מקררים כללי, מקררים לבית

מקררים קטנים – הפתרון האולטימטיבי לדירה שכורה

יוקר המחייה, בדגש על מחירי הדירות שהולכים ומאמירים משנה לשנה באופן קבוע, מאלצים יותר ויותר צעירים להתגורר בדירות שכורות במשך שנים רבות. עד לפני זמן לא רב כל כך, ניתן היה להישאר ולגור באותה הדירה השכורה במשך לא מעט שנים בידיעה ברורה ששכר הדירה עתיד להישאר יציב או לכל הפחות לעלות באופן סביר וצנוע משנה לשנה. עם זאת, בשנים האחרונות, שכר הדירה הממוצע נוטה לקפוץ במאות שקלים מדי שנה, מה שהופך את המגורים בדירה אחת קבועה לבלתי אפשריים עבור רבים.

להשתנות תמיד (ולעתים קרובות מדי)
המעברים התכופים, הקפיצה התדירה בין דירה שכורה אחת לשנייה וחוסר היציבות, מעוררים בכל אחד ואחת מאתנו תחושות רבות, כשישנם כאלו שהמעברים התכופים מעלים בהם את מפלס החרדה בעוד שאחרים דווקא רואים במעברים התדירים הזדמנות להתחלה חדשה ולהתרעננות בלתי פוסקת.

מקררים קטנים

בין אם אתם מתקשים לארוז בכל פעם מחדש את הציוד שלכם ולפרוק אותו בכל שנה מחדש במען אחר ובין אם אתם פשוט מכורים לשינויים, אנחנו בטוחים שהמעברים התדירים לא מעוררים בכם חשק לדבר אחד – ביצוע של השקעות כספיות משמעותיות בדירה. האמת היא שאין זה פלא, אף אחד לא באמת מעוניין להשקיע במערכת ישיבה יוקרתית, שככל הנראה תינזק כבר במעבר הראשון והדבר נכון גם בנוגע למקרר גדול ויקר.

לשמור את ההשקעות לדירה שתהיה כולה שלכם

מעבר לכך שאין שום רצון להשקיע הרבה בדירה שלא שייכת לכם, חשוב לציין עוד כי יש משהו שמרגיש לא טבעי במיוחד בהשקעה בדירה שכורה, בדגש על דירה אותה אתם חולקים עם עוד שותפים. גם אנשים שאינם רכושניים במיוחד, יכולים להעיד שאין זה פשוט לחלוק את מרחב המחיה ואת החפצים והמוצרים האישיים עם אנשים אחרים.
אחת הדרכים בהן ניתן להתמודד עם כל הבעיות הגלומות במגורים בדירה שכורה, היא פשוט לדחות את ההוצאות הכבדות הכרוכות ברכישה של רהיטים או מוצרי חשמל יקרים, ליום שבו תעברו לדירה משלכם, כשבין היתר מדובר על המקרר הביתי.

מקררים קטנים, איך לא חשבנו על זה קודם?

להלן כמה מהיתרונות המרכזיים של מקררים קטנים לדירה שכורה:

  • גודלם הצנוע של המקררים הקטנים מאפשר למקם אותם בכל דירה אליה תעברו, לרבות דירות קטנות או מאתגרות במיוחד מבחינה מרחבית.
  • המקררים הקטנים אינם שוקלים כמו המקררים הגדולים ולפיכך לא מצריכים מכם לשכור שירותי הובלה מקצועיים. למעשה את רוב הדגמים של המקררים הקטנים ניתן לשנע באופן עצמאי ברכב פרטי עם המושבים מקופלים.
  • שכר הדירה מהווה נטל כבד מספיק, מבלי שתצטרכו להוסיף עליו את עול התשלומים והוצאות האחזקה הכרוך ברכישה של מקרר גדול. מקררים קטנים ניתן להשיג כיום במחירים נמוכים במיוחד וכן יש לציין שמדובר במוצרים הצורכים מעט מאוד חשמל בהשוואה למקררים הגדולים.
  • ניתן למקם מקררים קטנים בחדר השינה שלכם וכך לחסוך ריבים מיותרים וחילוקי דעות קטנוניים עם השותפים שלכם.

מעוניינים לרכוש מקררים קטנים? בידקו את המקררים של לנדרס המתאימים למשרד או לבית.