מדריכים וטיפים, מקררים כללי

למה צריך מקרר משקאות?

מקרר משקאות הוא מקרר ייעודי שבו מניחים בקבוקים או פחיות בגודל ובצורה מסוימים הנקבעים מראש לפי המבנה והמפרט הטכני של המקרר. מקררים מסוג זה ניתן למצוא בעיקר ברשתות השיווק, במכולות, בדוכנים לממכר מזון ומשקאות, בפאבים, בתי קפה, מסעדות ועוד.

במידה ואתם מתלבטים כעת בנוגע לרכישה של מקררי משקאות, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נפרט אודות הסיבות המרכזיות בגינן מדובר על רכישה שהינה בגדר חובה בלא מעט מצבים.

בלנדרס יש לנו 2 קטגוריות שמתאימות בעיקר למשקאות:

לבדל את מוצרי השתייה

כאשר מבודדים את המשקאות משאר המוצרים בעסק, מאפשרים להם לבלוט וליהנות מנראות טובה יותר בהשוואה למשקאות שממוקמים במקררים לצד מוצרים נוספים. הדבר נכון במיוחד כאשר בוחרים לקרר במקרר המשקאות סוג אחד בלבד או שני סוגים לכל היותר של מוצרי שתייה. את הבידול ניתן להשלים עם מיתוג המקרר ובאופן כזה להפוך את המקרר לכלי שיווקי ופרסומי לכל דבר ועניין.

מקרר שמכיל משקאות בלבד משדר ארשת של רצינות ומקצועיות באופן ברור יותר וחד יותר בהשוואה למקרר שמכיל משקאות במקביל למוצרי חלב, ירקות ועוד.

להגדיל את ההכנסות

במידה ועד היום הסתפקתם במכירה של משקאות בטמפרטורת החדר, דעו כי רכישה של מקרר משקאות יכולה להגדיל את ההכנסות שלכם. לא זו בלבד שישנם לקוחות רבים שמעוניינים ללגום את המשקה ישירות לאחר הקנייה שלו ולפיכך לא ירכשו מכם משקה בטמפרטורת החדר, אלא שעבור משקה קר ניתן לדרוש מחיר גבוה יותר מאשר שניתן לדרוש עבור משקה שאינו מקורר.

למתג את העסק בצורה חכמה יותר

מקררי המשקאות מעוצבים מלכתחילה באופן שובה עין יותר מהמקררים הגנריים שמתאימים לאחסון של מוצרי מזון ומשקה במקביל. לאור זאת, על ידי מיתוג של מקרר המשקאות שלכם עם הלוגו של העסק, ניתן להפוך אותו לחלק אינטגרלי מפני המקום, מעיצוב החנות או הקיוסק ובאופן כזה המקרר מהווה תוספת עיצובית שמחזקת את המותג שלכם.

לא רק לעסקים

מקררי משקאות יכולים להתאים לא רק לבתי עסק אלא גם לאנשים שנוהגים לארח לעתים קרובות הרבה אנשים בביתם, לבעלי משרדים שמעוניינים לפנק את העובדים שלהם כמו שצריך ולהציע להם שתייה קלה באופן קבוע ועוד. בדרך כלל כשאנחנו חושבים על מקררי משקאות, עולה לנגד עינינו תמונה של מקרר אימתני שמתאים לאחסון של בקבוקי פלסטיק בנפח של ליטר וחצי ומעלה.

עם זאת, כיום ניתן להשיג בקלות רבה מאוד ובעלות נמוכה יחסית, מקררים לאחסון של פחיות משקה. מדובר על פתרון מצוין עבור אלו מבינכם שמאמינים שאיכות חיים גבוהה ופינוק הן לא מילים גסות. באופן כזה ניתן להציב את המקרר בסלון וליהנות מבירה קרה עם החברים במהלך המשחק מבלי לקום למקרר שבמטבח וחלילה לפספס שער חשוב וכן ניתן להציב את המקרר בחדר השינה וליהנות מתה צונן למשל מבלי לקום מהמיטה.

לפרטים נוספים, פנו אלינו: landers.co.il.