מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר קטן וזול

כשעברתי לגור עם גלית, את רוב רובם של הרהיטים ומוצרי החשמל, גלית הביאה מהדירה הקודמת שלה ואני לעומת זאת הבאתי איתי פחות או יותר מזוודה עם כמה בגדים וספרים. גלית תמיד צחקה על אורח החיים הנזירי שלי, על העובדה שאף פעם לא הייתי הבעלים הגאה של מערכת סטריאו, על זה שמעולם לא הוצאתי רישיון נהיגה ועל זה שמבחינתי לחם אחיד, קוטג’ חמישה אחוז ומלפפון טרי, היוו את הארוחה המושלמת.

לכל המקררים הקטנים באתר לנדרס >>

עם זאת, כשעברתי לדירת החדר החמודה שלי אחרי הפרידה הגדולה, היה לי ברור שיש מוצר אחד שאין לי באמת סיכוי לשרוד בלעדיו. בסופו של דבר, עם כל הפשטות של הקוטג' והמלפפון, בחום התל אביבי גם הם לא היו שורדים יותר מכמה שעות בלי קירור.

יום מבוזבז בשוק הפשפשים

קצת אחרי שהתמקמתי בדירה החדשה, התחלתי את מסע החיפושים הגדול אחרי מקרר קטן וזול. יותר מדי כסף לא היה לי והדבר היה נכון גם לגבי כמות המקום שעמדה לרשותי ולרשות המקרר החדש אז התחלתי את החיפושים בשוק הפשפשים, איפה שנהגתי לרכוש את רוב הציוד והרהיטים שלי. בתום יום שלם של שיטוטים מייגעים יצרתי קשר עם אבירם, החבר הכי טוב שלי מאז כיתה ג' וביקשתי שיגיע כדי שיעזור לי להחליט איזה מקרר כדאי לי לרכוש מתוך שלושה שהתלבטתי לגביהם.

אבירם העריך את המצב, חשב כמה שניות וביקש ממני לפגוש אותו בבית הקפה הסמוך לשוק הפשפשים. עם אבירם אני לא אוהב להתווכח וגם הפעם העדפתי להיפרד לשלום מהסוחרים ולגשת לבית הקפה. הגעתי למקום תוך שלוש דקות בדיוק, הזמנתי לעצמי אספרסו קצר והמתנתי. כשאבירם הגיע הוא הסתכל לי עמוק בעיניים ואמר לי שמקרר זה לא מוצר שקונים יד שנייה.

חדש חדש ונתחדש

אבירם הבין דבר או שניים במוצרי חשמל וכמו שכבר ציינתי, ממש לא אהבתי להתווכח עם הבחור, אז שאלתי אותו איפה בכל זאת אני יכול למצוא מקרר קטן וזול, אפילו מקרר קטן שיכול להתאים לרכב. אבירם הפתיע אותי כשאמר שהכי פשוט היום למצוא מקרר באינטרנט. חשבתי שאני לא שומע טוב, כי אבירם הוא הבן אדם הכי לא מחובר והכי לא מרושת שאני מכיר.

שאלתי אותו מה לו ולאינטרנט והוא סיפר לי שאחרי לא מעט חיפושים אחרי מקרר שחיפש לאחיו הקטן שהשתחרר לא מזמן מהצבא ושכר דירה בתל אביב, גילה שרכישה של מקרר דרך אתר אינטרנט יכולה לחסוך לי מאות שקלים וגם לא מעט זמן. האמת היא שיש בכך לא מעט מן ההיגיון ואני די מופתע שלא חשבתי על זה בעצמי.

אחרי שיטוט של פחות משעה בגוגל הבנתי פחות או יותר מי נגד מי, הרגשתי את השוק, רשמתי לפניי את טווח המחירים של המקרר שאני מעוניין בו ותוך פחות משבוע התחדשתי במקרר חדש, קטן וזול. עכשיו אם תסלחו לי, נהייתי קצת רעב ולכבוד הרכישה החדשה החלטתי לצ'פר את הארוחה שלי עם עירית קצוצה ובירה קרה. שיהיה לי בתיאבון ושיהיה לכם בהצלחה.

לפרטים נוספים, פנו אלינו: landers.co.il.