מקררים כללי, מקררים לבית

מקרר קטן לבית, ריהוט ושאר ירקות שסטודנט חייב

להיות סטודנט כיום זו משימה לא פשוטה בכלל. הן מבחינה נפשית והן מבחינה כספית.
ידוע כי הסטודנט של היום בקושי מצליח לכסות את שכר הלימוד ולפעמים אפילו את שכר הדירה. יש את כאלו שמנסים לחסוך מעט כסף וחוזרים לגור עם ההורים, עוד יותר לא פשוט. יש כאלו שעובדים בתקופת הלימודים כדי לממן את עצמם. בכל מקרה, אחרי יום לימודים ארוך נרצה לחזור לפינה שלנו, להניח את הראש ולהרגע לקראת המבחן של מחרתיים.

אז בין אם אתם גרים לבד או לא, הנה מספר פריטים שחייבים להיות בדירתו של כל סטודנט אשר גם יעניקו לנו נוחות מירבית וגם יחסכו לנו כסף שאנחנו ממש צריכים:

ריהוט ופינת עבודה
זה אולי נשמע אפריורי, אבל סטודנטים רבים שחיים לבד לא רואים את הסיבה לרהט את הבית מפאת חוסר זמן לארח אנשים או כיוון שהם רואים בדירתם מקום ללימודים ולשינה בלבד. רכשו ספה, כמה כיסאות ושולחן מטבח, או אולי אפילו תלוו מהבית של ההורים. פלאים מה שכמה רהיטים בודדים יכולים לתרום להרגשה הביתית והחמימה ולסביבת העבודה שלכם. כך גם תוכלו לארח.

מטאטא, יעה, חומרי ניקוי ושואב אבק
נכון, אף אחד לא אוהב לנקות. אבל מאחר ואנו הסטודנטים חיים לבד, אין מי שיסדר אחרינו ולכן אנחנו צריכים לדאוג בעצמנו לסדר בבית. רכשו סבון נוזלי לכלים, מטלית לאבק, מטאטא לרצפה ואתם מסודרים. רק שפה נדרשת קצת משמעת עצמית. אבל אם שרדתם בתור סטודנטים – כנראה שיש לכם את זה.

מקרר קטן
אחד הפריטים החשובים ביותר בבית הוא המקרר. לא להילחץ, אני לא מדבר על מקרר סטנדרטי אשר מתאים למשפחה בת 5 נפשות. מה שסטודנט צריך זה מקרר קטן לבית או בשמו הלועזי – מיני בר. הוא חסכוני ובעל נפח שמתאים לדירת סטודנטים. אין צורך לרכוש מקרר סטנדרטי בשביל לאחסן בתוכו כמה פחיות קולה, מעדנים וכמה ירקות. מפאת גודלו, המקרר הקטן חוסך המון כסף וניתן למקם אותו בכל פינה בבית או אפילו ממש ליד שולחן העבודה. עוד יתרון חשוב שיש למקרר להציע הוא שקט, שלא כמו מקרר סטנדרטי, אתם לא תרגישו בנוכחותו של המקרר. נגמר העידן שבו אנחנו מוצאים במקרר מילקי מלפני 9 חודשים. המקרר הקטן נגיש וניתן לראות בקלות את כל המוצרים הנמצאים בו. קל יותר לנקות מקרר קטן לבית. עם כל היתרונות האלו מקרר קטן הוא פריט חובה בכל דירת סטודנט.
חברת Landers מתמחה ביצור, שיווק ומכירה של מקררים קטנים לבית, למשרד, לעסק ולרכב. היכנסו עכשיו לאתר שלנו ותהנו ממגוון מקררים שקטים, במחיר שסטודנט בהחלט יכול להרשות לעצמו.

צלחות, כוסות וסכו"ם
לשתות מכוסות חד פעמיות, לאכול עם הסכו"ם החד פעמי שצורף בפעם האחרונה שהזמנתם המבורגר – נשמע לכם מוכר? לא עוד.
זה אולי חוסך את זמן שטיפת הכלים, אך לא חסכוני ולא אקולוגי בעליל. הביאו כמה צלחות, כוסות וסכו"ם נורמליים. לא נמאס מהטעם של הפלסטיק?

ארון תרופות
למה ארון תרופות? כי אמא ואבא לא תמיד יהיו שם כדי להביא לכם אקמול ולהכין לכם תה באמצע הלילה. תצטרכו לעשות זאת לבד.
אפילו קופסה ובתוכה מספר תרופות למקרה חירום יעשו את העבודה. אתם תודו לעצמכם על כך.

מקלחת מצויידת
בואו נשמור על היגיינה בסיסית – שמפו, קונדישינר, סבון וספוג רחצה. גם מגבת נקייה תוסיף. אל תשכחו את נייר הטואלט.

קומקום
אחד הדברים הבסיסיים שאנו לוקחים כמובן מאליו הוא הקומקום. בדיוק כמו אוויר – אנחנו לא שמים לב שהוא בסביבה אבל כשאנחנו בלעדיו – אנחנו מרגישים בחסרונו. אז אל תחכו לרגע שממש תרצו קפה בבוקר ולא יהיה לכם איך להכין אותו. רכשו קומקום. או שוב, בקרו בבית של ההורים.

לסיכום,
הרי לכם הפריטים הבסיסיים שצריכים להימצא בדירת הסטודנט. זוהי התחלה מצויינת. נכון שאתם מרגישים כבר יותר בבית?

שהיה בהצלחה בתואר!