מדריכים וטיפים, מקררים כללי

למה צריך מקרר משרדי עם מקפיא?

כאשר מתקבלת ההחלטה לפיה הגיעה העת לרכוש מקרר משרדי ובכך לשדרג את איכות חייהם של העובדים, לא אחת מדובר בהחלטה שהתקבלה אחרי לא מעט ויכוחים וכל מי שכבר עבר את התהליך יודע בדיוק, אבל בדיוק למה אנחנו מתכוונים. העניין הוא שגם אחרי שההחלטה מתקבלת, עדיין לא בטוח שהדיונים בנושא יגיעו לקיצם וזאת כיוון שכיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב בצורה בלתי רגילה של דגמי מקררים משרדיים.

בהתאם לכך, גם טווח המחירים של המקררים המשרדיים רחב במיוחד וכתוצאה מזה, שוב עשויה להיווצר התלבטות של המעסיק או ההנהלה. במאמר שלפניכם נתמקד באחת הסוגיות המהותיות ביותר שיש לדון בהן כאשר מנסים לבחור את המקרר המתאים ביותר לצרכי המשרד וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, הכוונה היא לסוגיית המקפיא.
על מנת לעשות סדר בדברים ובמחשבות, החלטנו להזכיר בנקודות את היתרונות של מקרר משרדי המצויד במקפיא ולאחר מכן לפרט אודות החסרונות של הבחירה.

כל היתרונות של מקרר משרדי עם מקפיא

להלן היתרונות המרכזיים של מקרר משרדי המצויד בתא הקפאה:

  • בתא ההקפאה ניתן לאחסן משקאות אלכוהוליים דוגמת ייגר מייסטר, ערק או וודקה, הדורשים אחסון בהקפאה. משקאות אלו יאפשרו לכם לחגוג כמו שצריך במסיבה המשרדית הבאה!
  • אם רציתם להתפנק בסוף יום עבודה עם איזו גלידה טובה ולא היה לכם כוח לצאת החוצה אל החום, מקרר משרדי עם מקפיא יעזור לכם להגשים זאת בקלות.
  • מוטב ללכת על בטוח מאשר להצטער – הכוונה היא שרצוי בהחלט שיהיה לכם במשרד מקרר עם מקפיא מאשר להצטער בזמן אמת שבחרתם באפשרות של מקרר קטן ללא תא הקפאה. מקפיא הוא בהחלט דבר שתמיד טוב שיהיה זמין, כולל במשרד.

כל החסרונות של מקרר משרדי עם מקפיא

להלן החסרונות המרכזיים של מקרר משרדי עם מקפיא:

  • תא ההקפאה לנצח יתפוס חלל מסוים במקרר, שיכול היה לשמש לצורכי קירור סטנדרטיים, כך שאם אתם סמוכים ובטוחים שלא תזדקקו למקרר משרדי עם מקפיא, מוטב שתנצלו את המקום לצורכי הקירור הרגילים.
  • בדרך כלל מקררים משרדיים עם מקפיא, יקרים יותר בהשוואה לאחיהם נטולי המקפיא.
  • ברוב המוחלט של המקררים המשרדיים, תא ההקפאה קטן מאוד ואינו יעיל במיוחד, שכן הוא מתאים רק לאחסון של מוצרים קטנים מאוד בהתאם.
  • בחלק מהדגמים המקפיא הקטן גם ככה, נוטה לצבור שכבות על גבי שכבות של קרח ולהפוך לצנוע יותר ככל שחולפים השבועות.

החלטתם? יופי, כיצד ממשיכים מכאן?

כפי שציינו בתחילת המאמר, ההחלטה בנוגע לתא ההקפאה היא רק אחת מני רבות. בנוסף לכך עליכם לקחת בחשבון שתצטרכו להתמודד עם החלטות נוספות כשבין היתר מדובר בסוגיות החשובות הבאות: נפח המקרר, סוג האחריות, זהות היצרן, עיצוב המקרר, טכניקת הקירור וכמובן שמעבר לכל זה, יהיה עליכם לבחור בחכמה את המיקום שלו. בהצלחה!