מקררים כללי, מקררים לרכב

יוצאים לטיול? לא בלי מקרר לרכב

היום התעוררתי בבוקר וגיליתי שמש נפלאה ליום קיצי וחמים (בעצם, זה היה יום חם ביותר באמצע אוגוסט) ויתרה מזאת – אני אפילו לא צריך ללכת לעבודה!

אז לאחר חשיבה קצרה במיוחד החלטתי לנצל את היום היפה הזה ולקחת את כל החבר’ה שגם לא עובדים היום לטיול בחיק הטבע. אין כמו זמן איכות עם החברים הכי טובים בתוספת פחית בירה/קולה צוננת.

כאן נתקלתי בבעיה קטנה, הרכב שלי לא מספיק גדול בשביל לאחסן עוד 5 חברים ושאר הציוד. הרמתי טלפון לאחד החברים שהיה בעל מיני-וואן משובח וחדיש אשר יכול להכיל כיתת תלמידים שלמה. הוא התנדב כמובן להגיע עם הרכב שלו וכך נפתרה בעיית המקום.

לאחר שאספנו את כולם יצאנו לעשות קניות. הרי לא נרצה לשבת באמצע שום מקום בלי שיהיה לנו משהו לאכול ולשתות. החלטנו ללכת בגדול ולעשות על האש. אם כבר, אז כבר. הבאתי איתי את המנגל הקטן שלי.

רוב הקנייה שלנו הסתיימה בכמה שישיות של בירות, מספר בקבוקי שתייה קלה ונתחי חזה עוף. היעד הבא היה לרכוש שקית מלאה בקרח בכדי שנוכל לשמור על הקור והרעננות של המשקאות, ועל טריות הבשר. את שקית הקרח התכוונו להביא מתחנת הדלק מיד לאחר שנתדלק את הרכב. למה לא צידנית? כבר היה לנו מקרה אחד בו הקרח של הצידנית נמס והציף את כל הצידנית בחומר הקפוא שנזל החוצה.

לאחר שהתיישבנו כולנו ברכב המהודר של חברינו, הוא אמר כי אין כל צורך בשקית קרח ויצא מהרכב לכיוון תא המטען. לאחר שהסתכלנו כולנו אחד על השני בחוסר הבנה למשך כמה שניות, חזר הנהג עם מקרר קטן בידו. אנחנו אומנם כולנו אנשי הייטק אך המקרר הקטן לרכב תפס את כולנו מופתעים. המקרר אשר קומפקטי ביותר ונראה טוב אפילו מתחבר דרך המצית של הרכב. לאחר המון שאלות של "למה אתה צריך את זה בכלל?" ו"לא עדיף שקית קרח שעולה הרבה יותר זול?" יצאנו לדרכינו.

בהמשך הטיול כבר הבנו כולנו מהם היתרונות הברורים של מקרר קטן לרכב:

יתרון ברור במקרר קטן לרכב הוא העובדה שהוא נייד ואינו דורש מקור קירור חיצוני. כתוצאה מכך ניתן למקם את המקרר לא רק ברכב אלא בכל מקום בו אפשר להתחבר לחשמל כגון חצר הבית שלנו או אפילו בחדר השינה שלנו.

יתרון נוסף אשר מקנה המקרר הקטן לרכב הוא שאין צורך לעצור כל פעם. אנשים אשר נמצאים רוב הזמן ברכב בנסיעות, מוצאים את העצירה בחנויות הנוחות כל פעם מחדש כמטרד. מקרר לרכב בהחלט יחסוך את הזמן (והכסף) היקר הזה.

יתרון בלתי מבוטל הוא יתרון החיסכון. לאלו הנמצאים על הכביש במשך רוב היום, קניית שקיות קרח הינה הוצאה בלתי פוסקת. מקרר קטן לרכב יחסוך את ההוצאה הבלתי נגמרת הזו.

ומה עם בטיחות? אז כן, המקרר הקטן לרכב הינו ללא ספק בטיחותי יותר מצידנית עם שקית קרח העלולה לדלוף ולגרום לכל מוצרי המזון לצוף.

קריטריון אשר מתלווה למקרר הקטן לרכב הינו קריטריון הנוחות שאי אפשר שלא לשים לב אליו. אין צורך להקפיא כל פעם מחדש שקיות בשביל הצידנית. ניתן להשאיר את המקרר ברכב ולהדליקו בעת הצורך. מה שחוסך המון עבודה מוקדמת המתלווה לתהליך.

לאחר יום שלם בשמש ובאמצע שום מקום, בהחלט הבנתי את חשיבות המקרר הקטן לרכב ואת היתרונות הרבים שהוא מציע. מיותר להגיד שלאחר טיול זה – השכלתי לרכוש מקרר קטן לרכב אשר משרת אותי נאמנה עד היום וגורם לי לשאול איך לא עשיתי את זה קודם?

היכנסו עוד היום לאתר של חברת לנדרס המתמחה ביצור ושיווק מקררים קטנים לרכב ותהנו ממגוון מקררים קטנים באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.