מקררים לחדרי אירוח, בתי מלון וצימרים, מקררים למשרד, מקררים לעסק

סוגי מקררים מומלצים לעסקים

מקרר משרדי

השעות הרבות שאנחנו מבלים במשרדים לא חייבות לגרום לנו להתפשר על אוכל ושתייה במהלך היום. מקררים רבים במקומות עבודה משותפים מוציאים את החשק מהעובדים להניח בהם את המזון שלהם, ולפעמים אפילו לא מתאימים משום שהם ישנים ולא מתוחזקים כיאות – וזה לא חייב להיות ככה!

כדאי מאוד להקדיש מחשבה למקרר שתבחרו למשרד שלכם, משום שהתנאים אותם תספקו לעובדים שלכם יכולים להיות קריטיים עבור שביעות הרצון שלהם בעבודה, המטרה היא שהעובדים יוכלו ליהנות מהמוצרים שמשותפים לכולם כמו סוגי החלב לקפה.

הדאגה לרווחת העובדים מונחת על כתפי המעסיקים ולבחירתם מוצעים דגמי מקררים בגדלים שונים, שישרתו אתכם בצורה המיטבית ביותר לפי מה שנחוץ לכם.

מה חשוב לבדוק בסוגי המקררים ומה תמצאו?

מקררים למשרדים נעים בנפחים שונים מקטנים מאוד, של מינימום 17 ליטר, ועד 260 ליטר למקרר שיכול להתאים גם לבית קטן. המקררים האלה מותאמים למידת הצריכה שלכם ולמקום שמצוי במשרד שלכם, ולכן מקררים קטנים מאוד יתאימו למשרד קטן עם מעט עובדים. במשרד כזה גם בדרך כלל לא צריך יותר מדי מקום ולכן הוא מתאים לכמה משקאות בודדים, קרטון חלב ואולי גם קופסת אוכל של העובדים. זהו המינימום למי שמחפש נוחות לקרר בעיקר שתייה.

המקררים הקטנים מצטיינים היום לא רק בעיצוב מרהיב. חלקם גם בנויים בצורה הניתנת לתלייה בכל מקום אפשרי, מה שהופך אותם לאידיאלים למקומות קטנים שבהם אין אפילו מקום להניח מקרר על הרצפה. מקררים אחרים מעוצבים בצורה וינטג’ית כמו מקררים של פעם, למי שחשוב לו לתת למשרד נופך ביתי. מקררים בעלי דלת שקופה מתאימים למקומות עבודה שבהם יש צורך בעיקר באחסון פחיות ובקבוקים לשתייה, ולכן חשוב לראות מיד מהי התכולה ומתי צריך לחדש אותה. אלה מקררים שיגיעו גם בגדלים משמעותיים ביותר, למען העובדים הרבים של אותו משרד.

היתרונות של מקרר קטן למשרד

יתרונות של מקרר קטן למשרד הם בעיקר העיצוב הנוח שלו כך שאינו מעיק ואינו תופס יותר מדי מקום. במשרדים שבהם אין אפילו מטבחון או שהמטבחון משותף לקומת המשרדים, ברור למה הרבה יותר נוח להחזיק מקרר מיני קטן וקומפקטי כזה במשרד שלכם. אין צורך לחלוק בו, אין צורך לבקש טובות ולשאול מי לקח לכם את היוגורט או מי גמר את החלב. מכיוון שאפשר להניח אותו בכל מקום וגם בספרייה או על שולחן, הוא אינו מפריע לעבור ממקום למקום, והוא אפילו מעוצב בצורה שתהפוך אותו לפריט עיצובי ייחודי בין שאר המתקנים והציוד המשרדי במשרד.

התאמה לעבודה במשרד

ההתאמה לעבודה המשרדית מושגת בכך שהוא לא רק קטן ואינו מפריע, אלא גם פועל בצורה שקטה במיוחד. אם אינכם מוצאים מקרר משרדי שבו יש הקפדה על שיטת קירור שקטה כזאת שאינה מציקה ואינה מעיקה על שגרת המשרד, החליפו אותו במקרר שמבטיח לכם שקט. זוהי בדיוק התועלת הרבה שבקניית מקרר משרדי ולאו דווקא הסתפקות במקרר ביתי או יד שנייה. שיטות הקירור והטכנולוגיות שמוצעות היום מבטיחות לכם לא רק חיסכון אנרגטי וידידותיות לסביבה, אלא גם הפעלה שקטה.

אין דבר מעצבן יותר מאשר לשבת במשרד עם מקרר שאינו מפסיק לטרטר. אנחנו מכירים את המנוע של המקרר בביתי שמפסיק ומחדש פעילותו לסירוגין. זה בדיוק מה שהמקרר המשרדי בא למנוע. למעשה, חלק מהמקררים המשרדיים מתאימים אפילו לשימוש ביתי בחדר השינה, למי שמעדיף בביתו הגדול להחזיק את השתייה שלו בהישג יד.

שילוב של מקרר רגיל ומקפיא

לא בכל משרד תרצו להקפיא מוצרי מזון, אבל לפעמים יהיו מנות שלא סיימתם, או אוכל שהבאתם מהבית ותרצו לשמור אותו לפעם אחרת. במקרים כאלה, אין ספק שעדיף שיהיה מקפיא ולא רק כדי לקרר בקבוקי וודקה למסיבה הבאה. המקפיא שמשתלב במקרר משרדי רגיל הוא בדרך כלל קטן ומיועד באמת למקרים המעטים שבהם הוא נחוץ.

אין ספק שהוא לא מיועד לצריכה ביתית של משפחה, אבל התא הקטן והנוח עשוי להספיק לכם אפילו להקפיא מוצרי מאפה לשעת הצורך, ובמקרים האלה הוא בהחלט שימושי. אפשר למצוא מקררים משרדיים שבהם יש את השילוב הייחודי הזה ובכך להפוך את מקום העבודה לידידותי עוד יותר לעובדים, שיוכלו להשתמש בו לצרכים שלהם.

גיוון באחסון

מקררים משרדיים לא חייבים להיות חסרי דמיון בעיצוב הפנימי שלהם, ולכן אתם יכולים למצוא דגמים שייקחו בחשבון גם את הצורך שלכם באחסון ירקות, למשל. למי שאוהב להכין סלט במשרד זה שימושי במיוחד, משום שזה נוח ואינו תופס מקום יקר על המדפים, שנחוץ למי שמניח שם מוצרי מזון שמתאימים יותר למדף.

מגירות של ירקות גם מתאימות לאחסון כל מה שהבאתם מהבית בכל מקרה בשקיות, והחלוקה הפנימית של מקררים רבים לוקחים בחשבון שכדאי להציע תצורות שונות של מקום אחסון לכל דבר. עם זאת, הגודל נשאר קטן ולכן אינו מתאים לדחיסת מזון ולהעמסת יתר, מכיוון שלמרות מערכת הקירור המודרנית והמשוכללת דבר כזה עלול גם להעמיס עליה.

עיצוב נוח

העיצוב הנוח למשרד מוצע בצבעים סולידיים בדרך כלל, אלא אם כן תרצו מקרר שמעוצב בצורה מיוחדת כי אתם משרד שזהו המוטו שלו – כמה שיותר לא קונבנציונלי. במקרים כאלה תוכלו למצוא מקררים שמעוצבים גם בצורת פחית משקה, או בצבעים מגוונים.

רוב המקררים יעוצבו מבפנים בצורה הנוחה והפשוטה ביותר, עם תאורה פנימית נוחה ויכולת להגיע לכל מקום מבלי להוסיף יותר מדי אביזרים שמוכרים לנו מהמקררים הביתיים והמשוכללים שקונים בדרך כלל. גם המחירים נוחים מאוד ונעים מכמה מאות שקלים ועד אלף שקלים בערך, תלוי בדגם ובגודל שתצטרכו.