מקררים כללי

פירוט סוגים של מקרר משרדי

מקרר מסחרי

יש סוגים שונים של מקררים משרדיים. אם אתם צריכים אחד כזה או יותר, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. אנחנו ב”לנדרס” נשמח לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה. צרו איתנו קשר בהקדם!

מקררים משרדיים הם לרוב מקרר קטנים, אשר מותאמים לצרכי המשרד – לקירור משקאות, מעדנים או קופסאות עם ארוחות. יחד עם זאת, כל מי שמתחיל להתעמק בפרטים לגבי כל מה שקשור לנושא של מקררים משרדיים, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות, הנבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו:

  • גודל המקרר – מקרר קטן יכול להיות 12 ליטרים ויכול גם להגיע ל-100 ליטרים ויותר, לכן, גם אם ההבנה היא שהצורך הוא במקרר קטן, עדיין חשוב להבין לעומק, מה הצרכים ממנו, בכדי לבחור בסופו של תהליך מקרר בגודל המתאים.
  • עיצוב – כיום, ניתן לרכוש מקררים קטנים במגוון רחב של צבעים ועיצובים, כאשר, אם הפרמטר הזה יהיה בעל חשיבות והשפעה על הבחירה, ההמלצה תהיה להיחשף לכמה שיותר סגנונות עיצוביים של מקררים קטנים ולבצע את הבחירה בהתאמה.
  • מקרר עם מקפיא או בלעדיו – יש מקררים משרדיים קטנים, אשר כוללים מקפיא ויש כאלה שמגיעים בלעדיו. לכן, חשוב לאפיין את הצרכים והדרישות בטרם בחירת המקרר המשרדים ולקבל החלטה בהתאם.
  • כיחידה אחת או עם מגירות – יש מקררים משרדיים אשר מגיעים כיחידה אחת ויש כאלו, אשר מחולקים למגירות – גם כאן, הבחירה, אמורה להתבסס על הבנת מלוא הדרישות והצרכים מאותו המקרר.
  • מקררים ייעודיים – ניתן למצוא מקררים קטנים אשר נועדו באופן פרטני למשקאות קלים, ליין וכיוצא בזה. במקרים בהם מדובר במקרר לחדר ישיבות והרצון הוא ליהנות ממקרר ייעודי לאחסון של שתייה, כדאי לסקור את האפשרויות הרלוונטיות בנושא זה ולבצע את הבחירה בהתאמה.
  • בנוי או נייד – מקררים קטנים או מקררים משרדיים יכולים להיות מקררים בנויים או מקררים ניידים, כדאי לבדוק מהם תנאי השטח להנחת המקרר ומהן ההעדפות הפרטניות בנושא – אם המסקנה תהיה שיעלה צורך לנייד אותו ממקום למקום, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בהליך בחירת המקרר.
  • תכונות – ההבדלים בין מקררים משרדיים יכולים לבוא לידי ביטוי גם בתכונות שלהם, יש מקררים הנחשבים לשקטים וללא רעידות, יש מקררים שהדלת שלהן ניתנת לשינוי של כיוון הפתיחה ועוד.. חשוב להתעמק באותן התכונות בטרם בחירת המקרר, על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר.
  • מחירים – טווח המחירים של מקררים משרדיים הינו רחב כאשר המחירים יכולים להתחיל במאות בודדות של שקלים ולהגיע למעל אלף שקלים ולמעלה מכך.. כמובן, חשוב לבדוק את יחס העלות תועלת ולהתחשב בשאר הפרמטרים אשר משפיעים על טיב המקררים ועל מידת המענה שלהם על הדרישות והצרכים, בטרם הבחירה.

בשורה התחתונה, ההבדלים בין  הסוגים השונים של מקררים למשרדים יכולים להיות רבים ומגוונים, מהסיבה הזאת, כדאי ומומלץ בשלב הראשון לסקור את האפשרויות המוצעות בתחום ולהבין את ההבדלים ביניהם ובשלבים הבאים, להבין את הדרישות מאותו המקרר ולבצע בהתאם לכל אותם הפרמטרים את הבחירה הנכונה והטובה באותו מקרר משרדי אופטימאלי.

הגדרת הצרכים

בכדי לבחור בצורה נכונה מקרר משרדי, ההמלצה תהיה להגדיר את מלוא הדרישות והצרכים מאותם מקררים בין הפרמטרים המרכזיים עליהם חשוב לשים דגש בהליך זה:

  • כמות העובדים אשר אמורים להשתמש במקרר – פרמטר זה יכול להשפיע על גודל המקרר הרצוי בליטרים ובנוסף, בכוחו של נתון זה להשפיע גם על אופן החלוקה של המקרר – לדוגמא, הקצאת מגירה או מדף לכל, משתמש.
  • מה המקרר אמור להכיל – האם מדובר במקרר המיועד לאחסון של משקאות בלבד (ובמידה וכן, באיזה סוג של משקאות מדובר) או שהוא אמור להכיל גם קופסאות אוכל ומעדנים – נתון זה יכול גם להגיע להבנה אם יש צורך במקרר עם מקפיא המובנה בתוכו או שניתן לוותר על המקפיא.
  • מיקום המקרר – האם המיקום של המקרר הוא במטבחון של המשרד – במקרה כזה, אפשר לשקול את הרעיון של  מקרר בנוי (מכיוון, שהסיכוי שיהיה צורך לשנע אותו ממקום למקום הינם נמוכים ולמקרר בנוי יש קשת יתרונות משלו). מצד שני, אולי מדובר במקרר המיועד לכל חדר במשרד – במקרה כזה, עדיף להתמקד דווקא במקררים ניידים.
  • תקציב – אם הצורך הוא במספר מקררים משרדיים, ההמלצה תהיה לתכנן את התקציב בצורה מסודרת, אחרי היכרות עם טווחי המחירים של מקררים. תכנון התקציב והבנת הכמויות של המקררים, תאפשר לבחור בסופו של דבר את המקררים אשר יענו בצורה הטובה ביותר על הצרכים.
  • מה חשוב מהמקרר – אם התקבלה ההבנה שהמקררים אמורים להיות מוצבים בתוך המשרדים, לתכונה של פעולה שקטה, תהיה חשיבות גבוהה – מכיוון, שחשוב לדאוג שהמקרר לא יפריע למהלך העבודה. כמובן, שהבנת הדרישות והצרכים, תאפשר להגיע להבנות גם לגבי תכונות אחרות של אותו המקרר.

ככל שהצרכים והדרישות מהמקררים המשרדיים יובנו בצורה מעמיקה ומקיפה יותר, כך גם יעלו הסיכויים לבצע את הבחירה הטובה ביותר מתוך האפשרויות המוצעות ומתוך הסוגים השונים של מקררים משרדיים. כמובן, שבשלב הזה, יכול להיכנס לתמונה יועץ מקצועי, אשר בהתאם לצרכים שהוגדרו, יוכל לכוון את הלקוחות אל המקררים המתאימים ביותר למטרה.

הודות לטכנולוגיה המתקדמת, כיום, ניתן למצוא סוגים רבים של מקררים משרדיים, כאשר ההיצע הרחב, מאפשר לכל מי שמעוניין במקררים כאלו, לבחור את אותם מקררים אשר יענו על דרישותיו בצורה הטובה ביותר. כמובן, שמי שלא מוצא את ה”ידיים והרגליים” בין כל הסוגים, התכונות והאפשרויות, יוכל תמיד לבקש להתייעץ עם נציג מטעם החברה אשר משווקת את המקררים, על מנת שזה ידאג להעניק לו את כל הפרטים הרלוונטיים ואף יוכל להמליץ לו על אותם מקררים אשר בכוחם לספק את המענה הטוב ביותר על הדרישות והצרכים.