מקררים כללי

מקררים קטנים כפתרונות מושלמים לעבודה בימי קורונה

מקרר מסחרי

אין כמו מקרר קטן בזמן הקורונה. הוא יכול להיות בדיוק מה שצריך בבידוד או סתם כדי להעביר את הימים המורכבים הללו. אתם מוזמנים אלינו ל”לנדרס” כדי לבחור את מה שהכי מתאים לכם!

נגיף הקורונה, הפתיע את כולנו ושינה במידה רבה את חיינו – חלק גדול מהשינויים להם הוא גרם, עתידים להישאר עמנו גם שנים רבות אחרי שהנגיף ייעלם. שינויים כמו הקפדה על ריחוק חברתי ושמירה טובה יותר על היגיינה יהיו אלו אשר ע”פ התחזיות יישארו עמנו בעתיד ויישומם, יכול לשרת אותנו גם במניעת הדבקה במחלות אחרות. כך יוצא, שכל בעל עסק אשר מעוניין ליישם את ההנחיות בצורה המיטבית, להטמיע את השינויים ולהבטיח ככל שמתאפשר שהעובדים שלו לא ייחשפו לקורונה או למחלות אחרות, מומלץ עבורו שינקוט בפעולות אשר בכוחן לסייע לו בהשגת אותה המטרה. אחת הפעולות בהן ניתן לנקוט, על מנת לשמור את הריחוק החברתי בין העובדים, כמו גם להבטיח בצורה טובה יותר את השמירה על ההיגיינה, היא רכישת מקררים קטנים – כאשר כל מקרר יכול לשרת מספר מצומצם של עובדים ולמעשה, על ידי כך לאפשר שמירה על ריחוק בין העובדים. מקררים קטנים, ימנעו כמובן, גם את כל נושא ההתקהלות – כל מקום עבודה, אשר מעמיד לרשות עובדיו מקרר גדול אחד, יגלה שבהפסקות יש התקהלות לא קטנה לצד אותו המקרר, כאשר כל עובד מעוניין לקחת את האוכל שלו, מקררים קטנים ימנעו את אותן ההתקהלויות ויפחיתו את הסיכויים להידבק בנגיף במהלכן.

יתרונות רבים נוספים

אז זה אומנם נכון כי מקררים קטנים יכולים להוות כפתרונות מושלמים לעבודה בימי קורונה, אך לצד היתרונות הללו, הם טומנים בחובם עוד קשת רחבה של יתרונות נוספים, שכדאי להיות מודעים אליהם. בין היתרונות המדוברים:

  • שמירה על הסדר – מקרר קטן אמור לשרת כמות קטנה יותר של עובדים ועל ידי כך להבטיח למעשה סדר וכחלק מכך, גם למנוע מצבים בהם עובדים יגלו שהאוכל שהם הביאו נעלם ב”אורך  פלא” – כל עובד אשר יצא לו לחלוק מקרר גדול עם עובדים נוספים, נתקל לא מעט במקרים, בהם הוא רצה לקחת את המעדן שהוא הביא מהבית וגילה להפתעתו כי המעדן לא נמצא במקרר.
  • מניעת “טיילת” במקום העבודה – מקררים קטנים תופסים פחות מקום ולכן, ניתן למקום אותם במשרדים או בסמיכות לחללי העבודה של העובדים. דבר זה ימנע “טיילת” במשרד, כאשר העובדים יוכלו להגיע לאוכל או לשתייה בצורה קלה ויעילה.
  • נוחות – אין כל ספק כי עובד אשר נהנה ממיני מקרר פרטי או מהצורך לחלוק מקרר רק עם עוד מספר עובדים בודדים, ייהנה מנוחות גבוהה יותר, מאשר מעובדים אשר אמורים לחלק את מקרר גדול עם עשרות עובדים נוספים. מכיוון שברוב המקרים, מקרר קטן ימוקם בסמיכות אליו, גם הגישה למקרר תהיה הברה יותר נוחה ולא תפריע לו למהלך התקין של העבודה.
  • ניקיון – מקררים גדולים אשר משרתים כמות גדולה של עובדים, חשופים ללכלוך ולריחות לא נעימים – תמיד יהיה את אותו עובד שישכח במקרר את ארוחת הצהריים שלו במשך שבועות ובמשך תקופה ארוכה, אף אחד לא יגלה את מקור הריחות הרעים מהמקרר. כאשר מדובר במקררים קטנים, השמירה על הניקיון של המקרר (ועל הריח בחללי העבודה השונים) תהיה הרבה יותר פשוטה ונוחה.
  • שביעות רצון העובדים – כיום, כל חברה וארגון מודעים לחשיבות הגבוהה של שביעות רצון העובדים במקום העבודה. מעסיק דואג לעובדים שלו ופועל על מנת לשמור עליהם בצורה המיטבית מפני נגיף הקורונה ו”על הדרך” גם מאפשר להם ליהנות מהיתרונות הנוספים אשר טמונים במקררים קטנים, ייהנה מהכרת תודה מצד העובדים.
  • הפחתה בחומרה של תקלה – במידה ומקרר גדול אשר אמור לשרת את כלל העובדים, מפסיק לפעול, דבר זה עלול ליצור פגיעה משמעותית בתנאים של העובדים באותם הימים. לעומת זאת, במקרה של מקרר קטן, העובדים אשר השתמשו בו, יוכלו “להצטרף” למקרר קטן של עובדים אחרים עד שהמקרר שלהם יתוקן, כך שאף אחד לא באמת ייפגע.

כאמור, מקררים קטנים במקומות עבודה טומנים בחובם קשת רחב של יתרונות, הן בימי קורונה והן גם ללא כל קשר אליה – לכן, מדובר בהשקעה, אשר ניתן יהיה ליהנות ממנה, גם הרבה אחרי שהקורונה תעזוב אותנו (וכמובן, שנקווה שזה יקרה בקרוב).

מעוניינים במקררים קטנים למקום העבודה?

חשוב שבטרם ביצוע ההזמנה של אותם מקררים קטנים, תהיו מודעים לעובדה שהאפשרויות אשר מוצעות לכם בתחום זה, הינן גדולות ורחבות (מה שמהווה כיתרון, מכיוון שניתן לבחור מתוך ההיצע את המקררים הקטנים המושלמים בעבורכם). יש לא מעט סוגים של מקררים קטנים אשר נבדלים אלו מאלו בפרמטרים כמו: מידות המקרר (והכמויות שהוא יכול להכיל בתוכו), עיצובים, סוגים ומי הוא אותו המותג אשר עומד מאחוריו (יש לא מעט מותגים ארציים ועולמיים בתחום המקררים). היכרות עם כמה שיותר מהאפשרויות הרלוונטיות אשר מוצעות בתחום כשלב ראשון, תאפשר לבחור בסופו של דבר את המקררים אשר יענו על דרישותיכם בצורה המיטבית. חשוב לציין, שטווח המחירים של מקררים קטנים הינו רחב, כך שגם אם התקציב אותו אתם מייעדים למטרה הינו מוגבל (בכל זאת, מדובר ברכישה של מספר מקררים), תוכלו ליהנות ממענה על אותו התקציב. כמובן, שבטרם בחירת מקררים קטנים למקום העבודה, ההמלצה היא להיוועץ עם נציג מטעם אותה החברה אשר מציעה את המקררים הקטנים. כדאי להסביר לו מה הצרכים והדרישות שלכם מאותם המקררים, מה גודל השטח אותו אתם מקצים למטרה, מה הצרכים של העובדים מאותם המקררים וכיוצא בזה.. בהתאם לאותן הדרישות, כמו גם לגובה התקציב אותו אתם מייעדים למטרה, הנציג ידע להכווין אתכם למקררים קטנים אשר יתאימו עבורכם בצורה המיטבית.