מקררים כללי, מקררים לחדרי אירוח, בתי מלון וצימרים

מיני בר לבתי מלון

אחד המאפיינים המוכרים והרווחים ביותר של חדרי בתי מלון הוא המיני בר המפורסם, שמככב באינספור סרטים הוליוודיים בהם מבלים הכוכבים בבתי מלון. לאחרונה נחשפנו לכך שרבים בקרב הציבור הרחב החליטו לרכוש מיני בר לשימוש ביתי, אולי כדי להרגיש קצת כמו בבית מלון עם הכניסה לחדר השינה, אך עדיין השימוש המרכזי של המיני בר הוא בבתי המלון כמובן.

אם אתם עומדים לפני רכישה של מיני בר, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נספק לכם מספר עצות שימושיות שתסייענה לכם לרכוש את המקרר המתאים ביותר עבורכם באופן אישי.

עם או בלי תא הקפאה
אחת השאלות המרכזיות שעליכם לענות עליה היא האם אתם מעוניינים לרכוש מיני בר המצויד בתא הקפאה או שמא אתם יכולים לוותר על האפשרות. מצד אחד תא ההקפאה מאפשר לכם לאחסן מוצרים שונים בהקפאה כמו לדוגמה משקאות חריפים או מזונות שיש לשמור בהקפאה (כמו גלידה לצורך העניין), אך חשוב לזכור שתא ההקפאה תופס מקום יקר כשבלאו הכי נפח הקירור של המיני בר מוגבל מאוד.

פונקציות מתקדמות
אמנם המיני בר הוא מוצר פשוט יחסית, אך ישנם דגמים רבים של מיני בר, המצוידים במגוון של פונקציות מתקדמות כמו למשל מסך מגע, מערכת בקרת רעידות הניתנת לכוונון, מערכת פיקוד שבת, בר חיצוני ועוד. חשוב להבין כי כל פונקציה נוספת, גורמת לניפוח משמעותי של המחיר ולכן אם אתם לא מתכוונים לעשות שימוש בפונקציות המיוחדות, אלא זקוקים פשוט למקרר קטן ובסיסי המסוגל לקרר ותו לא, הרי שבאפשרותכם לחסוך מאות שקלים פשוט על ידי ויתור על הפונקציות המיותרות.

מידע נוסף על מיני ברים לחדרי אירוח ובתי מלון

מיני ברים לבתי מלון

דירוג אנרגטי
באופן עקרוני המקררים הקטנים צורכים הרבה פחות חשמל בהשוואה לאחיהם הגדולים, אך עדיין מדובר במוצרים הניזונים מלא מעט חשמל במשך חייהם. אי לכך, לפני הרכישה מומלץ מאוד לתת את הדעת לדירוג האנרגטי של המקרר, המצוין בתווית האנרגיה הצמודה למכשיר.

הדירוג האנרגטי מסומן באותיות אנגליות כאשר דירוג אנרגטי ברמה A (הרמה הגבוהה ביותר) מעיד על יעילות מרבית ועל ניצולת חשמל מקסימאלית ואילו דירוג אנרגטי המסומן באות G (הרמה הנמוכה ביותר), מעיד על מקרר בעל ניצולת אנרגטית לקויה ביותר. G היא למעשה הדרגה הנמוכה ביותר האפשרית המותרת לפי החוק.

לדעת ממי לרכוש
מיני בר לבתי מלון ניתן לרכוש בשווקים של מוצרי חשמל משומשים, מאנשים פרטיים המעוניינים להעביר את המקררים שברשותם הלאה, בחנויות חשמל, ברשתות השיווק ועוד. ההמלצה שלנו אליכם היא לתת עדיפות לחברות העוסקות באופן בלעדי בשיווק של מקררים קטנים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שרק חברה המתמחה בשיווק של מקררים קטנים, תעמוד מאחורי המוצרים שלה באופן מלא שכן עליהם עיקר גאוותה.

חשוב מאוד לברר לפני הרכישה האם החברה המשווקת מספקת שירותי תיקונים במידת הצורך, האם תזכו לזמינות מלאה מסביב לשעון, האם במידת הצורך תזכו לקבל מקרר חלופי, מה בדיוק האחריות כוללת ועוד.