מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר קטן לרווקים

יש לא מעט דברים קסומים בתקופת הרווקות, שנמשכת בישראל בממוצע בין ארבע לעשר שנים לאחר השחרור מהצבא. למעשה מדובר באחת התקופות הקסומות ביותר, אם לשפוט לפי האופן שבו היא מתוארת במבט לאחור. כבר היה מי שאמר, “הלוואי שהייתה לנו דרך לדעת שאנחנו נמצאים בימים הטובים והשמחים, לפני שאנחנו עוזבים אותם” ויש סיכוי לא רע שהוא התייחס לתקופת הרווקות שלו עצמו.

תקופת הרווקות – תקופה נטולת דאגות

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של תקופת הרווקות בא לידי ביטוי בכך שאין יותר מדי אנשים שצריך לדאוג להם בעולם או יותר מדי דאגות באופן כללי. כשיש דאגות, הרי שבדרך כלל מדובר בדאגות שוליות כמו לאן לצאת בערב, האם להתכונן למבחן או האם נשארה חולצה נקייה בארון.

מקרר קטן לרווקים משתלב באורח החיים הזה באופן המושלם ביותר ומתאים לו כמו כפפה ליד. למעשה הרכישה של המקרר הגדול הסטנדרטי מהווה לעיתים את המסמר האחרון בארון הזוגיות, המצביעה על כך שכעת כבר צריך להאכיל יותר מפה אחד. אי לכך, ניתן לומר שמקרר קטן לחדר הוא לא פחות מסמל מובהק של חיי הרווקות.

מה כבר רווק צריך בחיים האלה?

כי מה בסך הכול צריך רווק? או ליתר דיוק, בשביל מה רווק צריך מקרר גדול מדי? בין כה וכה הוא גר בדירה צנועה יחסית מבחינה מרחבית ולכן מומלץ להשקיע את המרחב בדברים החשובים באמת כמו למשל מערכת טובה, מסך ענק ומיטה רחבה ככל האפשר. חוץ מזה, שבין כה וכה את רוב הארוחות הרציניות הוא אוכל בצהריים בחומוסייה מתחת לבית או אחרי הבילוי בפאב, בשעות הקטנות של הלילה, בהמבורגריה שפתוחה עשרים וארבע שעות ביממה.
אז מה כבר יש לו במקרר: חלב, שתי בירות וקופסת טחינה שהגיע הזמן לזרוק? בשביל זה צריך מקרר ענק? כמובן שלא!

לחסוך איפה שאפשר

מקרר נייד
מעבר לכל זה, חשוב לזכור שגם דירת החדר שלו גובה ממנו לפחות שלושת אלפים ₪, שהבירות שהוא שותה לא משלמות על עצמן, בדיוק כפי שהבגדים המלוכלכים לא מכבסים את עצמם ושאת רוב זמנו הוא מעדיף להשקיע בבטלה או בילויים ולא בעבודה.

כפועל יוצא מכך, ברור שעליו לחסוך היכן שהוא רק יכול. גם כאן בא לידי ביטוי היתרון הגדול של המקרר הקטן שכן באופן גורף העלות של מקרר קטן נמוכה יותר בצורה משמעותית מהעלות של מקרר סטנדרטי, כשהכוונה היא הן לעלות הכרוכה ברכישה והן לעלויות האחזקה, בדגש על תצרוכת החשמל של המקרר.
אז לסיכום, אם אתם רווקים מאושרים והוללים, אם אתם לא מרבים להתקין ארוחות של שבע מנות במטבח הפרטי שלכם ואם בעציץ שאתם מטפחים במרפסת לא גדלים שטרות של 200 ₪, זה הזמן לשקול רכישה של מקרר קטן לרווקים, כי אנחנו מאמינים שכבר נמאס לכם לשתות ערק בטמפרטורת החדר, לא ככה?