מדריכים וטיפים, מקררים כללי

דברים טובים באים באריזות קטנות: מקרר מקפיא קטן

נכון לכתיבת שורות אלה ישנו מגוון רחב בצורה בלתי רגילה של מקררים קטנים והבחירה במקרר המתאים ביותר לצרכי הלקוח לא תמיד פשוטה או קלה. אחת הדילמות המרכזיות שעולה כשבאים לרכוש מקרר קטן, נוגעת לסוגיית המקפיא שכן לא תמיד ניתן להחליט בקלות האם רכישה של מקרר קטן המצויד בתא הקפאה היא המהלך החכם ביותר
מצד אחד בלאו הכי נפח הקירור של המקרר צנוע מאוד ותא ההקפאה מקטין אותו עוד יותר. לעומת זאת מצד שני באמת שאף פעם לא ניתן לדעת מתי יהיה צורך לעשות שימוש בתא ההקפאה, כלומר מתי תתעורר החרטה על הבחירה במקרר נטול תא הקפאה.

המקרר שמאפשר לכם לא לוותר
היתרון המרכזי של מקרר מקפיא קטן בא לידי ביטוי בכך שהוא פותח בפניכם יותר אפשרויות ומאפשר לכם לאחסן יותר פריטי מזון ומשקה. כך לדוגמה ישנם משקאות אלכוהוליים מסוימים שמומלץ לשמור בהקפאה דוגמת וודקה או ערק וכמובן שישנו גם מגוון רחב של מאכלים, דוגמת גלידה למשל, שיש לשמור בהקפאה בלבד.

כאשר רוכשים מקרר קטן שלא מצויד בתא הקפאה, מוותרים הלכה למעשה על האפשרות לאחסן מוצרים שונים הדורשים תא הקפאה. כמו כן הקפאה היא שיטת שימור מצוינת, המאפשרת להאריך את חיי המדף של מוצרים שונים, לרבות כאלו שאין צורך לשמור בהקפאה כמו למשל תבשילים מוכנים או מאפים מסוגים שונים.

מקרר מקפיא קטן – לא מה שחשבתם
ישנם רבים הנרתעים מרכישה של מקרר מקפיא קטן כיוון שהם מכירים רק את הדגמים הישנים שנטו לצבור שכבות עבות של קרח בתא ההקפאה. המקררים מקפיאים הישנים אכן נטו לצבור שכבות של קרח ותאי ההקפאה שלהם באמת הפכו לקטנים יותר ויותר במהלך הזמן. החדשות הטובות הן שהדגמים המודרניים של המקררים הקטנים המצוידים בתאי הקפאה פועלים בטכנולוגיית קירור חדשנית המונעת את ההצטברות של הקרח.
אי לכך, אתם יכולים לשכוח מהחציבות המסוכנות בקרח, מההפשרה החודשית של המקפיא ומכל הניסיונות השונים להפשיר את הקרח במהירות (כמו לדוגמה שפיכת מים רותחים לתא ההקפאה).

כיצד לבחור נכון מקרר מקפיא קטן?
הנקודה החשובה ביותר שיש לתת עליה את הדעת כשבאים לרכוש מקרר מקפיא קטן נוגעת למיקום של המקרר ולממדים שלו: את הרכישה יש לבצע רק לאחר שמדדתם באופן מדויק את ממדי החלל שבו אתם עתידים למקם את המקרר על מנת להימנע מרכישה של מקרר גדול מדי בטעות. בנוסף לכך חשוב לאפיין את צרכי הקירור שלכם ולא לקפח את חלל הקירור לטובת חלל ההקפאה.

חשוב לזכור כי מקרר מקפיא קטן שמצויד במגוון פונקציות מתקדמות כמו לדוגמה מנגנון בקרה נגד רעידות או מסך מגע משוכלל, בדרך כלל יעלה הרבה יותר כסף יחסית למקרר מקפיא פשוט. עם זאת, לא תמיד באמת נעשה שימוש בפונקציות המתקדמות. אי לכך, אם אתם לא מכורים לטכנולוגיה, באפשרותכם לחסוך לא מעט כסף פשוט על ידי ויתור על פונקציות שבלאו הכי רוב הסיכויים שלא תימצאנה בשימוש.
מעבר לכל זה, מומלץ מאוד לתת עדיפות לחברות שמתמחות ספציפית בשיווק מקררים קטנים ולא לשכוח לברר מראש האם המקרר מגיע עם אחריות מלאה למשך שנה לפחות. בהצלחה!

מקרר בשילוב עם מקפיא יכול להתאים גם בתור מקרר למשרד או לבית.