מקררים כללי, מקררים למשרד

מקרר קטן למשרד

החום בחוץ מגיע לשיאים חדשים ואילו אני ברגעים אלו יושב במשרדי ונהנה מכוס לימונדה צוננת. עד אתמול לא יכלתי להנות מכוס לימונדה צוננת במשרדי והייתי צריך ללכת לקיוסק שרחוק ממני כ-5 דקות הליכה ב-38 מעלות צלזיוס בשביל להרטיב קצת את הגרון. ובעקבות כך אני כותב את המאמר הזה.

כולנו יודעים שבאקלים של ארצינו 5 דקות הליכה הם כמו 40 שנה במדבר. פחות או יותר. אלה מאיתנו שעובדים במשרד ללא הרף יודעים כי לצאת להפסקת אוכל/שתייה זוהי פרוצדורה שלוקחת לא מעט זמן וכסף.

באחד מימי הקיץ החמים אני יושב כהרגלי במשרדי ומשתוקק לפחית משקה גזוז קר. לאחר התחבטות עם עצמי – לצאת או לא לצאת לחום הזה בכדי לרכוש פחית קולה, החלטתי לצאת. בעודי הולך לכיוון הקיוסק הקרוב למקום עבודתי אני שומע קול קורא לי. זה היה חבר ילדות שלא ראיתי המון זמן. לאחר שירדנו אחד על השני כמה שאנחנו נראים אותו הדבר רק יותר מכוערים הגענו לשלב הסמול טוק בו הוא שואל איפה אני עובד. "אז מה אתה עושה פה בעצם?" הוא שאל אותי. עניתי כי עלה לי החשק לפחית קולה ולכן יצאתי החוצה לרכוש אחת. "בחום המשוגע הזה? מה עם מקרר? לא חשבתם על זה?" הוא שאל. והאמת שזו שאלה מצויינת וההסבר עליה היה כי אני עובד עם עוד 2 אנשים בלבד במשרד קטן ולכן מקרר יתפוס הרבה מקום ולא יהיה מנוצל על תום. הגיוני סה"כ. "ומקרר קטן למשרד?"

כאן הרמתי גבה. "מקרר קטן?" שאלתי אותו. אם הייתי יודע שהוא הולך למנות כל כך הרבה יתרונות שיש למקרר הקטן הזה למשרד, כנראה שלא הייתי נשרף קצת בשמש. אבל כן, לאחר שיחה ארוכה בה הסביר לי החבר את כל יתרונות המקרר הקטן לא חשבתי פעמיים. הבנתי שאני הולך לשבת לבוס שלי על הראש בשביל שיביא מקרר קטן למשרד.

היכנסו עכשיו לאתר של חברת Landers המתמחה ביצור, שיווק ומכירת מקררים קטנים ותהנו ממגוון מקררים למשרד, לעסק, לרכב, לחצר ולבית.

מקרר קטן למשרד - Landers

להלן חלק מהיתרונות הברורים שיש למקרר קטן למשרד להציע:

קומפקטיות – היתרון הבולט הנראה לעין במקרר קטן למשרד הוא הגודל שלו. הוא כמעט ואינו תופס מקום. אומנם הנפח שלו קטן יותר ממקרר משפחתי סטנדרטי רגיל אך בשבילי זה מצויין מאחר ואני נמצא במשרד עם עוד 2 עובדים בלבד. אפשר להניח אותו בכל מקום בחדר וכמעט שלא נראה לעין.

שקט – מקרר קטן למשרד בהרבה יותר שקט ממקרר סטנדרטי ובקושי ניתן לשמוע אותו. מצויין לעובדים שבינינו שכל רעש קטן יכול להסיח את דעתם מהעבודה.

חוסך כסף וזמן – כאשר יש מקרר קטן במשרד, לעובדים אין צורך לצאת מחוץ למשרד בשביל לאכול. הם יכולים להביא את האוכל שלהם בבוקר ולאחסן אותו במקרר. אוכל זוהי הוצאה כספית לא קטנה, מאחר ואנו אוכלים מספר פעמים ביום. מקרר קטן למשרד יוכל לחסוך לכם מאות שקלים, וכמובן יחסוך לכם הליכה בחום.

לסיכום, מקרר קטן למשרד הינו פריט חובה בסיסי בכל מקום עבודה קטן או גדול כיוון הוא חוסף לנו זמן וכסף יקרים ומוסיף לאיכות חיינו.

פעם הבאה שתחשקו בפחית משקה צונן באמצע יום עבודה חם – תקראו את המאמר הזה שוב.

לרוויה!