מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר שתיה קטן – מי צריך את זה בכלל?

מקרר שתיה קטן – מי צריך את זה בכלל?

אם אתם בדרך להקים איזה שהוא עסק של מזון, יש לכם לא מעט ציוד שאתם צריכים לרכוש, ציוד שנוגע לריהוט של המקום וציוד שיקיים אותו כמו מכשירים חשמליים שונים. חלק מהם יהיו במטבח ולא ייראו ללקוחות מה שאומר מבחינתכם שהעיצוב פחות חשוב והפרקטיות והאיכות הן אלו שחשובות, אך אם זהו מקרר שנמצא בחוץ הוא צריך להיות כזה שגם יזמין את הלקוחות לקחת ממנו ולרכוש כמה שיותר. יש מקררים בגדלים שונים ולמטרות שונות כך לדוגמא מקרר שמיועד לעוגות ומאפים והוא שקוף ואמור לפתות את הלקוחות לרכוש את אותן עוגות ואותם מאפים, וכך גם מקררי שתיה – הם אמורים להפעיל משהו אצל הלקוח, משהו שיגרום לו לרצות לקנות בקבוק שתיה. הרי כל העניין בעסקים מעין אלו הוא למקסם את המכירות, ומקרר שקוף זו אחת הדרכים האפקטיביות ביותר.
מקרר שתיה קטן – מי צריך את זה בכלל?

אז איזה מקרר אתם צריכים?

אם אתם מחפשים מקרר שתיה, הוא יכול להיות בגדלים שונים. אם אתם מחפשים משהו קומפקטי יחסית, מקרר עם נפח קטן תוכלו למצוא אחד כזה שמתאים לדרישות שלכם ולתקציב שלכם. היתרון המרכזי של מקרר שתיה קטן הוא שהוא לא תופס יותר מידי נפח והרבה יותר קל לשלב אותו עם מה שמסביבו, כך לדוגמא אם אזור הדלפק בעסק שלכם קטן ומקרר שתיה גדול ייצור לכם בעיה, מקרר קטן יהיה פתרון מצוין. מקרר קטן יכול גם בחלק מן המקרים לעמוד על איזו שהיא שידה או דלפק ולאו דווקא על הרצפה, מה שאומר שיש לכם הרבה יותר "משחק" איתו.

מקרר שתיה למשרד

מקרר שתיה קטן לא חייב להיות רק בעסק שמוכר מזון, הוא יכול להיות בעוד מקומות רבים. כך לדוגמא אם אתם בעלים של משרד או אחראיים על אחד כזה, ורוצים לשדרג את הנראות שלכם אל מול הלקוחות או את היחס לעובדים שלכם, מקרר שתיה יכול להיות נהדר בתנאי כמובן שהוא יהיה מלא. לקוחות שמגיעים למשרד שיש בו אלמנטים מפנקים שונים כמו מקרר שתיה שניתן לקחת ממנו וליהנות, מתרשמים הרבה יותר מהמשרד, מהרצינות שלו ומהמקצועיות שלו מכיוון שכל פריט כזה משדר עוצמה וכסף.

מקרר שתיה לחצר

אם יש לכם חצר פרטית ואם אתם מארחים בה לא מעט או נמצאים בה עם בני משפחתכם לעיתים קרובות ורוצים לשדרג אותה, מקרר שתיה קטן הוא פתרון מצוין. בעיקר אם יש לכם מטבח חוץ או גריל שאתם מפעילים עם אנשים נוספים, מקרר כזה יהיה אטרקציה נהדרת. תארו לעצמכם את עצמכם מבלים עם חברים ומידי פעם אחד החברים ניגש למקרר ומוציא בירה צוננת. זה משדרג את המפגש ואת ההנאה מהכנות ובישולים בחצר. אם הילדים שלכם משחקים הרבה בחצר, מקרר כזה יכול להכיל עבורם מים או משקאות אחרים וזו עוד דרך לגרום להם להקפיד ולשתות.

מקרר שתיה לרכב

נשמע לכם טו מאץ? תנסו את זה ותתמכרו. מקרר שתיה קטן ברכב מתאים ברכבים שונים והוא מותקן בקלות, מתאים למי שעומד כל יום בפקקים או למי שעושה נסיעות ארוכות. הוא מתאים בעיקר כשעושים טיול עם המשפחה וניתן כמובן לעשות בו שימוש גם לצרכים אחרים כמו חלב ואחרים. מקרר כזה פותר את הצורך כל פעם בצידנית וקרח ומאפשר ליהנות ממשקאות קרים בכל סיטואציה שהיא.. שווה לנסות…

כמה טיפים לרכישת מקרר שתיה:

החלטתם לרכוש מקרר שתיה? מצוין! הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות את בחירה הנכונה:

  • תכנון מוקדם – אל תלכו לקנות מקרר שתיה ואחר כך תשברו את הראש איפה למקם אותו. תעשו הפוך. קודם תחליטו איפה אתם רוצים שהוא יהיה ולאחר מכן תרכשו. תמדדו עומק, אורך ורוחב ולאחר מכן תבדקו מהן האפשרויות הקיימות, ובחרו מקרר שיוכל להתמקם בקלות המקום המיועד לו.
  • איך נראה המקרר? בחרו מקרר שתיה קטן שנראה מזמין. יש מקררים שונים אטומים או שלא, והוא צריך כמובן להיות בהתאם לצרכים שלכם. אם הוא אמור למכור, הוא צריך להיות שקוף ובולט ואם לא, הוא צריך להיות יפה ונחמד למראה, וחשוב לזכור שהוא עוד אלמנט עיצובי בחלל ולא משנה על איזה חלל מדובר.
  • אל תתפשרו על איכות – יש מקררים רבים בשוק של חברות שונות, מהם איכותיים יותר או פחות. מקרר שתייה קטן שלא יהיה מספיק איכותי יחזיק מעמד ככל הנראה זמן קצר ושוב יהיה צורך לרכוש אחד ולשלם עליו. תעשו השוואת מחירים אבל אל תלכו דווקא על הזול ביותר בגלל מחירו.. זה עלול לעלות לכם מאוחר יותר ביותר…
  • המלצות – יש לכם חבר או בן משפחה שמחזיק מקרר שתיה קטן בבית או במשרד? אם הוא מרוצה ממנו זה מצוין, יכול מאד להיות שזה בדיוק מה שאתם צריכים ואם הוא לא מרוצה מסיבות הגיוניות, לפחות תדעו מה לא לקנות…
  • תיקון המקרר – בעיקר כשמדובר על מקרר שאמור להיות בעסק שמוכר משקאות ותקלה שלו יכולה להשליך על העסק, על התפקוד שלו ועל ההכנסות שלו, חשוב לוודא שיש "אבא ואימא" למקרר. זה אומר שירות תיקונים טוב שמחזיק אנשי מקצוע טובים, ולא פחות חשוב מכך, זמן התגובה של שירות התיקונים. אם מקרר כזה בעסק שלכם לא יעבוד כמה ימים זה יכול לגרום לכם נזק גדול.
  • אחריות – בדקו האם יש לכם אחריות ולכמה זמן. כך תהיו רגועים לפחות בשנים הראשונות וכך תדעו שיש למי לפנות.

מקרר שתיה קטן הוא אם כן פתרון מצוין לבית, למשרד, ואילו לרכב. הוא מתנייד בפשטות והוא עושה עבודה טובה, ואמור להיות שווה את ההשקעה בו, ולתת את התמורה הנדרשת.

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: לנדרס טריידינג בע"מ.