מדריכים וטיפים, מקררים כללי

איך מוצאים מקררים קטנים במבצע?

הן עלות הרכישה והן עלות התפעול של מקררים קטנים נמוכה באופן משמעותי מעלות הרכישה והתפעול של מקררים גדולים בדגש על מקררי הענק זוללי האנרגיה. עם זאת, גם בתחום המקררים הקטנים קיים ספקטרום מחירים רחב ביותר ולפיכך, ישראלים רבים לא ממהרים לקפוץ על ההצעה הראשונה שהם נתקלים בה ומבצעים לפני הרכישה סקר מחירים מעמיק לפני הרכישה.

מקרר קטן במבצע

במידה ותהיתם לאחרונה איך מוצאים מקררים קטנים במבצע? אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נספק לכם מספר טיפים שיסייעו לכם לרכוש מקררים קטנים במחיר הנמוך ביותר האפשרי.

לא איך, אלא מתי…

לא תמיד איך מוצאים מקררים קטנים במבצע היא השאלה שעליכם לשאול את עצמכם. במקרים רבים השאלה הנכונה היא דווקא מתי מוצאים מקררים קטנים במבצע. אם תשימו לב תוכלו לראות שבשוק המקררים הקטנים קיימת תנודתיות מסוימת מבחינת המחירים וישנן עונות מסוימות שבהן צצים מבצעים נפלאים כפטריות אחרי הגשם בדגש על עונות החגים ולקראת סיום השנה האזרחית.

עם זאת, חשוב להבין שלא כל הנוצץ זהב הוא. המשמעות היא שישנן רשתות שבמהלך ימי השנה דורשות מחירים גבוהים במיוחד עבור המקררים הקטנים שברשותן ואילו בזמן "המבצע לכאורה", המחירים פשוט הופכים למחירים הסטנדרטיים המקובלים בשוק. לפיכך מומלץ לתור אחר מבצעים בעיקר בתקופות החגים ולקראת סוף השנה האזרחית, אבל תמיד לגשת לחיפוש מתוך היכרות מעמיקה של טווחי המחירים ועם תחושה טובה של דופק מחירי השוק.

רק לא בקניון…

המחיר הסופי של מקרר קטן מגלם בתוכו לא מעט פרמטרים. בין היתר כשאתם רוכשים מקרר קטן אתם משלמים עבור שכר הדירה של המחסן, עבור החשמל שמאיר את אולם התצוגה, עבור משכורות העובדים ועוד. לפיכך מומלץ לתת עדיפות למחסנים של מוצרי חשמל, עדיפות גבוהה יותר לחנויות מקוונות ועדיפות גבוהה במיוחד לחנויות שמתמחות במכירת מקררים קטנים. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שהכסף שלכם לא מתבזבז על אולמות תצוגה גרנדיוזיים שצריכים לאכלס בשגרה גם מכונות כביסה או מכסחות דשא לצורך העניין.

מקררים קטנים יכולים להתאים לכמה מטרות:

להוזיל עלויות

גם אם הצלחתם להשיג מקררים קטנים במבצע, דעו כי תמיד ניתן לקצץ בעלות של המקרר כל עוד מקפידים על כמה חוקים פשוטים להלן:

  • עיצוב בסיסי – המקררים הקטנים המודרניים מגיעים במגוון רחב ביותר של דגמים. עם זאת, כל עוד אתם לא מעוניינים להפוך את המקרר לאלמנט עיצובי, דעו כי ברוב המקרים מקרר סטנדרטי ונטול עיצוב מיוחד יכול לחסוך לכם לא מעט כסף.
  • הובלה עצמית – סעיף ההובלה יכול להקפיץ את העלות הסופית של המקרר בכמה עשרות שקלים ואף יותר מכך. חברות רבות דורשות סכומי כסף לא פרופורציונאליים עבור שירותי ההובלה ובל נשכח את הטיפ המסורתי למובילים. לאור זאת, מאחר ומדובר במקררים קטנים, העדיפו תמיד לדאוג לשינוע עצמאי שלהם ממחסני החברה לביתכם.
  • לרכוש רק את מה שצריך – בדומה למקררים הגדולים, גם המקררים הקטנים מגיעים כיום עם מגוון של פונקציות מתקדמות. במידה ואתם לא מחובבי הטכנולוגיה השרופים בלשון המעטה, הקפידו לבחור מקרר פשוט ובסיסי שיבצע אך ורק את מלאכת הקירור. בדומה לתחום העיצוב, גם כאן ניתן לכתוב כי כל תוספת פונקציונאלית יכולה להקפיץ את מחיר המקרר כלפי מעלה ובמידה ומדובר בתוספת מיותרת שלא תעשו בה שימוש, מוטב כבר להשאיר את הכסף בכיס ולרכוש מקרר פשוט יותר.