מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר משרדי מעוצב – גם שימושי וגם בסטייל

כאשר ניגשים לעצב חללים קטנים, ישנה חשיבות עליונה לשלב בצורה הטובה והמוצלחת ביותר בין הרובד השימושי לרובד האסתטי. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלכל מרכיב בחלל ישנה השפעה על העיצוב שלו, גם כשמדובר באלמנטים שימושיים גרידא, שלכאורה לא אמורים להוות תוספת עיצובית של ממש.

אי לכך, ניתן כיום לשים לב כי הפריטים שבעבר היו שימושיים בלבד, היום מעוצבים ביד אמן וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, במאמר זה נעסוק באחד הפריטים שמגלמים את השילוב בין השימושיות לעיצוב באופן המושלם – מקרר משרדי מעוצב.

כי כל משרד צריך מקרר
האמת היא שאין צורך להכביר במילים בנוגע לחשיבותו של מקרר משרדי לפעילות השוטפת ולרווחת העובדים. עם זאת, על קצה המזלג ניתן לכתוב כי מקרר משרדי מאפשר לעובדים ליהנות מחלב טרי, מהאפשרות להביא את הארוחות שלהם מהבית וכמובן שכל זה מבלי לכתוב מילה על הפריבילגיה לפנק עם עוגת יום הולדת מפעם לפעם.
העניין הוא שעד לאחרונה המקררים המשרדיים לא הוסיפו חן רב לחלל בו היו ממוקמים ובמקום להוסיף חיים וצבע, נחו בפינה כאבן שאין לה הופכין ולא תרמו רבות לעיצוב, בלשון המעטה. החדשות הטובות הן שכיום ניתן להתחדש במקררים מרהיבים שפשוט מזמינים את העובדים לפתוח את הדלת פעם אחר פעם.

לא על העיצוב לבדו
לפני שרוכשים מקרר משרדי מעוצב יש כמובן לבחון האם סגנון המקרר מתאים לעיצוב הכולל של המבטח במשרד. אך מעבר לכך חשוב לגבש החלטה בנוגע לכמה נתונים מהותיים. להלן המרכזיים שבהם:

  • נפח הקירור – מצד אחד, חשוב לא לרכוש מקרר גדול מדי, אך מצד שני יש להיזהר שלא לרכוש מקרר שלא יוכל לשרת את כלל העובדים במשרד מפאת גודלו הצנוע.
  • עלות המקרר – טווח המחירים בשוק המקררים רחב מאוד, לכן חשוב שתגדירו מה התקציב שלכם לעניין המקרר המשרדי.
  • מיקום המקרר – המיקום שיוקצה עבור המקרר יסייע לקבוע את מידותיו המרביות ובמידה מסוימת גם את העיצוב שלו.

באילו דגמי מקררים מדובר?
בין הדגמים הפופולאריים ביותר בשוק המקררים המשרדיים המעוצבים ניתן למצוא מקררים המעוצבים בסגנון וינטג’. מקררים אלה מעוצבים בפשטות, מתאפיינים בקווים עגולים ובגוונים אחידים ומזכירים במידה רבה את המקררים ששלטו בשוק בשנות השישים ובתחילת שנות השבעים. מקררים מעין אלה יתאימו בעיקר למשרדים המעוצבים עם נגיעות וינטג' וכן יחמיאו מאוד למשרדים המעוצבים בסגנון אקלקטי, המורכב מערב רב של סגנונות השלובים אלו באלה ויוצרים סגנון חדש ורב רבדים.

דגמים פופולאריים נוספים הם דגמי מקררים המעוצבים כחביות בירה ומקררים המעוצבים כבקבוקי או פחיות קולה. בדרך כלל מקררים אלו קטנים יחסית ולכן מתאימים יותר למשרדים קטנים. כמו כן יש משהו היוצר אווירה קלילה ומבודחת במקררים משרדיים המעוצבים ככלי קיבול של משקאות קלים או אלכוהוליים ולכן מקררים מעין אלה יחמיאו בעיקר למשרדים העוסקים למשל בעיצוב, יחסי ציבור, תוכן אינטרנטי ועוד, ומן הסתם פחות למשרד עורכי דין לצורך העניין, קחו זאת לתשומת לבכם.