מקררים כללי

מה זה מקרר משרדי? מה מבדיל אותו ממקרר ביתי?

מקרר חזית שקופה למשרד ולבית

אם אתם מחפשים מקרר משרדי ורוצים לדעת מה ההבדל בינו לבין מקרר ביתי המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם. אנחנו ב”לנדרס” נשמח לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

אורך החיים של מוצרים שונים היום ארוך במיוחד, בעיקר אודות למקררים שאפשר לעשות בהם שימוש. למקררים יש חלק חשוב בחיינו, וקשה לנו להבין איך הסתדרנו בעבר בלעדיהם.

פעם היו רק מקררים ביתיים, גדולים וכאלו שתופסים לא מעט מקוום בחלל, אך היום יש גם מקררים קטנים, מקררים משרדיים שאפשר לעשות בהם שימוש לצרכים שונים. הנה כמה מההבדלים בין מקרר משרדי לבין מקרר ביתי.

  • הגודל – ההבדל הראשון בין מקרר משרדי לבין מקרר ביתי הוא הגודל. מקרר משרדי הוא קומפקטי ביחס לזה הביתי, מקרר בעל נפח קטן ביחס לזה הביתי כך שגם התכולה שלו היא מינימלית. הוא לא מיועד לאחסון של סירים וקופסאות מזון גדולות אלא לאחסון חלב, משקאות קלים וקופסאות מזון גדולות.
  • ניידות בתוך המשרד – למקרר ביתי יש מקום של כבוד בבית. הוא לא נייד ואי אפשר להעביר אותו בקלות ממקום למקום, ובדרך כלל מייעדים לו גם נישה ספציפית כשמתכננים מטבח. מקרר ביתי הוא כבד ומאסיבי ולא ניתן להזיז אותו בקלות, מה שלא כן המקרר המשרדי. מקרר משרדי לעומת מקרר ביתי הוא מקרר נייד. הקומפקטיות שלו וקלות המשקל שלו הם אלו שהופכים אותו לנוח כל כך. לא צריך לייעד לו מקום מראש ולא צריך לקבל החלטות על המיקום שלו, אלא אפשר להזיז אותו מתי שרוצים לכל מקום במשרד. אם החלטתם שהוא לא מתאים במיקום מסוים, בקלות רבה אתם יכולים להעביר אותו למקום אחר במשרד.
  • ניידות בחוץ – מקרר ביתי הוא כאמור גדול ומאסיבי והוא לא משהו שאפשר להעביר מבית לבית בקלות. הוא מצריך משאית או כלי רכב ייעודי אחר והוא מצריך סבלים שיוכלו להוריד אותו ולהעביר אותו, בעיקר אם יש מדרגות בדרך כך שהוא מורכב מאוד להעברה. מקרר משרדי לעומת זאת נייד מאוד והוא לא חייב להיות כל חייו במקום אחד. מקרר משרדי יכול גם להתחיל במשרד הביתי ולנוע בקלות למשרד אחר ולמעשה אפשר להעביר אותו לכל מקום שרוצים ללא כל בעיה. כל מה שצריך בשביל להעביר אותו זה שני אנשים ולא יותר מזה, שניים שיכולים להרים אותו ולהעביר אותו לאן שצריך. גם כלי הרכב יכול להיות הרבה יותר קטן והוא יכול להיות רכב מסחרי קטן, רכב עם עגלה מחוברת אליו וכדומה.
  • צריכת חשמל – מקרר הוא מוצר חשמלי שמחובר כל הזמן לחשמל ואם לא כל הזמן אז זמן רב ולמעשה, כל זמן שיש בו מזון או שתייה שצריכים קירור או הקפאה. צריכת החשמל שלו היא קריטית בגלל שהוא כל הזמן עובד וכשמדובר על מקרר ביתי צריכת החשמל משמעותית מאוד. כשבוחרים מקרר ביתי צריך לקחת את זה בחשבון וצריך לבחור מקרר בעל צריכת חשמל נמוכה כמה שיותר, ואנשים עסוקים בהשוואות לא מעט לפני שהם בוחרים את המקרר הביתי שלהם. מקרר משרדי לעומת זאת הוא מקרר קטן הרבה יותר, ומקרר קטן יותר הוא גם כזה שצורך הרבה פחות חשמל. צריכת החשמל נוגעת כמובן לכיס של כל אחד מאיתנו אבל נוגעת גם לשמירה על איכות הסביבה. זה עוד יתרון משמעותי שיש למקרר המשרדי על פני המקרר הביתי, ואם צריך מקרר לא גדול הוא הפתרון הטוב ביותר.
  • מחיר – אז דיברנו על המחיר בכל מה שנוגע לצריכת החשמל וזה אכן יכול להיות קריטי. אבל מה עם המחיר ברכישת המקרר? גם פה יש אם כן הבדל משמעותי בין שני סוגי המקררים. מקרר ביתי הוא מקרר שעולה כמה אלפי שקלים ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, תלוי בדגם שלו, בגודל שלו, בחלוקה שלו ובעוד פרמטרים רבים אחרים. מקרר ביתי הוא משהו שאנשים חושבים טוב לפני שהם רוכשים אותו מה שלא כן במקרר המשרדי. מקרר משרדי נחשב למקרר זול במיוחד, מקרר שמתחיל מכמה מאות שקלים בודדים. כמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו מקרר כזה, מקרר שנותן את התמורה בהתאם לגודל שלו ובהתאם למחיר שלו. לא סתם הוא הולך והופך למבוקש יותר ויותר.

מקרר משרדי למשרד הביתי

המונח “מקרר משרדי” מקשר ישר למקרר שנמצא במשרד רגיל, משרד מחוץ לבית אליו מגיעים בכל בוקר. אבל בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר משרדים ביתיים, אנשים שעובדים מהבית ולא שוכרים משרד, מהסיבה הפשוטה. כי היום בעידן האינטרנט אפשר לעבוד מכל מקום. גם אם יש צוות של כמה אנשים בעסק, כל אחד יכול לעבוד מהבית שלו ללא כל הפרעה יחד עם האחרים. אם יש לכם משרד ביתי או חדר עבודה, אין כמו מקרר משרדי כדי לשדרג אותם. למה? כי לא צריך לקום למקרר בשביל חלב או שתייה ואם מגיעים גם לקוחות לפגישות במשרד הביתי, זה נוח הרבה יותר וגם נראה הרבה יותר רציני. את המקרר המשרדי אפשר כאמור להניח בכל פינה במשרד הביתי ואפשר לשנות את המיקום שלו מתי שרוצים וללא כל בעיה.

המקררים המשרדיים הולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר מכל הסיבות שהזכרנו פה. הם עונים על צרכים ספציפיים ונותנים מענה מצוין, והם לא תחליף למקרר הביתי אלא תוספת חשובה לו. אין ספק שבשנים הקרובות ככל שאנשים יעבדו יותר מהבית יהיה בהם יותר ויותר צורך.