מקררי תצוגה \ ויטרינה, מקררים כללי, מקררים לעסק

מקרר תצוגה לעסק – למה צריך אותו?

שקיפות? לא רק בפוליטיקה

ידוע כמה משמעותי תפקידו של המקרר בבית. הוא מאחסן מזון שלא יכול להימצא בחוץ ושומר על טריותו. לכן, למקרר תצוגה לעסק ישנה חשיבות גדולה ביותר. למקרר התצוגה ישנו תפקיד חשוב מאד מלבד קירור המזון ושמירה על טריותו ואיכותו. כשמו כן הוא – תפקידו של מקרר ויטרינה הוא להציג את תוכן המקרר ללקוח הפוטנציאלי, מה שיגרום ללקוח לראות מה הוא בוחר ואת טיב המוצר ויגרום אולי אף להגדלת תוצאות העסק. ידוע כי התאבון מגיע כשרואים את האוכל ולכן נראות המוצר ללקוח הינה בין הדגשים החשובים ביותר בבחירת מקרר לתצוגה. לדוגמא: בתי קפה רבים מוותרים על תפריט הקינוחים שלהם כיוון שהם מעדיפים לקרוא ללקוח היישר לתצוגת הקינוחים בויטרינה על מנת שיוכל להתרשם וכנראה גם להזמין חתיכת עוגה, כי בינינו – קשה לעמוד מול עוגה מזמינה שנראית טוב וכל מה שמפריד בינינו זאת זכוכית דקה. בנוסף יוכל לראות בעצמו אילו עוגות יש במלאי ואילו לא. הדבר נכון עבור כל מוצר מזון המצריך קירור. רובנו נסכים פה אחד שיותר כיף לראות את הקינוח עצמו מאשר לקרוא עליו בתפריט. הלקוח נהנה מבחירת האוכל וצפייה בו לא פחות מהנאת האכילה עצמה.
מקרר תצוגה - לנדרס

עיצוב שונה לצרכים שונים

כיום מקררים אלו משומשים כמעט בכל עסק העוסק במזון – החל מקיוסקים ובתי קפה ועד למטבחים ומסעדות. בעבר בעלי העסקים השתמשו במקרר סטנדרטי למראה. אך בשנים האחרונות ניתן דגש על עיצוב המקרר והתאמתו לעסק. מקרר אשר מותאם נכון לצרכי העסק יכול לייצר גידול בכמות המכירות. בנוסף, כיום ישנה חשיבות בדיוק הטמפרטורה והלחות הדרושים למוצרי המזון השונים וכתוצאה מכך ישנם מקררים המותאמים לעוגות בקונדטוריות וישנם מקררים המותאמים לפחיות משקה בקיוסק.

מתאים גם לשימוש ביתי

כיום ניתן למצוא מקררי תצוגה לא רק בבתי עסק כגון מסעדות, קיוסים ובתי קפה. ניתן לראות עלייה ברכישת מקררי ויטרינה גם בבית הפרטי, למטרות אירוח. נכון שיש פה שחצנות קלה בניסיון להרשים את האורח (או לקוח) אך אין כל פסול בלהראות את טיב מוצרי המזון שלנו להתרשמות.

איך לבחור מקרר תצוגה אשר יתאים לנו לעסק?

בכדי לעשות את הבחירה הנכונה ברכישת מקרר תצוגה לעסק שלנו, ישנם כמה פרמטרים ודגשים אשר יש לקחת בחשבון:

  • פנו לחברה מקצועית אשר מתמחה במקררים בשביל שתוכל לכוון אתכם ולייעץ לכם בצורה הטובה ביותר – איזה מקרר תצוגה הוא המקרר הנכון על פי צרכי העסק כגון סוג העסק והתמחותו. בנוסף, יהיה מי שיטפל בבעיות המקרר במידה ויצוצו כאלה.
  • עיצוב – האם הוא חשוב בכלל או לא? האם המקרר הולך לאחסון בלבד או גם ישמש בתור תצוגה למזון? האם עדיף מקרר שוכב על פני מקרר עומד?
  • בדקו את איכות מקרר התצוגה וקראו את המפרט שלו. בדקו כי עוצמת המקרר מספיקה ומדחס חזק מספיק המותאם לאקלים הים תיכוני החם השורר בארצינו במיוחד בתקופת הקיץ בה גם יש יותר ביקוש למוצרים הקרירים עקב כך. בחירת מקרר עם עוצמה בלתי מספיקה תביא לנזקים גדולים לעסק החל מנראות המוצר ועד להגשת מזון מקולקל ללקוח (מה שיכול להוביל לתביעה), לכן זהו קריטריון מאד חשוב אשר יש לקחת בחשבון בעת רכישת מקרר תצוגה לעסק.

כנסו עכשיו לאתר חברת לנדרס המתמחה ביצור ושיווק מקררים לתצוגה, לעסק ולשימוש אישי. מגוון מקררי ויטרינות המחכים לכם להתרשמותכם.