מדריכים וטיפים, מקררים כללי

כל מה שרציתם לדעת על מידות מקרר קטן

כל מה שרציתם לדעת על מידות מקרר קטן

מקררים קטנים הופכים לפופולאריים בשנים האחרונות ולא בכדי. מעבר לעובדה שהם מתפקדים ממש כמו מקרר רגיל, הם אינם צורכים הרבה חשמל, הם פונקציונליים ומתאימים לכל מקום. חלקם ניידים וניתנים להרמה וגם בשטח העיצוב לא חסר להם – המקררים הקטנים המצויים כיום בשוק הם תענוג לעיניו של כל מעצב או מנהל קריאייטיב. המגוון הרחב איננו מסתיים בתכונות המוזכרות לעיל. תכליתם של המקררים הקטנים הינה ממוקדת מטרה מטבעה, וכמתבקש מכך, הם בנויים בנפחים שונים התואמים את הדרישות השונות בשוק.

כמה מילים לגבי הדרישות בשוק

כמו שלא לכל אחד מתאים מקרר שתי דלתות ענק עם קיוסק, או כזה הנפתח משמאל לימין, גם מקרר קטן הבנוי לאחסן יינות, אינו מתאים למי שמחפש מקרר קטן לרכב. כל אחד מסוגי המקררים הקטנים בנוי בצורה שונה לחלוטין ומכוון לאוכלוסיית יעד שונה. כל אחד מקהלי היעד ימצא את המקרר המתאים לו ביותר.

הנה מספר דוגמאות למקררים קטנים הממוקדים בקהלי יעד שונים

  • מקרר נייד לרכב – מותאם לנוהגים שעות ארוכות במסגרת עבודתם או למשפחות הנוהגות לטייל בשבתות.
  • מקרר לחצר המעוצבת – שיהווה תוספת מושלמת לערכת הגריל וילווה כל אירוע או ארוחה במשקאות קלים בצורה נוחה ומבלי להיכנס הביתה.
  • מקררים קטנים למנהלים – אלה יוצבו במשרד הפרטי של כל שותף בכיר בחברה ויספקו כיבוד קל לשותפים עסקיים, בנוסף, כמובן, לרושם העז המתקבל מהיותם סמל סטטוס.
  • מקררי קוסמטיקה – מתאימים במיוחד למרכזי טיפוח הגוף, מרכזי ספא, קוסמטיקאיות מקצועיות, חנויות המתמחות במכירת מוצרי טיפוח וגם לנשים שאינן חוסכות בעצמן ורוכשות תכשירים קוסמטיים הנדרשים בקירור.
  • מקררי שתייה קלה – אלה מתאימים לקהל פרטי ומקצועי כאחד, אם להצבה בחצר המטופחת ואם במשרד לנוחות העובדים.
  • מיני ברהמקרר הקטן הנפוץ ביותר שכולנו מכירים מבתי המלון וההארחה בהם שהינו. אבל כיום, הפך המיני בר לפתרון נוח גם עבור סטודנטים, דירות סטודיו, ובעצם, לכל אלה הזקוקים למקרר שאיננו תופס הרבה מקום.
  • מקררי יין – לא חסרים כיום חובבי יין משובח ויקר ערך. גם חנויות ייעודיות לממכר אלכוהול יטיבו אם יקפידו לעשות שימוש באחסון נכון של היינות היקרים שברשותם.
  • מקררים ליחיד או לזוג – כאן הכוונה לדגמים שנפחם נע בין 200 ל-300 ליטר. הם נראים, מתפקדים ובעלי חלוקה פנימית זהה למדי לאחיהם ה"גדולים", המקררים המשפחתיים הסטנדרטיים, אך במידות צנועות יותר, המתאימות לצרכן יחיד או לזוגות צעירים.

הרשימה חלקית וניתן להמשיכה עוד ועוד, אולם הכוונה מובנת – רכישת מקרר קטן שונה לחלוטין מקניית מוצר צריכה יומיומי. המקררים שהוזכרו כאן, פונים, אמנם, לקהל יעד מסוים (דבר המייחד אותם מהמקררים המשפחתיים), אבל, הם גם שונים בגודלם וביכולותיהם האחד מהשני.

נפח מקרר קטן

נעשה סדר קצר בעובדות אותן העלנו עד כה

באופן כללי, חשוב לציין שגודלם של מקררים איננו נמדד או מצוין במידותיהם בפיזיות אלא בנפחם. כל מוצר אלקטרוני אחר נמדד לפי גודלו בסנטימטרים, אך מה שחשוב במקררים הוא כמות המזון או המשקאות אותם הם מסוגלים להכיל. זוהי הסיבה שכשמדובר במקררים מכל סוג וגודל, הנפח הוא מה שקובע ומה שמצוין במפרט הטכני שלהם בחנויות האלקטרוניקה ובאתרי האינטרנט המשווקים אותם.

מידות מקרר קטן, למשל, הן כל מה שמתחת ל-400 ליטר. כדי לסבר את האוזן נציין, שמשפחות גדולות מעדיפות מקררים בעלי נפח כללי של 750 ליטר, כשמתוך נפח זה, עומד נפח המקפיא לבדו על 450 ליטר. כמו בני משפחתם המקררים הגדולים, גם המקררים הקטנים מוצעים בשוק במגוון גדלים המתחיל ב-15 ליטר (בדרך כלל מקררים ניידים לרכב) ועד ל-400 ליטר (המתאימים למשפחות צעירות). כדאי להבין שבניגוד לדימוי המיני בר המוכר וחסר תא ההקפאה, מגיעים רבים מהמקררים בנפח 250 ליטר ומעלה, עם חלוקה לתא קירור המכיל מדפים, מגירות ותא הקפאה (עליון או תחתון) ממש כמו במקרר רגיל.

מהן מידות מקרר קטן?

עם זאת, המידות החיצוניות של מקרר חשובות לא פחות מהנפח שלו. כדאי שתבחינו בין הגודל החיצוני שיתאים או לא יתאים לשטח שברשותכם, לנפח המקרר שיאפשר לכם (או שלא), לקנות עוד קרטון חלב. על מנת להתאים את המקרר לשטח הפיזי המצוי ברשותנו, רצוי מאד למדוד את השטח עצמו ולא לשכוח לכלול את הרווח החייב להישמר בין המקרר לקיר (לא משנה אם המקרר גדול, בינוני או קטנטן, אסור בתכלית האיסור להצמידו לקיר, חייב להישאר מרווח "נשימה" של 10 סנטימטרים לפחות). חשוב שלא תתבלבלו בין הנפח הכללי למידות הפיזיות, וזכרו שכדי לוודא את התאמת המקרר לשטח, לא כדאי לבחור בדגם התופס את כל המקום הפנוי. ההחלטה לגבי גודלו הפיזי של הדגם הרצוי, קלה מההחלטה לגבי הנפח, מאחר ובדרך כלל, גודל המקום אותו יתפוס המקרר הינו נתון קבוע. כשמדובר במקררים קטנים באמת (כמו סידרת הדגמים המיועדים לרכב או לאחסון תרופות), גם המידות הכלליות אינן מהוות גורם משפיע על הבחירה, מאחר והדגמים קטנים ביותר ומתאימים לכל חלל, מעצם היותם ניידים.

איך להתאים את המקרר לצורך?

כבר סקרנו חלק מהקהל אליו פונים סוגים שונים של מקררים קטנים. מה שנותר לכם לעשות, הוא למדוד, כאמור, את השטח, לא לשכוח את הגובה המקסימלי הנתון ולהתחיל בסריקת דגמי מקררים המוצעים לבחירה באינטרנט.

כמה טיפים בנוגע לכך

  • העדיפו את בתי העסק המוכרים המדגישים את נושא אבטחת האתר.
  • במקרה ותחליטו לרכוש אונליין, כדאי שתעשו זאת באתר אמין המכבד את פרטיותכם ומאובטח לחלוטין מפני פריצות האקרים.
  • כשנושא האבטחה נפתר, ניתן לעבור לשלב החיפוש הפרטני. כאן, העדיפו את האתרים המציעים לכם שקיפות מידע ונתונים.
  • שימו לב למידותיו ולנפחו של המקרר ולהפרדה בין תא ההקפאה לקירור – חישוב מהיר יגלה לכם אם המידע שאתם מקבלים שלם או לוקה בחסר. לדוגמא, אם מופיע שנפח המקרר הינו 400 ליטר מהם 200 במקפיא ועוד 350 מיועדים לקירור, משהו כאן לא מסתדר.

אל תהססו לשאול שאלות ולהתעקש על קבלת תשובות מקיפות – קנייה נכונה היא קנייה בטוחה שאין לגביה ספקות.

לקבלת פרטים נוספים על דגמים שונים של מקררים קטנים ולהתעניינות בנוגע לאפשרות הרכישה של מיני מקרר חדש, צרו קשר עם אנשי המקצוע המומחים של חברת לנדרס טריידינג בע"מ בטלפון מספר 072-3728388. חברת לנדרס טריידינג מובילה את שוק המקררים בישראל כבר יותר משלושה עשורים ותשמח להתאים לך את המקרר המושלם עבורך.