מקררים כללי

יום העצמאות במרפסת – מקרר קטן הוא מאסט

הישראלים אוהבים לארח ולהתארח, ובמיוחד לשבת יחד עם האנשים האהובים עלינו במרפסת או בגינה. אבל מה אם שטח האחסון של המקרר הביתי אינו מספיק כדי להכיל את כל מוצרי המזון והמשקאות שאנחנו רוצים להגיש לאורחים שלנו? מקרר קטן במרפסת או בתוך הבית יפתור את הבעיה ויישדרג את חוויית האירוח

אין דבר ישראלי יותר מישיבה במרפסת. אנחנו הישראלים, יצורים חברתיים במיוחד, שאוהבים להתארח ולארח, וכמה שיותר – יותר טוב. השנה האחרונה והגזירות שהיא הביאה עימה, לא היו קלות, במיוחד במובן של הריחוק החברתי ושלילת האפשרות לקיים מפגשים המוניים או מצומצמים עם האנשים שאנחנו אוהבים. חצרות, מרפסות וגינות הבתים בישראל הן נקודות אהובות במיוחד לאירוח ולמפגשים נינוחים עם בני משפחה וחברים, הרבה הודות למזג האוויר הישראלי שהוא נוח ונעים ברוב ימות השנה, ומאפשר בילוי כייפי בחוץ, באוויר הפתוח. כעת, בתקופת ה”בין לבין” של הקורונה, כאשר מצד אחד רבים כבר התחסנו אך מהצד השני עדיין קיים חוסר וודאות וחוסר ביטחון לגבי מפגש והדבקות, הדבר המתאים והבטוח ביותר לעשות הוא להיפגש בחוץ. בנוסף, הטמפרטורות עולות ומזג האוויר נעים ונוח מתמיד. כל אלו יחד יוצרים את התנאים האידיאליים לאירוח במרפסת, ובמיוחד לארוחת “על האש” של יום העצמאות המתקרב.

מקרר קטן – כל מה שצריך במרפסת לאירוח מושלם

בין חובבי האירוח, מתקיימת איזושהי תחרות סמויה לגבי מיהם המארחים המושלמים. מיהם אלו שמציעים לאורחים שלהם את הכיבוד הכי שווה ומגוון, מיהם אלו שיודעים לפנק עם המוצרים הכי מיוחדים וטעימים, אצל מי האווירה הכי שמחה ואיפה הכי נעים לשבת… מארחים שכבר הפכו את התחביב לחצי-מקצוע, תמיד מתכננים בקפידה את כל הפרטים, והמחשבות שלהם תמיד סובבות על איך לייעל ולשפר את החוויה. אחת הבעיות המסתמנות אצל אלו שאוהבים לארח כמות רבה של אנשים, היא שטח האחסון של מוצרי המזון, המשקאות והקרח, בהיקפים שיספיקו לכמות האורחים הצפויה. המקרר הביתי שלהם לרוב עמוס לעייפה, ולא משנה כמה הוא גדול. מדובר באנשים שאוהבים לבשל ולפנק, ולכן כמעט תמיד תמצאו אצלם בבית את כל מה שנדרש כדי להכין אוכל ולהגיש משקאות צוננים. בעיית שטח האחסון מתעוררת לעתים קרובות לפני אירועים כמו ארוחת ה”על האש” של יום העצמאות. כולנו מעדיפים להיערך מראש לאירוח ולא לטרטר את עצמנו לקניות באותו היום. מאחר ובדרך כלל מדובר בקנייה גדולה של מוצרי בשר, אנחנו חייבים למצוא להם פתרון אחסון בקירור ולרוב נתקלים בקושי משמעותי, מאחר ומוצרים מסוג זה הם גם גדולים וגם רגישים. כמו כן, לרגל אירועים מסוג זה אנחנו לרוב גם מצטיידים בבקבוקים רבים של שתייה קלה, בירות ויינות, וגם בשקיות קרח מוכנות שישרתו אותנו היטב בעת ההגשה. כל אלו תופסים המון מקום במקרר, ופעמים רבות אנחנו ניגשים לשכנים לבקש שיאחסנו אצלם במקרר או מחפשים אחר פתרונות זמניים אחרים.

החדשות הטובות – אפשר להפסיק לשבור את הראש אחר פתרונות לבעיית האחסון. נמצא הפתרון המושלם. רכישה של מקרר קטן שתוכלו להציב במרפסת, במחסן, בחצר או בכל נישה פנויה עם חיבור לחשמל, גם בתוך הבית – תפתור לכם את הבעיה אחת ולתמיד. המקררים הקטנים מגיעים בשלל נפחים ועיצובים לבחירתכם, ותוכלו להתאים את שטח האחסון באופן מדויק לצרכים שלכם. מקרר כזה יכול להוות גיבוי תמידי לשקיות העמוסות מצרכים, איתן אתם שבים מהסופר, כאשר אתם יודעים שתמיד תוכלו לסמוך על תוספת שטח הקירור הזו. 

כל היתרונות שבמקרר קטן בבית או במרפסת

מעבר לתוספת השטח, למקרר קטן יש עוד יתרונות רבים. ראשית, מחירו נמוך באופן משמעותי מהמקררים הגדולים, כך שלא תצטרכו לשבור תוכנית חיסכון עבורו. שנית, הוא נייד ויוכל להשתלב בקלות איפה שתבחרו להציב אותו, וגם תוכלו לשנות את המיקום בלי בעיה אם וכאשר תחליטו להעביר אותו למקום אחר, מאחר ואינו שוקל הרבה ואינו מצריך שירותי הובלה כלשהם. יתרון נוסף בהחזקת מקרר קטן בחוץ – במרפסת, בגינה או בחצר, הוא הנגישות של מוצרי המזון והמשקאות המאוחסנים בו. כאשר תשבו בחוץ ותרצו לשתות משקה קר או להגיש לאורחים שלכם כיבוד ומשקאות, המקרר הקטן יפתור את הצורך לרוץ למקרר המרוחק במטבח. תוכלו פשוט להושיט יד ולהוציא ממנו כל אשר חשקה נפשכם. כמובן שהדבר רלוונטי כפליים כאשר אתם עורכים ארוחת מנגל או כל ארוחה אחרת במרפסת או בחצר. עוד יתרון טמון בכך שהמקררים הקטנים צורכים מעט אנרגיה, מה שיתבטא בהמשך בחשבון החשמל, והם גם שקטים להפליא.

למתקדמים – מקרר יין מקצועי

המארחים המושלמים תמיד יציעו לאורחים שלהם משהו לשתות, וברוב המקרים זה יהיה משקה אלכוהולי, כאשר הפופולרי ביותר, שבאופן מיידי מוציא אתכם עם הכי הרבה סטייל – הוא כמובן היין. חובבי אירוח הם לא פעם גם חובבי יינות. יין הוא משקה שלגמרי נחשב חלק בלתי נפרד מעולם הקולינריה, ויש שהפכו את האהבה הזאת לתחביב של ממש. במיוחד בשנה האחרונה, במהלכה לא יכולנו לצאת למסעדות, רבים הביאו את עולם היין אליהם הביתה והחלו להשקיע ברכישת יינות מיוחדים ומשובחים מרחבי העולם ומהארץ, שכבר שנים מייצרת יינות שאיכותם במקרים רבים, לא יורדת מזו של היינות המיובאים. אם גם בכם דבק החיידק, כדאי להכיר את האופציה של רכישת מקרר יינות שגם מעניק לבקבוקים השווים שרכשתם את תנאי האחסון האופטימליים – לרבות טמפרטורה מתאימה, אפלה רצויה, רמת לחות מדויקת וצורת אחסון אידיאלית בשכיבה, וגם ממלא את הבית שלכם בסטייל של מביני עניין. מקררי היין מגיעים היום במבחר דגמים ועיצובים שהופכים אותם לאלמנט של אסתטיקה ויופי בחלל בהם הם מוצבים.