום.

למפרט והזמנות, לחץ כאן.

אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף על מקררי יין או פרטים נוספים על אופן הרכישה מחברת לנדרס טריידינג בע"מ, אתה מוזמן ליצור קשר עוד היום עם נציגי השירות המקצועיים של החברה בטלפון מספר 072-3728388.