מקררים כללי, מקררים לעסק

מתעסקים באוכל? כל הסיבות לרכישת מקרר לעסק

מה משותף למסעדה, בית קפה וקיוסק? נכון, כולם מתעסקים באוכל ושתייה. אז אם אתם הבעלים של אחד מאלו, הרי שהכתבה הזו היא במיוחד בשבילכם.

בין אם יש לכם מסעדה, בית קפה או קיוסק – שמירה על טריות ואיכות מוצרי המזון והשתייה הנמכרים בהם זו הדאגה העיקרית שלכם.

מאז ומתמיד, מקרר לעסק היווה אבן דרך ובין הפריטים הכי חשובים שעסק צריך להחזיק. ישנן מספר סיבות לכך:

  • כמובן שהסיבה הראשונה היא שמירה על איכות וטריות מוצרי המזון. הרי שאם נגיש או נמכור מוצר מזון מקולקל נגרום לנזקים עצומים לעסק שלנו כגון איבוד לקוחות, פגיעה בשם הטוב של העסק ואפילו סגירתו לאלתר. שמירה על תנאים הולמים כגון קירור תקני הכרחית להישרדות העסק והמשך קיומו.
  • דלת זכוכית – בנוסף לחשיבות טריות המזון ואיכותו, עם השנים גם העיצוב והנראות של האוכל החלו להשפיע מאד על בחירת הצרכנים, לכן ברוב המוחלט של המסעדות, הקיוסקים ובתי הקפה תמצאו מקרר בעל דלת שקופה מזכוכית. כיום המקררים לעסקים מותאמים אישית לעיצוב המקום ונטמעים כחלק מהנוף בעסק.
  • פוטנציאל להגברת המכירות – כאשר הלקוח עובר על יד מקרר עם דלת שקופה, רב הסיכויים שהוא יגניב מבט קטן לתכולת המקרר. מבט קטן שכזה יכול להביא למכירת אחד המוצרים או יותר. למה? על ידי הצבת מקרר לעסק בעל דלת זכוכית שקופה – יוכלו הלקוחות להבחין בקלות במוצר אשר עשוי לגרום להם לרצות אותו. אפשר להגיד שללא דלת שקופה, היה עובר הלקוח ליד המקרר ולא מבחין בתכולתו מן הסתם וממשיך ללכת. כתוצאה מכך, יכול להיות שהפסדנו מכירה פוטנציאלית. בקיוסקים וחנויות נוחות – מקרר לעסק יהיה שימושי ביותר בימי הקיץ החמים כאשר הלקוח לא יוכל לסרב לארטיק צונן או פחית משקה מוגז קר ומרענן. גם בבתי קפה ומסעדות זה אותו הסיפור. כיום הרבה בתי קפה/מסעדות מוציאים את הקינוחים שלהם לראווה במקום להגיש את תפריט הקינוחים. המלצרים מלווים את הסועדים למקרר הקינוחים ואילו הלקוח יכול לראות במו עינייו את הקינוחים שיש למסעדה להציע. הרי זה זה ידוע שבהתחלה אנו אוכלים עם העיניים. בנוסף לזאת, הלקוח ירגיש הרבה יותר טוב ומסופק כאשר הוא רואה את מה שהוא הולך לאכול. אני יכול להעיד על עצמי בתור לקוח שכשאני הלכתי למסעדה ונתנו לי לבחור מבין הקינוחים הקיימים, היה לי הרבה יותר כיף להסתכל עליהם ולהזיל ריר במקום סתם לראות את הקינוחים ולקרוא עליהם בתמונה מנויילנת של התפריט.
  • עוד יתרון שמאד חשוב לציין ואף אולי היתרון הכלכלי המשמעותי ביותר ברכישת מקרר לעסק הוא יתרון החיסכון בחשמל. הרי שדלת זכוכית מאפשרת לנו להציץ אל תכולת המקרר מבלי לפתוח אותו ולגרום לאוויר הקר לצאת. כאשר האוויר החם הקר יוצא החוצה ונכנס אוויר חם למקרר, המדחס מתחיל לפעול ולצרוך יותר חשמל (וכסף). לכן דלת שקופה למקרר לעסק מהווה מהלך שיווקי מצויין בנוסף לחיסכון אדיר בחשמל.

כיום גם המקררים לעסקים מתחלקים למספר נישות שונות. ישנם מקררים אשר מותאמים במיוחד בטמפרטורה שלהם לשמירה על יין, ישנם מקררים המותאמים לשמירה על מוצרי חלב המותאמים לרשתות המזון השונות וכדומה. ישנו הבדל חשוב בין מקרר ביתי רגיל לבין מקרר לעסק אשר חשוב לציין: למקררים המותאמים במיוחד לעסקים, בתי קפה, קיוסקים, מסעדות ורשתות מזון יש יכולות קירור חזקות יותר ממקרר ביתי רגיל ומצד שני מקררים אלו בנויים לחסוך באנרגיה כיוון שפועלים 24 שעות ביממה.

לסיכום, בתור בעלי עסק בנישת המזון, לאחר שקראתם את המאמר אתם מבינים כי אסור להתפשר בעת בחירת מקרר לעסק כיוון שזוהי השקעה אשר משתלמת לטווח הארוך.

היכנסו עכשיו לאתר של חברת Landers ותהנו ממגוון מקררים קטנים לעסק, למשרד, לבית ולרכב ומקררי יין איכותיים ושקטים ביותר.