מדריכים וטיפים, מקררים כללי

למה צריך לשים לב לפני שרוכשים מיני מקרר?

זה כבר כמה שנים שנתוני המכירות של המקררים הקטנים מצביעים על כך שהציבור הישראלי נמצא במגמת התמכרות של ממש למכשירים הקומפקטיים האלה. הביקוש הגבוה הוליד עלייה בהיצע ובאופן טבעי, הציבור הרחב נהנה מהתחרות הרבה בתחום: התחרות הובילה לכך שמגוון דגמים חדשים כבשו את המדפים וכן גרמה לירידת מחירים משמחת במיוחד בשוק התוסס הזה, שלא קופא על שמריו.
אם גם לך מתחשק לרכוש לעצמך מיני מקרר וליישר קו עם הקולגה, הלקוח, הבוס, קרוב המשפחה או השכן, הגעת למקום הנכון. במאמר שכתבנו במיוחד עבורך ריכזנו צרור נקודות שחשוב להתייחס אליהן לפני שרוכשים מקרר קטן. הואיל והמבחר מסנוור והמגוון אינסופי, קיימת חשיבות עליונה לעצור לרגע לפני הרכישה, לחשוב, להסיק מסקנות ורק אז לבחור את הדגם המושלם ביותר עבורך באופן אישי.

האם מה שמתאים לך בהכרח יתאים גם לי?

אנחנו מרשים לעצמנו להאמין שהרצון להתחדש במקרר קטן, קומפקטי וחמוד, לא הופיע יש מאין. מן הסתם גונבו לאוזניך שמועות על כך שמדובר במוצר חשמלי שיש בו כדי לשדרג את איכות החיים והסקרנות החלה לנקר באופן הדרגתי. ייתכן אף שיש לך כבר את מספר הדגם שהמליצו לך עליו ושדיברו רבות בשבחו. אז רגע לפני שאתה ניגש לחנות המקררים הקרובה לביתך ומזמין את הדגם שהגיס שלך המליץ לך עליו, טוב תעשה אם תעצור ותנסה להבין האם מה שמתאים לגיס, בהכרח מתאים גם לך.
רבים לא יודעים זאת, אבל המקרר המושלם הוא המקרר המתאים ביותר לך: לא המקרר החדיש ביותר, לא הנוצץ ביותר ובטוח שלא היקר ביותר. לאור זאת, שאל את אותו אדם שהמליץ לך על המקרר שעשה לו את החיים לנעימים, קלים וקרירים יותר, מה בדיוק מצא חן בעיניו ולאחר מכן נסה להבין אם כל התכונות שהקסימו אותו, רלוונטיות גם אליך.
האם מגוון רחב של פונקציות מתקדמות אכן ישמש אותך באופן שגרתי? האם תג המחיר של המקרר המומלץ יכול להיכנס למסגרת התקציבית שלך והאם יש לך בכלל מספיק מקום בשביל המקרר על השיש במטבחון של המשרד? הרעיון שעומד מאחורי הנקודה הזו הוא שאסור לקנות מקרר קטן אך ורק על פי המלצות ושההתאמה צריכה להתבצע לכל לקוח באופן אישי ופרטני.
מקרר מיני למשרדים

צפוף באוזן

אחת הנקודות החשובות ביותר שצריך להתייחס אליהן היא עוצמת הרעש שמייצר המקרר החדש. אז נכון, אין שום בסיס להשוואה בין עוצמת הרעש שמייצר מקרר סטנדרטי גדול לבין עוצמת הרעש שמייצר מיני מקרר, אבל יש לזכור שישנם הבדלים בין עוצמות הרעש שמייצרים מיני מקררים שונים. מובן שאם אתה מתכוון למקם את המקרר באזור שבלאו הכי מאופיין ברעשים בלתי פוסקים, הרי שנקודה זו אינה רלוונטית כלל. לעומת זאת, אם אתה מתכוון למקם את המקרר החדש ליד המיטה שלך, טוב תעשה אם תיקח את הנקודה הזו בחשבון.
גם כאן ניתן לראות מדוע מקרר שמתאים כמו כפפה ליד לאדם אחד, לאו דווקא מתאים לאדם אחר. יתרה מזאת – מקרר קטן ורועש יכול להתאים לפאב או לבאר, אבל הרבה פחות לבית קפה שקט. אי לכך, חשוב ביותר להאזין למקרר בזמן שהוא עובד ולהבין עם מה יש לכם עסק מבחינת דציבלים… (ע"ע: קירור תרמואלקטרי​)

חשמל זורם במקרריך

בדיוק כפי שנהוג להתעלם מעוצמת הרעש של המקררים הקטנים, שכן אחיהם הגדולים מייצרים רעש עוצמתי יותר, כך גם רבים נוהגים להתעלם מכל מה שקשור לתצרוכת החשמל של המיני מקררים. יחד עם זאת, אין שום סיבה להתעלם מתצרוכת החשמל של המקרר, שכן הדירוג האנרגטי של המקרר יכול להשפיע באופן משמעותי על גובה ההוצאות שתצטרכו לעמוד בהן מדי חודש.
כדי למנוע הפתעות לא נעימות, נמליץ לך לפני הרכישה להשוות את תצרוכת החשמל של הדגמים השונים שאתה מתעניין בהם. קח בחשבון שגם אם דגם אחד נמצא במבצע ומחירו נמוך יותר, אין זה מן הנמנע שבטווח הרחוק, אתה למעשה מפסיד כסף. זאת מכיוון שישנם מקררים קטנים שנחשבים ל"זללני חשמל" לא קטנים בכלל. במקרה הזה, הניסיון לחסוך מעט כסף במעמד הרכישה, יכול לעלות לך ביוקר לאורך השנים.

מיני מקפיא

מקררים קטנים לא בורכו מן הסתם ביותר מדי נפח קירור ולכן חשוב להחליט מראש האם אתה זקוק לתא הקפאה או שמא באפשרותך לוותר עליו אחר כבוד. אין ספק שלתא הקפאה יש יתרונות רבים ולכן אין סיבה לוותר על האפשרות באופן אוטומטי. יחד עם זאת, לא תמיד היתרונות הרבים של תא ההקפאה רלוונטיים. אם אתה בטוח לחלוטין שלא תעשה שימוש בתא ההקפאה, הקפד לרכוש אך ורק דגם שלא כולל אחד כזה. כך תוכל ליהנות מנפח קירור גדול במספר ליטרים. בתחום המקררים הקטנים, מדובר בתוספת נפח שלא ניתן להתעלם ממנה.

מיני מקררים מעוצבים – עולם שלם של אפשרויות

נקודה קטנה נוספת לסיום שברצוננו להזכיר נוגעת לעיצוב המקרר. אם בעיני רוחך כשאתה מנסה לדמיין מיני מקרר, עולה תמונה של מקרר לבן בעל עיצוב משמים וסטנדרטי, הרשה לנו לעדכן שמדובר בתפישה ישנה שכבר לא רלוונטית לעידן המודרני. כיום ניתן לרכוש מיני מקררים המעוצבים בצורת כדורגל, כדורסל, פחית בירה, מקררי וינטג’ ועוד אינספור עיצובים מדליקים ומגניבים. בהתאם לכך, אם אתה לא מעוניין לרכוש מקרר בעל עיצוב סטנדרטי, השקע כמה דקות מזמנך כדי להתרשם מהמבחר המסנוור.
לקבלת פרטים נוספים על דגמים שונים של מיני מקררים ולהתעניינות בנוגע לאפשרות הרכישה של מיני מקרר חדש, צרו קשר עם אנשי המקצוע המומחים של חברת לנדרס טריידינג בע"מ בטלפון מספר 072-3728388. חברת לנדרס טריידינג מובילה את שוק המקררים בישראל כבר יותר משלושה עשורים ותשמח להתאים לך את המקרר המושלם עבורך.