מקררים כללי, מקררים למשרד

​כל הסיבות לרכוש מקרר למשרד

בדרך כלל אני לא אוהב להגיד לאנשים מה כדאי או לא כדאי להם לעשות. עם זאת, מאז שהחלטנו לאסוף כסף במשותף ולרכוש מקרר למשרד, אני חש צורך עז לשתף כל מי שאני פוגש ביתרונות של המקרר המשרדי. במידה ועדיין אין לכם מקרר במשרד, הרשו לי לשתף גם אתכם בכל היתרונות של המוצר הזה.

מקררים למשרד

גיבוש חברתי
לפני שרכשנו את המקרר, חשבנו שהוא ישדרג לנו בעיקר את ארוחות הצהריים, אבל בדיעבד גילינו שהוא שידרג לנו גם את הקשרים החברתיים בין העובדים. הודות למקרר החדש שקנינו, זכינו למקום מפגש חברתי ולנושאי שיחה מעניינים. כך למשל אני יודע שרינת מהנהלת חשבונות פשוט לא יכולה בלי משהו מתוק בשעה שתיים בדיוק, שגלית שעובדת בקבלה היא בשלנית מחוננת שמתמחה במיוחד בתבשילים מרוקאיים ושמקס המתכנת אוהב במיוחד דיאט ספרייט.
בנוסף לכך, עכשיו כשיש לנו מקרר, הרבה יותר קל לחגוג לעובדים במשרד יום הולדת ולשמור על העוגה ושאר המנות כמה ימים אחרי שהחגיגה מסתיימת.

חיסכון כספי
עד שרכשנו מקרר למשרד, היינו נוהגים לצאת לאכול במרכז המסחרי שמתחת למשרד ובמקרים בהם נאלצנו להישאר שעות נוספות, היינו צריכים לרדת למרכז המסחרי אפילו פעמיים ביום. בסופו של דבר מדובר על הוצאה רצינית ביותר של כסף כי האוכל במסעדות ובמזנונים תמיד יקר מדי מהאוכל שאתם מכינים בעצמכם בבית. לפיכך זה לא יפתיע אתכם לגלות שמאז שרכשנו את המקרר, ההוצאות של כל אחד ואחד מעובדי המשרד על אוכל קוצצו בעשרות אחוזים.
סוף סוף אני יכול להכין תבשיל גדול בתחילת השבוע וליהנות ממנו במהלך השבוע וסוף סוף אני יכול לחזור לעבוד בלי לסבול מצרבת בגלל שלא הייתה לי ברירה אלא לאכול חומוס, בגט עם שניצל או מנה שווארמה. מן הסתם אין צורך להכביר במילים בנוגע לכך שזה גם לא מזיק לדיאטה להכין את האוכל שלך בעצמך.

מקרר משקאות למשרד או לבית

שדרוג של איכות החיים
באופן כללי אפשר לכתוב שמאז שרכשנו מקרר למשרד, איכות החיים של כולנו השתפרה. היום אנחנו יכולים לשמור בקבוקים של שתייה קרה וליהנות מתה קר וצונן, מקולה קרה או ממיץ תפוזים מרענן (למעוניינים, יש גם מקררים מיוחדים שנועדו לבקבוקים בלבד כמו למשל מקרר יין). נכון, אין כמו מים קרים וגם לפני שרכשנו את המקרר היה לנו בר מים שאפשר לנו ליהנות ממים צלולים וקרים. עם זאת, כל אחד מאתנו אוהב להתפנק מדי פעם עם איזה חטא מתוק והאמת היא שאין בכך כל רע כל עוד הכל במידה.
חוץ משתייה מתוקה אנחנו אוהבים לערוך גם קנייה משותפת של פירות וליהנות מחטיף בריא ומזין. עד שהכנסנו מקרר למשרד, החטיפים היחידים שהחזקנו ושעזרו לנו להשביע את הרעב מדי פעם, היו חטיפי אנרגיה ועוגיות מלוחות – לא הבחירה הבריאה ביותר עבורכם.

בקיצור ולעניין, אחרי שרכשנו את המקרר מחשבה אחת בלבד עברה לכולנו בראש – איך למען השם לא חשבנו על זה קודם?