מדריכים וטיפים, מקררים כללי

​מקרר משקאות עם דלת זכוכית

בדרך כלל אנחנו יכולים לראות את מקררי המשקאות עם דלתות הזכוכית בבתי עסק שונים דגש על פיצוציות, מכולות שכונתיות, דוכנים של אוכל רחוב או בתי קפה בשירות עצמי. עם זאת, לאחרונה ניתן לראות מקרר משקאות עם דלת זכוכית גם בדירות ובבתים הפרטיים. במאמר שלפניכם נפרט אודות היתרונות הרבים הגלומים במקרר עם דלת זכוכית.

לרשימת מקררי משקאות (מקררי תצוגה) אצלנו בלנדרס

מקרר משקאות עם דלת זכוכית

פיתוי לקוחות מזדמנים

כאשר הדלת של מקרר המשקאות שקופה, הלקוח הפוטנציאלי או העוברים והשבים יכולים להבחין בקלות במוצרי המשקה השונים הנמכרים בעסק. באופן כזה ניתן ליצור אצלם צמא ולעורר בהם את החשק לרכוש את המוצרים השונים. זה יכול להתאים למקררי משקאות למיניהם, כמו למשל מקרר יין.

זאת בניגוד כמובן למקררים האטומים שלא מאפשרים לראות את מוצרי המשקה השונים המאוחסנים בהם. לא אחת גם לקוח מזדמן שהגיע לעסק בכלל בשביל לרכוש מוצר אחר ויהיה זה כרטיס גירוד או קופסת סיגריות, מבחין במשקאות הקרים הממוקמים מאחורי דלת הזכוכית ומחליט לרכוש אחד מהם באופן אגבי מבלי שהתכוון לעשות כן כאשר הגיע לעסק מלכתחילה.

החיסכון בחשמל של מקרר משקאות עם דלת זכוכית

האספקט המפתיע ביותר שבו היתרון של מקרר עם דלת זכוכית בא לידי ביטוי הוא החיסכון הניכר בהוצאות החשמל. שימו לב – בכול פעם בה פותחים את דלת המקרר, אוויר חם חודר לחלל הפנימי של המקרר וגורם לעלייה של הטמפרטורה הפנימית בחלל הקירור. בעקבות זאת, המדחס של המקרר נכנס לפעולה במטרה לקרר את האוויר מחדש. מן הסתם ככול שנפתח את הדלת יותר פעמים במהלך היום, כך המקרר יצטרך לעבוד קשה יותר ובהתאם לכך גם תצרוכת החשמל תהיה גבוהה יותר.

כמו כן ככול שהדלת תהיה פתוחה למשך זמן רב יותר, כך יותר אוויר חם יחדור לחלל הקירור של המקרר. לאור זאת, כאשר ניתן לראות את הבקבוקים והפחיות מבלי לפתוח את הדלת, ניתן לחסוך את ההתלבטות הארוכה של הלקוחות מול המקרר הפתוח. במקרים מסוימים הלקוח לא יפתח כלל את הדלת לחינם כיוון שיבין שבמקרר לא ניתן למצוא את המוצר שהוא מעוניין לרכוש.

פחות עבודה לעובדים בעסק

במקרים רבים חלק מהזמן של המלצרים בבית העסק או של מוציא המנות בדוכני אוכל הרחוב מושקע במתן מידע ללקוחות כשבין היתר מדובר על פירוט בנוגע למשקאות המוצעים ללקוחות העסק. באמצעות העובדה שהלקוח יכול לראות במו עיניו את סוגי המשקאות המוצעים למכירה מבלי לפתוח את דלת המקרר, ניתן להפחית את העומס מהעובדים במקום ולייעל את התנהלות העסק.

מקרר משקאות עם דלת זכוכית לבית

אחד הטרנדים הלוהטים ביותר כיום בתחום המקררים הביתיים הוא מקררי משקאות בעלי דלתות שקופות. את המקררים ניתן לשנע בין חדרי הבית בהתאם לצורך וכן להתקינם בחצר או בגינה. באופן כזה ניתן לשדרג את איכות החיים של דיירי הבית, להפיק מסיבות ברמה גבוהה וליהנות מבירה צוננת בהישג יד בזמן שצופים במשחקי הכדורגל המשודרים בטלוויזיה, מבלי לקום למטבח ולהסתכן בפספוס של שער חשוב.

חזרה לדף הבית: landers.co.il