מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר לחברת סטארטאפ

באחד מהראיונות שנערכו לפני אי אילו שנים, עם אחד מהכוכבים הישראליים הגדולים ביותר, שניסה את מזלו באותה התקופה בהוליווד הרחוקה והנוצצת, סיפר האחרון למראיין על כך שבהוליווד, גם כשאין לך דולר על הנשמה, אתה חייב להציג חזות של מצליחן.

זוהי הסיבה לכך ששכר רכבים יוקרתיים כל אימת שהיה צריך להגיע למבחן בד או מבחן במה וזוהי גם הסיבה לכך שלכל אירוע שהוזמן אליו, נאלץ לשכור חליפה במאות אם לא באלפי דולרים. האמת היא שהדברים מזכירים במעט את המתרחש בעולם הסטארטאפ הישראלי. הכוונה היא לכך שכיום הרושם הנוצר בעיני המשקיעים הפוטנציאליים ובעיני הלקוחות הפוטנציאליים, יכול להכריע את הכף או את היד האוחזת בעט החותמת על הצ’ק, לכאן או לכאן.

מקרר סטארטאפ

אז נכון, אף אחד לא מצפה מחברה מתחילה, צעירה, דינמית ותפרנית שתמקם את עצמה במשרדים היוקרתיים ביותר בעיר ואף אחד לא באמת מצפה מאותו שחקן הוליוודי מתחיל, גדול ככל שיהיה בארץ מוצאו, שיתגורר בטירה רחבת ידיים, אך עדיין – ישנם כמה אלמנטים בסיסיים שחשוב להקפיד עליהם לצורך הנראות והרושם הראשוני וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, מדובר גם במקרר המשרדי.

ההשפעה ההדדית
עד כה עסקנו רק ברושם הראשוני שנוצר בעיניהם של המשקיעים הפוטנציאליים שייתכן שיחליטו לתת את אמונם במיזם ולהשקיע בו את כספם, כמו גם ברושם הראשוני לעובדים פוטנציאלים וכמו שהוכח והודגם באינספור מקרים אחרים, רושם ראשוני ניתן ליצור רק פעם אחת ויחידה!

עם זאת, לא באמת ניתן לדבר על הנראות והחזות, מבלי להזכיר את ההשפעה האדירה שיש להופעה החיצונית על העובדים של חברת ההזנק. שימו לב – כאשר אותו שחקן מהדוגמא הראשונה יגיע למבחן בד באוטובוס ישן, עם נעליים מרופטות ותסרוקת לא עדכנית, מן הסתם הוא גם ייתפס בצורה מסוימת על ידי עצמו ועל ידי הבוחנים אותו.
ובכן, בדיוק באותו האופן, העובדים שנאלצים ללגום קפה דלוח ממכונת קפה אוטומטית הממוקמת במסדרון המשותף במבנה ולאכול בצהריים חטיפים מהמכונה הסמוכה אליה, כיוון שאין להם אפשרות לקרר את המנות שהיו יכולים להביא מהבית וזמן פנוי לצאת לאכול בחוץ גם אין להם, לא יתפקדו באותו האופן ובאותה יעילות כמו אותם עובדים שפועלים במשרד המצויד במכונת קפה מקצועית ואיכותית ובמקרר משרדי מעוצב.

מקרר משרדי לסטארטאפים

הניצחון נמצא בפרטים הקטנים
מה שאנחנו בעצם מנסים להעביר לכם הוא שכשמנסים לבנות אימפריה, כשמעוניינים לעשות את הרושם הנכון וכשמעוניינים להגביר את התפוקה של הפעילות המשרדית ואת שביעות רצון העובדים במשרד, חשוב לתת תשומת לכל הפרטים באשר הם, הגדולים והקטנים כאחד.

כמו כן מומלץ לגרום לעובדים להרגיש במשרד כמה שיותר בבית כשמן הסתם הם מבלים במשרד יותר שעות משהם מבלים בביתם. כיצד ניתן לעשות את כל זה? בין היתר בעזרת רכישה של מקרר משרדי לרווחת העובדים ולטובת הרושם הראשוני. למלא אותו בכל טוב בהחלט עוזר אפילו יותר. בהצלחה!